Fijne en betrouwbare garage alleen de wachttijden zijn ongehoord lang. Moet bijna 8 weken wachten op een aflevering van gekochte auto kan echt niet.
Enkele weken geleden een afspraak gemaakt voor een jaarbeurt waarbij ik zou wachten tot de werkzaamheden zouden zijn afgerond,echter door een valpartij mijnerzijds was ik niet in staat mijn afspraak na te komen. Slechts een telefoontje was voldoende om mijn probleem op te lossen, daar mijn auto thuis op te halen en na afloop terug te brengen. Ben dankbaar voor deze uitstekende service van Broekhuis Lelystad.
Beste Jaap, Wij bedanken u voor het invullen van deze mooie beoordeling. Op het moment dat u ons nodig had stonden wij graag voor u klaar en zijn blij dat wij u deze oplossing konden aanbieden. Wij hopen dat u goed (bent) herstelt van uw valpartij en zien u graag weer bij een volgende afspraak! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Aflevering nieuwe auto
Op Maarten moet je zuinig zijn , want zo lopen er niet veel rond.
Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Maarten en zullen er zeker zuinig op zijn. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Ben zeer tevreden hoe alles is verlopen ze hebben zelf even de navigatie geüpdate erg fijn.
Beste Pepijn, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u zeer tevreden bent over hoe alles is verlopen doet ons goed om te zien. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Ben door Marcel Vroom heel fijn geholpen.
Bedankt Louise, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. We zijn blij om te zien dat u heel fijn geholpen bent door onze collega. Wij zullen de volgende keer graag weer voor u klaar staan, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Hier een Peugeot 3008 Gt Black Pack 2022 gekocht, En super goed geholpen door Marcel Vroom. Is een goede verkoper gezellig en eerlijk, Ik had een probleem met de auto dit uit gelegd en heb hem kunnen laten maken bij een dealer bij mij in de buurt en kon de rekening op sturen en is netjes betaald door Broekhuis. Het is echt een aanrader om daar een auto te kopen. Gr Marco
Vanaf de keuze voor mijn nieuwe auto, tot aan het ophalen perfect geholpen. Dennis Berghuis, bedankt voor de goede service!
Akshay heeft ons goed begeleid bij de aankoop van onze nieuwe auto. Hij nam de tijd voor onze vragen en stelde zich flexibel op toen we nog wat wilden aanpassen aan de gemaakte afspraken.
Hartelijk bedankt Karel, voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Dat u goed begeleid en geholpen bent door onze collega bij de aankoop van uw nieuwe auto is voor ons erg fijn om te zien. We zij blij dat hij u heeft mogen voorzien van onze service! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Mijn werkgever koopt z'n auto's bij Broekhuis Peugeot Lelystad en heeft ze daar in onderhoud; ik ben er uit dien hoofde vaker geweest en wordt er altijd heel vriendelijk, prettig en correct geholpen. Nu hier zelf een occasion gekocht bij Maarten; hij gaf een inruilprijs boven verwachting en een goede deal voor nieuwe banden. Duidelijk verhaal. Na 6 weken de auto opgehaald; daar Maarten op vakantie was nam Dennis de honneurs waar; ook met hem een heel goed en prettig contact en ik kon vlot de weg op met m'n nieuwe voiture. Kortom: zeer tevreden met m'n auto en de prettige wijze waarop ik bij Broekhuis Lelystad altijd werd en wordt geholpen, ook aan de receptie. Echte aanrader. Arthur Schrave
Mijn auto was weer happy na de beurt en daar doen we het voor,
Bedankt Marcelo, voor uw review. Daar doen wij het ook zeker voor, mooi om te zien! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Fijne medewerker ( Akshay), die meedenkt en afspraken nakomt. Zeer goede communicatie en afspraken over levering en aankoop auto. ( als voorbeeld), op de dag van leveren auto op woonadres, stuurt Akshay een filmpje van vertrek auto naar aflever adres. Echt top ! Compliment voor de gehele aankoop en levering vd auto.
When I drop the keys, I informed the problems, they where listened and noted well and end of the day reported problems are fixed. Completely satisfied with the services. I recommend this place to service Peugeot and Opel.
Werd goed geïnformeerd, afspraken werden nagekomen.
Beste John, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Netjes geregeld; enige kritiek is de wachttijd voor de oplevering.
Uw collega Akshay Parbhoe is vanaf het begin een heel prettige verkoper geweest. Ik voelde me welkom, hij stelde me snel op mijn gemak en was respectvol, soepel en duidelijk in de onderhandelingen. We hebben na het eerste aankoopgesprek, tijdens het verkoop-klaar maken van de auto, ook nog wat email verkeer gehad waarin hij mij ook duidelijk e.e.a. heeft kunnen uitleggen en aangeven. Tóp ! Kortom: ik ben heel blij met mijn nieuwe auto en tevreden over de inruilprijs van mijn oude wagen. p.s.: Dank voor de lekkere fles rosé.
Het is voor 100% zeker dat ik in de toekomst hier weer ga komen voor een auto. Een bedrijf met veel kennis en niet te overhaast.
Fijne ervaring met dit bedrijf, we zijn zeer netjes geholpen door Dennis en Patrick, we hebben een mooie Peugeot 2008e gekocht, ik raad het iedereen aan..
Ik heb een occasion gekocht bij jullie. Daarbij lever ik ook mijn huidige auto (Chevrolet Spark bj 2011) in. Wij zijn tot een overeenkomst gekomen voor een inruilbedrag van 250,- wat ik een zeer laag bod vond toen dit werd voorgesteld. De desbetreffende verkoper van Broekhuis Lelystad heeft echter het beeld geschetst dat dit is wat ze kunnen bieden gezien de staat van de auto. Nadat de verkoper een kort telefoontje had gepleegd met een handelaar waar jullie zaken meedoen, kon de verkoper niet meer dan 250,- ervoor geven. De Spark zou niet veel meer waard zijn, vanwege zware beschadigingen o.a. steenslag en motorkap schade, de auto is al bijna 12jaar oud er staan veel km's op de teller en is waarschijnlijk rijp voor de sloop. Kortom u krijgt er niks meer voor, wordt mij verteld. Dan ga ik uit van de expertise van Broekhuis en ervaring in de autohandel en ik ga akkoord. Het zit me toch niet lekker en ik besluit contact op te nemen met jullie en de desbetreffende verkoper om van de inruil af te zien. Dit is echter niet meer mogelijk want de auto is doorverkocht aan een tussenpersoon en die heeft een bod gedaan van 1100,- Nu blijkt dat de auto op een handelsplatform is gezet en dat Broekhuis aan de hoogste bieder de auto heeft doorverkocht voor 1100,- terwijl deze auto volgens de verkoper niks meer waard zou zijn en mij maar 250,- teruggeeft voor deze auto. Oftewel Broekhuis steekt 75% in eigen zak over de rug van hun eigen klant. Daarnaast heeft de verkoper niets gezegd over een handelsplatform en dat dit de handelswijze is van Broekhuis. Ik voel me misleid. Ik ben niet goed geïnformeerd om een doordachte keuze te maken. Als ik dit had geweten, was ik nooit akkoord gegaan. De verkoper zei ook letterlijk, er moet geld verdiend worden en dit is hoe het werkt in de autohandel. Dit zijn praktijken die je verwacht van een louche autobedrijf en niet van een erkende dealer. Er is ook totaal geen bereidheid om te onderhandelen of mij tegemoet te komen.
Beste Marlies, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn we in afwachting van de aflevering. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Een auto gekocht maar bij afleveren olie peilen maar totaal niks peilen ook toen ik bij garage weer terug kwam de dag erna nog steeds niets peilen. "maar er is wel een beurt uitgevoerd" die ook niet in het onderhoudsboekje staat. Gelukkig is de olie alsnog bijgevuld. Verder zou de auto schoongemaakt zijn maar ook daar valt nog wel het een en ander aan op te merken. Maar goed schoonmaken kan je vaak beter zelf doen dus dat laat ik maar voor wat het is. Ook mist er een bagage afdekrol, daar zou ik nog wat over horen maar tot op heden wordt ik genegeerd. Dus al met al hoop ik dat de auto het blijft doen en zal ik wel naar een andere garage moeten voor service en betrouwbaarheid. Dat hebben ze helaas hier niet laten zien,
Beste heer Appeldoorn, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en de rolhoes voor u besteld. Wij nemen contact met u op zodra de rolhoes geleverd zal zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Altijd vriendelijk en behulpzaam
Bedankt John, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Prettig geholpen
Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Mijn man is ziek en de verkoper heeft de auto thuis afgeleverd. HEEL BLIJ MEE.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat om te lezen dat u er zo blij mee bent. Wij wensen u veel mooie kilometers en veel beterschap voor uw man. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Een auto kopen, hoop geld uitgeven en dan naar 4 maand er achterkomen dat je remmen en remschijven gewoon op zijn. Ja mevrouw dit is slijtage wij weten niet hoe u rijd. Ookal zou jij 100 x hard remmen in 1 min tijd dan nog krijg je je remmen niet zo snel kapot! Gooien ze het op een afleveringspakket, dus jongens.. neem je die niet voor 800 euro er bij dan kan je er bijna zeker van zijn dat iets wat normaal het hoort te doen dus kapot is en je met een auto weg laat rijden die niet oke is. Deze recensie op Facebook ook geplaatst, werd er gereageerd dat er een oplossing is aangeboden en of ik daar gebruik van wilde maken. WELKE oplossing? Werd vandaag gebeld met de zelfde onzin en krijg je er nog een smoes bij. Dus nee, beveel het niet aan
probleem besproken en direct geholpen, goede service
Beste Thea, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Artemisweg 275
8239 DD Lelystad
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.