Goed geholpen!
Beste Frank, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u op een leuke manier bent geholpen, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Ondanks onze niet geplande bezoek bij Broekhuis werd er tijd voor ons gemaakt. De betreffende auto bekeken en een proefrit gemaakt! Daarna een goede deal gemaakt met onze inruil auto. Een zeer ervaren medewerker Marcel Vroom heeft ons naar tevredenheid geholpen. We hebben onze wensen kenbaar gemaakt en Marcel heeft dit in gang gezet. Wij hopen dat de aangekochte auto op 6 maart onze verwachtingen zullen overtreffen.
Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Marcel. Wij wensen u alvast een fijne aflevering en veel mooie kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Prima onderhandeling , goede prijs voor de inruil en de uitvoering afhandeling en aflevering auto uitstekend geregeld. Compliment voor de adviseur/ verkoper bij Peugeot Lelystad : Donovan Summerville.
Hartelijk dank voor uw mooie en complimenteuze review. Wat fijn om te lezen dat het gehele proces naar volle tevredenheid is verlopen en dat u zo goed bent geholpen door Donovan. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als aan de balie. Na de reparatie, kreeg ik de auto gewassen terug.
Beste Maria, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service die u heeft ontvangen, daar doen we het voor. Bij het volgende bezoek staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Super blij met m'n nieuwe Grandland , eerlijk inruilvoorstel , lekkere koffie , en vakkundige verkoper , bedankt Patrick Petersen !
Beste Jaap, Hartelijk dank voor uw positieve bericht! Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe Grandland en dat alles naar wens is verlopen. We waarderen uw waardering voor het eerlijke inruilvoorstel en de service die Patrick heeft geleverd. Van harte gefeliciteerd met uw Grandland en veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Het moment dat ik interesse toonde voor een auto , werd snel op gereageerd. Nog dezelfde week zaten wij rond de tafel, en waren we er snel uit. Op de dag van aflevering , zaterdag 16 november , stond de nieuwe auto te shinen in de showroom. Helaas onderweg naar huis, ontdekten we een lichte ruitschade rechts in de voorruit. Na dit gemeld te hebben, werd mij geadviseerd om bij een dichtstbijzijnde Broekhuis vestiging dit te laten repareren. Na een telefoontje op zaterdag met Groningen, werd mij verteld dat dit ook op zaterdag geen probleem was, maar ik daarvoor doordeweeks even met de werkplaats moest bellen voor een afspraak. Ik ben int chauffeur, en doordeweeks niet in de gelegenheid hierdoor. Na een telefoontje met de werkplaats , werd ik zeer onvriendelijk op de hoogte gebracht dat dit in geen geval ging gebeuren. Ook in week 52 en week 1 , de weken dat ik vrij was, was er geen plek voor mij. Dus maar gebeld met Assen. Hier werd ik wel vriendelijk te woord gestaan , en kan ik week 1 terecht voor reparatie.
Beste meneer Veenstra, Bedankt voor ons recente gesprek en de tijd die we hebben gehad om de problemen en uw onvrede te kunnen bespreken. Het is goed om te zien dat er een oplossing is aangeboden. We willen graag dat u zich altijd welkom en goed geholpen voelt, ongeacht de situatie. Bedankt voor uw geduld en we hopen dat de reparatie naar wens verloopt in Assen. We kijken ernaar uit om onze samenwerking voort te zetten en staan altijd klaar voor verdere ondersteuning! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
Originele beoordeling
Het moment dat ik interesse toonde voor een auto in Lelystad, werd vlot op gereageerd. Het viel stil , toen ik de gevraagde foto's van mijn in te ruilen auto opstuurde. Een aantal dagen erna opnieuw mijn interesse bekend gemaakt, en kreeg ik vervolgens opnieuw de vraag van een andere verkoper. Deze was wel snel terzake , maar legde vervolgens de aflevering weer bij de 1e neer. Alles verder naar de zin gegaan, maar bij het naar huis rijden ontdekten we lichte ruitschade. Na dit gemeld te hebben , kreeg ik een kort berichtje dat ik mij kon melden bij een dichtstbijzijnde vestiging van Broekhuis. In Groningen werd mij telefonisch door een verkoper verteld dat ik op zaterdag terecht kon , maar dan even moest bellen met de werkplaats voor afspraak. Daar werd ik zeer onvriendelijk op de hoogte gebracht dat dit in geen geval ging gebeuren. Ik ben int chauffeur en ben doordeweeks niet thuis, vandaar dat ik graag op zaterdag wilde. App contact met de persoon wie mij de auto verkocht heeft blijft onbeantwoord, dus maar gebeld met Assen waar ik uiteindelijk wel terecht kan in Januari. Hier werd ik wel vriendelijk te woord gestaan. Ik vind het ronduit slecht, dat ik dit zelf maar moet regelen, en dat er per vestiging nogal verschil is. Misschien iets te groot en te zakelijk geworden ? De auto , een Opel Astra K ' bevalt wel goed.
Beste meneer Veenstra, Bedankt voor ons recente gesprek en de tijd die we hebben gehad om de problemen en uw onvrede te kunnen bespreken. Als u tevreden bent met het gevoerde gesprek, zou het geweldig zijn als u een positieve review zou kunnen achterlaten. We kijken ernaar uit om onze samenwerking voort te zetten en staan altijd klaar voor verdere ondersteuning! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
Wij hebben onze Opel Astra bij Broekhuis gekocht en altijd netjes onderhoud laten uitvoeren. En tot voor kort was ik tevreden met de service van Broekhuis. Toen ik mij echter meldde met een snerpend geluid uit de motor bij de garage kreeg ik tot mijn ontzetting te horen dat men pas 4 weken later een keertje tijd had om er naar te kijken. Tot die tijd wordt ik dan geacht met een tikkende tijdbom rond te rijden. Vrouw en dochter durven niet meer in de auto te rijden en zelf rijdt het ook niet prettig en we rijden dus zo min mogelijk. Onbegrijpelijk dat een grote partij als Broekhuis geen ruimte in de planning houdt voor klanten met een acuut probleem. Ik voel mij, als vaste klant, zwaar in de steek gelaten.
Beste Rob, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en bedanken u voor het gesprek dat we met elkaar hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
personeel aan de balie en verkoper marcel vriendelijk en duidelijk met informatie
Beste Joop, Bedankt voor uw review en complimenten voor Marcel en onze collega's. Wij doen ons best om altijd heldere en vriendelijke service te bieden, en het is fijn om te zien dat u dit zo heeft ervaren. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Na service beurt auto ook nog gereinigd en ik ben thuis gebracht en weer opgehaald. Ben heel te vreden.
Beste Tom, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent met de uitgevoerde service en de extra zorg, zoals de reiniging van uw auto en het vervoer naar huis. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, en we waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Veel veilige en plezierige rijmomenten gewenst en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
Hebben onze auto ingeruild voor een occasion bij Broekhuis. Bij onderhandeling en de aankoop was de aandacht van de verkoper prima. Het aflevermoment werd direct ingepland, we hebben daarbij ook een bepaalde tijd afgesproken. We waren ruimschoots eerder. Dus geen probleem om nog even te wachten. De auto stond ook al klaar voor aflevering. We kregen echter de indruk dat de afgesproken tijd vergeten was. Daarnaast was de verkoper tijdens met meerdere zaken tegelijkertijd bezig. Dat ervaarden wij als erg vervelend. Je doet uiteindelijk een grote investering.
Beste Elmer, Bedankt dat jullie ons bezocht hebben en jullie ervaring willen delen. We vinden het jammer om te horen dat de aflevering van uw auto niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij Broekhuis streven we er altijd naar om onze klanten een goede ervaring te bieden, en het spijt ons dat dit moment rommelig en onrustig voor u was. We nemen uw opmerkingen over de communicatie en de manier waarop mijn collega meerdere zaken tegelijk behandelde, serieus en zullen dit intern bespreken om te zorgen dat dit in de toekomst beter wordt opgepakt. Uw ervaring is waardevol voor ons, en we zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat een aflevering in de toekomst altijd zo vlot en gestructureerd mogelijk verloopt. We hopen dat u ondanks deze ervaring tevreden bent met de auto en dat we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Veel plezierige autoritten gewenst en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
Auto ingeruild en andere gekocht, verder afgewikkeld met Dennis (Broekhuis Lelystad), alles prima geregeld, Vrijdag kan ik de auto ophalen.
Bedankt voor uw mooie beoordeling Loek! Dat klinkt goed! Fijn dat alles goed geregeld is met Dennis en dat u vrijdag de auto kunt ophalen. Ik zal zorgen dat Dennis deze leuke review te lezen krijgt. Gefeliciteerd met uw aankoop en geniet van de fijne rijervaring. Bedankt voor uw keuze en tot vrijdag! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
Goede service en goed geholpen tegen een betaalbare prijs.
Bedankt voor uw mooie beoordeling Harold! Dat klinkt als een positieve ervaring en daar doen we het voor. Wat fijn dat u naar volle tevredenheid geholpen bent door mijn collega. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
Vriendelijk ontvangen, goed op de hoogte gehouden via WhatsApp. Ik geef een 9 en geen 10 omdat er aan het handvat aan de binnenkant van de wat smeervet zat en het onderhoudsboekje is niet ingevuld.
Beste Lourens, Erg fijn dat u tijd heeft genomen voor het beoordelen van onze service en voor de mooie score. Bedankt voor het delen van uw ervaring; we waarderen uw openheid en fijn te vernemen dat verder alles prima en naar tevredenheid is verlopen. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Graag tot ziens in onze vestiging en helpen u graag opnieuw! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Lelystad
de jaarlijkse onderhoudsbeurt goed uitgevoerd, telefonisch overleg over het onderhoud, vervoer van en naar de werkplaats goed geregeld, auto netjes en schoon terug, in een woord ,perfect!!
Beste Joke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en dank voor dit mooie cijfer. Wat fijn te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Daar doen we het voor. Veel veilige en plezierige kilometers en de volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
De aankoop van de auto is netjes verlopen. Dennis geeft een fair bedrag kwa inruil. Tot de koop is gesloten. De dag van afleveren geen belletje of het is goed gegaan. Het koppelen van de app lukt niet en ze laten niets van zich horen en schuiven je af richting Peugeot. Hierna niets vernomen meer of ze iets kunnen betekenen of helpen om het wel op te lossen. After sales en na zetten van de handtekening mag echt beter!
Beste Roy, Allereerst willen wij u feliciteren met uw aankoop. Wij willen u ook graag bedanken voor de feedback. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn we aan het kijken naar een oplossing. Zoals aangegeven houden we u hiervan op de hoogte. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Behulpzaam en klantvriendelijk personeel.
Bedankt Loek, voor de mooie woorden. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Ik had een auto gezien op hun site, hierna gebeld de dealer in lelystad, maar de auto was op een andere locatie. De medewerker zei geen probleem, we halen de auto hier in lelystad, waarna ik kwam kijken. Ik had een afspraak met verkoper Dennis en na een testrit was de auto verkocht. Het was de verkoper die een geruststelling was en geen verkooppraatjes had. Dus vandaag 10 september 2024 op naam gezet!. Fijne afhandeling.
Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Fijn dat het contact met Dennis en de verdere afhandeling naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Op het moment van de afspraak maken werd ik al warm onthaald Auto kon ik al gauw brengen en is keurig netjes behandeld keurige uitleg over alles inclusief foto's Tijdens het wachten kunnen genieten van de heerlijke koffie Nogmaals bedankt voor alles van een zeer tevreden klant
Beste Johan, Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring. Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek doet ons erg goed om te zien. De volgende keer zal de koffie weer voor u klaarstaan, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Drie weken geleden waren wij op zoek naar een nieuwe auto en kwamen wij uit bij broekhuis, we moesten even wachten tot de verkoper zich bij ons had gemeld en dat wij voor een mooie occasion zouden gaan, na veel heen en weer gepraat zijn we er toch in geslaagd om een mooie auto te kopen. Waar ik zeer blij mee ben.
Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u erin geslaagd bent om uw mooie auto te kopen bij ons in Lelystad en wat fijn dat u er zeer blij mee bent! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Tijdens het aankoopproces van mijn C5 Aircross werden mijn vragen serieus beantwoord. De prijs was onderhandelbaar. Proefrit vanaf mijn huis en aflevering voor de deur. Tijdens de proefrit duidelijke uitleg van alle technische snufjes. Wij zijn heel tevreden met de service van Broekhuis Lelystad en onze C5 Aircross. Anneke & Ton Veld Zeewolde
Beste Anneke en Ton, Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe C5! Het doet ons goed te lezen dat het gehele proces naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
De wijze waarop de medewerkster mij aanhoorde, gaf vertrouwen. Ook de wijze van documentatie nadat de auto de beurt had gehad, geeft vertrouwen. Meer dan bij de vorige garage waar de auto in onderhoud was.
Beste Gerlof, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn te lezen dat uw bezoek aan onze werkplaats naar volle tevredenheid is verlopen. Daar doen we het voor. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst en de volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Na de auto te hebben ingeleverd voor een servicebeurt werd ik direct gebeld dat er het e.e.a. moest gebeuren, waaronder 4 nieuwe banden. Ik had recent deze voormalige leaseauto van Broekhuis lease overgenomen van mijn zwager en had er inmiddels circa 400 km mee gereden, dus ik was verbaasd over het feit dat er 4 nieuwe banden moesten komen. De monteur vertelde mij dat 1 band nog slechts 1 mm profiel had en de rest 1,9 mm, 1,9 mm en 2,5 mm. Het minimale om mee te mogen rijden was 1,9 mm en onder de 1,6 mm mag je de weg niet meer op, dus 4 nieuwe banden. Ik vind het schandalig dat Broekhuis lease een auto verkoopt waarvan de banden in een dermate slechte staat zijn dat je de weg eigenlijk niet eens op mag. Kosten van deze beurt inclusief de banden € 1.228,74 uitgevoerd op 6 augustus 2024. Als goedmaker heb ik 15% van de prijs van de banden teruggestort gekregen. De servicebeurt is m.i. wel correct uitgevoerd.
Beste Henk, Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met u opgenomen. We zijn blij dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Originele beoordeling
Na de auto te hebben ingeleverd voor een servicebeurt werd ik direct gebeld dat er het e.e.a. moest gebeuren, waaronder 4 nieuwe banden. Ik had recent deze voormalige leaseauto van Broekhuis lease overgenomen van mijn zwager en had er inmiddels circa 400 km mee gereden, dus ik was verbaasd over het feit dat er 4 nieuwe banden moesten komen. De monteur vertelde mij dat 1 band nog slechts 1 mm profiel had en de rest 1,9 mm, 1,9 mm en 2,5 mm. Het minimale om mee te mogen rijden was 1,9 mm en onder de 1,6 mm mag je de weg niet meer op, dus 4 nieuwe banden. Ik vind het schandalig dat ze een auto verkopen waarvan de banden in een dermate slechte staat zijn dat je de weg eigenlijk niet eens op mag. Bij het afhalen werd mij meegedeeld dat ik nog even moest wachten omdat de auto in de wasstraat stond en helemaal weer mooi gemaakt werd. Toen ik thuis aankwam heb ik de auto eens bekeken en mijn conclusie is, dat als de auto op dezelfde manier een servicebeurt heeft gehad als dat deze is schoongemaakt, ik nooit meer bij de firma Broekhuis een servicebeurt laat uitvoeren. Kosten van deze beurt inclusief de banden € 1.228,74 uitgevoerd op 6 augustus 2024.
Beste Henk, Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met u opgenomen. We zijn blij dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
We zijn vanuit Losser naar Lelystad gegaan om een auto te bekijken we zijn door de verkoper vriendelijk ontvangen. De auto die we hebben bekeken hebben we inderdaad gekocht. Broehuis in Lelystad is een aanrader . Doe als wij we hebben twee keer er een leuke dag van gemaakt..
Beste Ron, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Fijn om te lezen dat het een goede keus is geweest om naar onze vestiging te komen. Wij wensen u ook veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
We hebben onze auto ingeruild op een occassion. Vriendelijke verkoper en een mooi bedrag voor onze auto ontvangen. Fijn geholpen en een mooie auto ervoor teruggekocht.
Beste Han, Wat fijn om te lezen dat het verkooptraject naar volle tevredenheid is verlopen! Een tevreden klant, daar doen we het voor. Wij wensen u dan ook veel prettige en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
We zijn heel goed geholpen
Bedankt Leona, voor de mooie 10. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Tot de volgende keer! Team Broekhuis Lelystad
Artemisweg 275
8239 DD Lelystad
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.