Mooie 3008

We waren op zoek naar eenP 3008 en vonden de juiste uitvoering in Hengelo bij Broekhuis. Na prettig telefonische gesprek een afspraak gemaakt. Alles was top verzorgd. Ook hier weer een duidelijk en prettig gesprek en onderhandeling over de prijs. Wel een aantal dagen moeten wachten omdat ze de auto yip top willen afleveren. Met veel plezier weer naar Hengelo gereden om de auto op te halen. Ook nu weer de nodige aandacht, uitleg en service. Toen thuis bleek dat er een onderdeeltje miste werd dit meteen opgestuurd. Wat een geweldige service.

Ben vriendelijk en keurig geholpen

De verkoper(ster) heeft mij netjes en duidelijk weergeven in een korte tijdsbestek voorzien van de nodige info.

Alles goed geregeld en in orde.

Alles goed geregeld en in orde.

Keurig en vakkundig geholpen!

via internet afspraak gemaakt, en van Maasbracht naar Hengelo gereden. zoals afgesproken met de "nieuwe auto" terug naar huis gereden. Goed geregeld !

alles ging naar wens, zoals gewoonlijk

alleen maar goede dingen.

Service met de hoofdletter S

Wederom een zeer goede ervaring met onze Peugeot dealer Broekhuis in Hengelo. Goede warme ontvangst, goed telefonisch overleg en op tojd gereed. Broekhuis is al 15 jaar onze dealer

Prettig zaken doen, prima service.

Snel en goed zaken doen. Geen tchit chat over kleine dingen. Als prettig ervaren.

Zoals altijd top!

Altijd goed geregeld. Duidelijke afspraken.

Goed geregeld

Goede ervaring met jullie werkplaats. Duidelijk verhaal, afhandeling en binnen tijd. Rapport erbij geeft inzicht wat er gedaan is.

zeer tevreden

Prettig geholpen

Online besteld, voor de deur afgeleverd

Het gemak van zoeken en vinden op de site van Broekhuis. Proefrit aan huis, afgeleverd aan huis. Betaling op vertrouwen afgehandeld. Top in een woord.

Betrouwbaar

Zeer goede service, klant staat voorop

Bij Broekhuis heb ik een occasion gekocht, voor een goed prijs, inclusief een servicepakket erbij, met oa wegenwacht service en een jaar garantie. Er miste nog een tweede sleutel, deze hebben ze gewoon erbij gemaakt. Na een week bleek de uitlijning niet helemaal goed. Ik kon hem gewoon terug brengen en binnen paar uur was dit ook, onder garantie, geregeld! Nu weer onbezorgd de weg op. Zeer vriendelijke en professionele mensen met een perfecte service. Ik kan het iedereen aanraden!

Uitstekend!

Ben hier erg goed geholpen, er werd met mij meegedacht . De verkoopster NAOMI is een vriendelijk, fijn persoon, die weet waar ze,t over heeft.

Pre-sales en after-sales heel goed

Zie eerdere opmerking

Prima geholpen.

Goede afsprake, goede reparatievoorstellen voor aanvang werk.

Goed afgestemd onderhoud

De jaarlijks beurt goed uitgevoerd De auto loopt weer prima

Erg knap hoe een groot bedrijf je het gevoel geeft van een ouderwetse garage op de hoek.

Wij zijn erg tevreden over de menselijke maat die je hier nog vindt. Natuurlijk wil een bedrijf aan je verdienen, maar je moet als klant niet het gevoel krijgen dat het alleen maar nemen is, en nooit geven. Onze ervaring is dat we er elke keer wel uitkomen met elkaar, mensen zijn benaderbaar en oplossingsgericht, zowel de technici als de verkoop. Ze lijken duidelijk gericht (net als wij) op een jarenlange vertrouwensrelatie. Voor het eerst in jaren dat we dat bij een dealer tegenkwamen.

Open communicatie over de werkzaamheden en de kosten. Prima garage

Altijd duidelink en netjes, prettig.

Uit de kunst.

Helemaal tevreden, van tevoren te horen gekregen wat er gebeuren moet en de prijs te horen gekregen.

Vriendelijk en lekkere koffie

Werd goed in/voorgelicht over de mankementen aan de auto

Uitstekend geholpen!

Doordat de verkoper zo goed meedacht, kwamen we uiteindelijk tot een betere deal dan ik had durven hopen.

Ze komen altijd hun beloftes na.

Zeer correct, tijdens een beurt wordt sowieso contact opgenomen mbt de kosten.

Wegtersweg 4

7556 BR Hengelo