Uitstekend service, komt afspraken na. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke personeel
Afspraak maken / duidelijk en makkelijk. Inleveren auto / duidelijke uitleg Onderhoud / gebeld met mij om duidelijk te overleggen wat er aan onderhoud noodzakelijk is. Ophalen auto / duidelijk uitleg gekregen over het uitgevoerde onderhoud. Al bij al een aanrader.
Ik heb een heel dure onverwachte apk en technische beurt (tweede deel komt over maand). Ondanks deze onverwacht grote aanslag op mijn portefeuille moet ik wel zeggen dat het met het meedenken naar een splitsing van werkzaamheden en daarmee kosten. Verder denk ik dat er waar mogelijk gekeken is naar goedkopere oplossingen. Dat vind ik klantvriendelijk. Blijf me wel verbazen dat er plotseling zoveel versleten is of vervangen moet worden. Maar goed. Soms zit het tegen.
vragen worden rustig beantwoord en uitleg wordt gegeven. auto wordt netjes afgeleverd er mag wel meer gelezen worden op de mogelijkheid je op te halen als auto klaar is en de voordelen van de broekhuis mobileiteitsservice erg klantvriendelijke receptie
Onderhoud en APK weer netjes uitgevoerd, helaas wat reparatie nodig.
Nette duidelijke informatie, kijken verder dan alleen reparatie wat gedaan moet worden, hetzij direct gemaakt of aan de hand van foto`s aangegeven wat er mis is. Duidelijk verhaal.
Was eerst ontevreden maar na een gesprek met de klantenservice te hebben gesproken gerust gesteld Ze gaven ook wel toe dat er beter gecommuniceerd moet worden met de klant
Originele beoordeling
Belachelijk veel geld voor een grote beurt €500 voor een Opel Karl en dan ook nog eens €120 extra voor een aircofilter en brandstof reiniging Een auto van 3 jaar oud en dan ook om 09.00 uur auto gebracht en kon hem pas om 17.00 weer halen Op de vraag waarom het zolang duurt de auto wordt eerst gecheckt dan wordt het materiaal besteld en wordt dan s middags uitgevoerd 3 weken daarvoor afspraak gepland en aangegeven waarvoor grote beurt en updating navigatie en dan nog niet weten wat je nodig heeft Wat betreft de navigatie krijg je ook nog even te horen dat Opel met een navigatie systeem bezig is en dat deze huidige navigatie geen upgrade meer zijn We zijn zeer teleurgesteld over de gang van zaken
Ze nemen mij altijd serieus en denken goed mee. Ron en zijn collegas zijn erg betrokken en zeer bereidwillig. Een dikke 10 dus. Als ik weer een nieuwe auto koop doe ik dat bij broekhuis lelystad alleen omdat de werkplaats top is.
Laat al jaren onze auto's bij Broekhuis Opel Lelystad onderhouden cq. repareren. Alleen maar goede ervaring gehad. Houden zo!!!!!
Ik heb meerdere offertes ontvangen van deze vriendelijke verkopers. Professionele verkopers die een goeie naam willen behouden en klantvriendelijk zijn. Een hele goeie ervaring voor mijn eerste aankoop.
Duidelijke afspraken mbt de reparatie, eerst overleg.
Jonge Open Corsa gekocht voor dochters, super leuk en netjes afgeleverd !
Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe auto die we bij jullie gekocht hebben en hebben er heel veel plezier van. We zijn goed geholpen. De volgende auto zal zeker weer een auto van broekhuis worden
zie boven
Ik heb onlangs een showmodel auto gekocht. Goede afspraken gemaakt over de prijs en kwaliteit vd auto. Vlak voor de levering heeft er schade plaatsgevonden bij de achterbumper. Dit is uiteindelijk met de nodige afstemming goed afgerond en ben ik tevreden met de geboden oplossing. Akshay heeft ontzettend zijn best gedaan om mij tegemoet te komen, complimenten voor zijn klantgerichtheid.
Originele beoordeling
Ik heb onlangs een showmodel auto gekocht. Goede afspraken gemaakt over de prijs en kwaliteit vd auto. Vlak voor de levering heeft er schade plaatsgevonden bij de achterbumper. Dit is met wat verf verdoezeld en niet aan mij verteld. Pas toen ik thuis kwam zag ik dat er behoorlijk wat schade onder het verf zat. Blijkbaar is er dagen voor het afleveren schade gereden (intern). Dit is mij bewust niet medegedeeld. Ik ben terug gegaan om de schade te verhalen. Ze hebben dit ook bevestigd. Als oplossing willen ze de schade herstellen maar moet ik ook meebetalen! Ik voel me behoorlijk in de maling genomen en als ik had geweten dat er zo makkelijk tegen mij gelogen kan worden had ik deze aankoop nooit gedaan. Dit is een sneaky manier van verkopen.
Service beurt Nette haal en brengservice Kon de auto weer op afgesproken tijd ophalen
De verkoop is prima, niets op aan te merken. Wat betreft de aftersales, daar kunnen ze nog een hoop van leren. Na 2 telefoontjes is dit prima opgelost.
Originele beoordeling
De verkoop is prima, niets op aan te merken. Wat betreft de aftersales, daar kunnen ze nog een hoop van leren. Ik weet dat de auto verkocht is zonder garantie, maar na een week al kapot. Mail gestuurd, duurde lange op reactie. Met het antwoord, ja zonder garantie we kunnen niets voor je betekenen. Erg jammer, als ik het uitzoek sta ik nog in me recht ook. Ik ga er verder geen aandacht aan schenken. Mijn eerste gedachte was om 5 sterren te geven. Maar ik doe er 2 voor de moeite.
Korte tijd geleden schafte ik bij Broekhuis na een prettig verkoopgesprek een gebruikte Opel Insignia aan, waarbij ik mijn oude auto inruilde. Het inruilbedrag was redelijk en de prijs van de nieuw auto was goed. Kortom ik heb tot nu toe geen klachten over Broekhuis te Lelystad. Ik ga er zonder meer vanuit dat dat zo blijft.
goede service.
Ik ben uitermate vriendelijk behandeld,via de telefoon en eveneens in de garage.
Deze firma repareede mijn peugot 206 zeer bekwaam na een deuk die een automobilist mij toebracht.
Mijn eerste ervaring bij Broekhuis Peugeit. Ik moest zoeken waar ik me moest melden toen ik binnenkwam in een grote mooie blinkende honen showroom...'vast verkeerd' dacht ik, 'een garage moet ruiken naar olie en lawaaierig zijn en er moeten mannen rondlopen met handen die op z'n minst een beetje zwart zijn...' Maar ik was niet verkeerd...werd me geruststellend verteld door een heel vriendelijke meneer. Ik moest gewoon even verder lopen en me melden voor de garage bij opnieuw een ontzettend aardige medewerker. En ik zag toen door het raam (heel geruststellend want ik kom uit een garagefamilie en ben opgegroeid tussen monteurs en autoliefhebbers) de werkplaats, met de mannen in werkkleding en de bijbehorende niet zo schone handen ;) De keuring en grote beurt van mijn auto zijn perfect gebeurd. Helemaal volgens afspraak, want ik was volkomen nieuw dus ik weet niet wie ik kan vertrouwen en wat ik mag verwachten. Maar ik hoefde zelf helemaal geen garde afspraken te maken mbt de kosten oid, de garage stelde dat meteen als een afspraak: wij houden u op de hoogte van onze bevindingen en overleggen met u wat te doen. En dat gebeurde idd, meedenkend met de klant wat zijn de kosten, wat zijn de verwachtingen, is het noodzakelijk, wat zijn de alternatieven... Ik ben de volgende dag met een perfect nagekeken en helemaal nagelopen en goedgekeurde auto weer naar huis gereden met goede handzame tips voor de toekomst. Alle reparaties zijn in overleg gedaan, ook de kosten voor de reparatie werden mij hierbij duidelijk medegedeeld, net zoals de wel of niet noodzakelijkheid hiervan. In alle rust, niets onder druk of gehaast. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat mij iets opgedrongen werd of dat er iets onterecht gedaan werd. De volgende dag ben ik naar huis gereden in een auto die voor meer dan 100% onder handen genomen was. Bewijs hiervan ? De auto reed weer geweldig! 'Als een trein!'zegt men dan. Maar ik zeg:'een Broekhuis sticker op de kentekenplaat!' Van harte!
Ik ben goed en vriendelijk weer op weggeholpen en fijn advies gekregen Ik ben erg tevreden over hun
Mijn ervaring is het volgende Als er tijdens een APK en een kleine beurt te horen krijg uw achterbanden moeten vervagen worden. zij profiel was slecht. .Maar met November heb ik de voorbanden laten vervangen, vroeg hoe zijn ze achter, nou u hebt nog voldoende profiel diepte,en achterbanden slijten minder snel dan voor. Maar ik wou mijn achter banden wel eens zien,helaas die zijn al afgevoerd.heel vreemd je laat de klant toch zien wat er vervangen is. Daar heb ik een rare smaak aan over gehouden,nog nooit eerder mee gemaakt,als er in het verleden wat vervangen moest worden. Ik rij nu al 57 jaar Opel naar tevreden heit .Aanbevelen zal en heb ik nog nooit gedaan.
Goede en prettige behandeling, goede informaties omtrent de te verrichten werkzaamheden. (Vergeet ook niet de jaarlijkse zakagenda en de voortreffelijke Kerststol)
Artemisweg 275
8239 DD Lelystad
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.