Na vijf dagen nog steeds tevreden

Zeer tevreden over de gekochte Peugeot 2008 En de bijzonder prettige sfeer bij de koop/verkoop Waarbij duidelijke uitleg en toezeggingen die ook werden vastgelegd in de offerte en koop overeenkomst.

Het gaat zoals afgesproken!

Na verhelderend overleg een beslissing genomen. Broekhuis Hengelo is duidelijk vanaf hun kant en houdt je op de hoogte.

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer prettig geholpen door Naomi met de koop van mijn nieuwe auto. Helder verkoop verhaal en goede prijs voor mijn toenmalige auto. Top!

Fijn contact, rust, aandacht en plezierig

De auto stond ons al aan, het contact, het meedenken en ook de deal verliep erg prettig en realistisch. We blijven hier voorlopig wel klant!

Auto is weer helemaal in orde en netjes gewassen.

Alles is naar wens uitgevoerd.

Gemakkelijk online afspraak te maken. Receptie was vriendelijk en vooraf, voor zover mogelijk, een kostenplaatje gemaakt. Werkplaats heeft m.i. het noodzakelijk onderhoud uitgevoerd. Auto werd schoon opgeleverd.

Top geholpen

Goed geholpen, tweede auto die wij er hebben gekocht.

Zeer goed of uitstekend

Altijd correct