Mijn werkgever koopt z'n auto's bij Broekhuis Peugeot Lelystad en heeft ze daar in onderhoud; ik ben er uit dien hoofde vaker geweest en wordt er altijd heel vriendelijk, prettig en correct geholpen. Nu hier zelf een occasion gekocht bij Maarten; hij gaf een inruilprijs boven verwachting en een goede deal voor nieuwe banden. Duidelijk verhaal. Na 6 weken de auto opgehaald; daar Maarten op vakantie was nam Dennis de honneurs waar; ook met hem een heel goed en prettig contact en ik kon vlot de weg op met m'n nieuwe voiture. Kortom: zeer tevreden met m'n auto en de prettige wijze waarop ik bij Broekhuis Lelystad altijd werd en wordt geholpen, ook aan de receptie. Echte aanrader. Arthur Schrave
Mijn auto was weer happy na de beurt en daar doen we het voor,
Bedankt Marcelo, voor uw review. Daar doen wij het ook zeker voor, mooi om te zien! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Fijne medewerker ( Akshay), die meedenkt en afspraken nakomt. Zeer goede communicatie en afspraken over levering en aankoop auto. ( als voorbeeld), op de dag van leveren auto op woonadres, stuurt Akshay een filmpje van vertrek auto naar aflever adres. Echt top ! Compliment voor de gehele aankoop en levering vd auto.
When I drop the keys, I informed the problems, they where listened and noted well and end of the day reported problems are fixed. Completely satisfied with the services. I recommend this place to service Peugeot and Opel.
Werd goed geïnformeerd, afspraken werden nagekomen.
Beste John, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Netjes geregeld; enige kritiek is de wachttijd voor de oplevering.
Uw collega Akshay Parbhoe is vanaf het begin een heel prettige verkoper geweest. Ik voelde me welkom, hij stelde me snel op mijn gemak en was respectvol, soepel en duidelijk in de onderhandelingen. We hebben na het eerste aankoopgesprek, tijdens het verkoop-klaar maken van de auto, ook nog wat email verkeer gehad waarin hij mij ook duidelijk e.e.a. heeft kunnen uitleggen en aangeven. Tóp ! Kortom: ik ben heel blij met mijn nieuwe auto en tevreden over de inruilprijs van mijn oude wagen. p.s.: Dank voor de lekkere fles rosé.
Het is voor 100% zeker dat ik in de toekomst hier weer ga komen voor een auto. Een bedrijf met veel kennis en niet te overhaast.
Fijne ervaring met dit bedrijf, we zijn zeer netjes geholpen door Dennis en Patrick, we hebben een mooie Peugeot 2008e gekocht, ik raad het iedereen aan..
Ik heb een occasion gekocht bij jullie. Daarbij lever ik ook mijn huidige auto (Chevrolet Spark bj 2011) in. Wij zijn tot een overeenkomst gekomen voor een inruilbedrag van 250,- wat ik een zeer laag bod vond toen dit werd voorgesteld. De desbetreffende verkoper van Broekhuis Lelystad heeft echter het beeld geschetst dat dit is wat ze kunnen bieden gezien de staat van de auto. Nadat de verkoper een kort telefoontje had gepleegd met een handelaar waar jullie zaken meedoen, kon de verkoper niet meer dan 250,- ervoor geven. De Spark zou niet veel meer waard zijn, vanwege zware beschadigingen o.a. steenslag en motorkap schade, de auto is al bijna 12jaar oud er staan veel km's op de teller en is waarschijnlijk rijp voor de sloop. Kortom u krijgt er niks meer voor, wordt mij verteld. Dan ga ik uit van de expertise van Broekhuis en ervaring in de autohandel en ik ga akkoord. Het zit me toch niet lekker en ik besluit contact op te nemen met jullie en de desbetreffende verkoper om van de inruil af te zien. Dit is echter niet meer mogelijk want de auto is doorverkocht aan een tussenpersoon en die heeft een bod gedaan van 1100,- Nu blijkt dat de auto op een handelsplatform is gezet en dat Broekhuis aan de hoogste bieder de auto heeft doorverkocht voor 1100,- terwijl deze auto volgens de verkoper niks meer waard zou zijn en mij maar 250,- teruggeeft voor deze auto. Oftewel Broekhuis steekt 75% in eigen zak over de rug van hun eigen klant. Daarnaast heeft de verkoper niets gezegd over een handelsplatform en dat dit de handelswijze is van Broekhuis. Ik voel me misleid. Ik ben niet goed geïnformeerd om een doordachte keuze te maken. Als ik dit had geweten, was ik nooit akkoord gegaan. De verkoper zei ook letterlijk, er moet geld verdiend worden en dit is hoe het werkt in de autohandel. Dit zijn praktijken die je verwacht van een louche autobedrijf en niet van een erkende dealer. Er is ook totaal geen bereidheid om te onderhandelen of mij tegemoet te komen.
Beste Marlies, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn we in afwachting van de aflevering. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Een auto gekocht maar bij afleveren olie peilen maar totaal niks peilen ook toen ik bij garage weer terug kwam de dag erna nog steeds niets peilen. "maar er is wel een beurt uitgevoerd" die ook niet in het onderhoudsboekje staat. Gelukkig is de olie alsnog bijgevuld. Verder zou de auto schoongemaakt zijn maar ook daar valt nog wel het een en ander aan op te merken. Maar goed schoonmaken kan je vaak beter zelf doen dus dat laat ik maar voor wat het is. Ook mist er een bagage afdekrol, daar zou ik nog wat over horen maar tot op heden wordt ik genegeerd. Dus al met al hoop ik dat de auto het blijft doen en zal ik wel naar een andere garage moeten voor service en betrouwbaarheid. Dat hebben ze helaas hier niet laten zien,
Beste heer Appeldoorn, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en de rolhoes voor u besteld. Wij nemen contact met u op zodra de rolhoes geleverd zal zijn. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Altijd vriendelijk en behulpzaam
Bedankt John, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Prettig geholpen
Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Mijn man is ziek en de verkoper heeft de auto thuis afgeleverd. HEEL BLIJ MEE.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat om te lezen dat u er zo blij mee bent. Wij wensen u veel mooie kilometers en veel beterschap voor uw man. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Een auto kopen, hoop geld uitgeven en dan naar 4 maand er achterkomen dat je remmen en remschijven gewoon op zijn. Ja mevrouw dit is slijtage wij weten niet hoe u rijd. Ookal zou jij 100 x hard remmen in 1 min tijd dan nog krijg je je remmen niet zo snel kapot! Gooien ze het op een afleveringspakket, dus jongens.. neem je die niet voor 800 euro er bij dan kan je er bijna zeker van zijn dat iets wat normaal het hoort te doen dus kapot is en je met een auto weg laat rijden die niet oke is. Deze recensie op Facebook ook geplaatst, werd er gereageerd dat er een oplossing is aangeboden en of ik daar gebruik van wilde maken. WELKE oplossing? Werd vandaag gebeld met de zelfde onzin en krijg je er nog een smoes bij. Dus nee, beveel het niet aan
probleem besproken en direct geholpen, goede service
Beste Thea, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Goed meegedacht, goede service.
Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u onze service positief heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
De persoonlijke relatie met Broekhuis Lelystad (vestigingsmanager)die warm en betrokken aanvoelt , geeft vertrouwen om op een goede manier zaken met elkaar te doen. Tevens geeft de kwaliteit en servicegerichtheid zeker de doorslag bij het nemen van de juiste beslissing !
Bedankt Leny, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Wij zijn meer dan tevreden. Fijn contact
Goed geholpen door verkoper die alle tijd voor ons nam en geduldig alles uitlegde. Ook na verkoop van de auto gaf hij aan dat als we nog vragen zouden hebben we hem altijd kunnen bellen.
Het begon met het maken van een afspraak, die (voor een ander merk auto) beter ging dan ik had gehoopt, dankzij de kennis van het personeel. Die ervaring bleef zo positief op de dag van de afspraak. Alles viel op z'n plek, om het zo uit te drukken.
Wij bedanken u voor het delen van uw positieve ervaring! Wat fijn dat u zo tevreden bent over de geboden service. Uiteraard staat wij de volgende keer weer graag voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Lelystad
Klantvriendelijk, betrouwbaar, correct, betrokken. Je wordt op de hoogte gehouden, zodat je later niet voor verrassingen komt te staan. Een duidelijke, overzichtelijke rekening.
Bedankt Geert, voor uw mooie beoordeling en complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Lelystad
Al vele jaren gaat de auto naar Broekhuis. Dan breng ik hem 's ochtends vroeg en wordt keurig thuis afgeleverd. 's Middags word ik even keurig weer van huis gehaald en dan rijd de auto weer als een zonnetje.
Tijdens het hele aankoopproces ben ik echt uitstekend door Akshay geadviseerd en begeleid. Omdat ik met de trein aankwam in Lelystad ben ik 2x opgehaald en terugbracht. Prima service, dat maakte de afstand A'dam tot de garage en v.v. alleszins acceptabel! Verder een prachtige Opel Karl (Rocks) gekocht die heerlijk rijdt, prima onderhouden en keurig opgeleverd is. We zijn heel blij met ons Kareltje: een mooie compacte auto! Dank en alle lof voor de geduldige en bijzonder vriendelijke Akshay!
Bedankt Onno, voor je mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Opel Lelystad
Goed verzorgd autobedrijf met een warme ontvangst en waar alle tijd werd genomen om de onderhandeling van mijn occasion keuze te kunnen afronden. Jammer dat de aflevering van deze occasion drie weken in beslag nam. Echter werd er door mij bij de aflevering een gebroken onderdeel geconstateerd wat onder garantie zou worden verholpen, dat deze klacht pas na drie maanden opgelost gaat worden vind ik wel heel erg lang duren, dit verdient de nodige verbetering !!
Beste Wilco, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zien je graag weer in onze vestiging. Groet, Broekhuis Opel Lelystad
Artemisweg 275
8239 DD Lelystad
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.