Filters

9

Zowel het contact met de verkoper, als de afhandeling waren prima.

Top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden + 1 klein slordigheidje

De service beurt + WPK is naar tevredenheid uitgevoerd. Het kleine slordigheidje betreft een kap die onder het stuur hoort te zitten niet terug gezet was. Toen ik er een medewerker op attendeerde is die alsnog snel terug gezet. De mw. van de receptie was erg vriendelijk voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en prettig contact

Vriendelijke ontvangst, verkoper neemt de tijd voor je en ook na levering een goed en prettig contact. Voor ons niet de dichtstbijzijnde dealer maar we zijn blij dat we geweest zijn, hartelijk dank Marcel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en eerlijk

Vriendelijk personeel dat met je meedenkt. Ik krijg nooit het gevoel dat ze aan me willen verdienen. Nooit problemen.met mijn auto, ik kom trouw voor elke beurt. Daarna krijg je hem keurig schoon weer terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige ervaring

Ik ervaar het het kopen van een andere auto altijd een beetje als naar de tandarts gaan. Ik hou niet van auto's maar je hebt er wel een nodig. De medewerkers van Broekhuis zorgden er voor dat het hele traject van a tot z vlekkeloos verliep. Er werd gevraagd, ik werd geadviseerd al met al een prettige ervaring. En geen gaatjes!

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar

Ze bellen voordat ze tot reparatie overgaan met de geschatte kosten. Men maakt fotos van de reparatie en of euvel en te vervangen onderdelen om evt argwaan bij de klant weg te nemen. Vriendelijk personeel. Ze zijn niet goedkoop maar hebben alle gereedschap en ervaring in huis, daar hangt ook een prijskaartje aan. Ze kunnen alles snel maken en alle storingen oplossen. 100% betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend.

Duidelijk, vriendelijk, alles volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect....als altijd!

Wederom een auto bij Broekhuis Lelystad aangeschaft en onze daar destijds gekochte auto weer netjes ingeruild. Service tot over de drempel en altijd een glimlach, ik zeg doen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Heel vriendelijk personeel! Nadat mijn autootje door aanrijding total loss verklaard was, hebben de mensen van Broekhuis mij heel goed en vriendelijk geholpen. Zij hebben meegedacht om voor mij zo spoedig mogelijk een andere - voor mijn budget passende - occassion te regelen. Inmiddels rijd ik in mijn keurig afgeleverde auto en ik ben er superblij mee! Hartelijk dank en een dikke pluim voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige en deskundige hulp

Prima

  • Aanbevelen? Ja
3

Ronduit gecompliceerd

Hele stroeve start met gezeur over banden die een ongelijk profiel diepte hadden (3-7) op 1 as. Het argument was, wij hanteren de 3mm regel. ook al is het op een as. Na veel gepraat, toch gewisseld voor een band met 7mm. Dit was volgens broekhuis een nieuwe band. Bij ophalen van de nieuwe auto, bleek de rolspanner kapot van de gordel, kan gebeuren, wel heel vervelend! Opgelost, dmv, oude auto weer op mijn naam en daarmee op vakantie. Bij terugkomst, de nieuwe auto ophalen. De vreugde was echter al snel weg bij het ophalen, omdat ik ontdekte dat de airco niet en dan weer wel werkte. Weer terug..(2) Werkplaats airco gevuld, 1,5 uur wachten, Ik rijden, airco nog steeds stuk, weer terug(3) Nu fase leenauto. Bij nr4 dat de software een probleem had en er zelf niet uitkwamen. Was/ben ik het zat en heb aangegeven dat ik, of het aankoopbedrag terug wilde, of een gelijkwaardige auto. Toen kwam de afleverbeurt van 695 euro ter spraken. Ja, die zou je weer moeten voldoen, bij een andere auto (erg behulpzaam). Nog geen dag in de auto kunnen rijden zonder problemen. De optie (inclusief korting) waar Lelystad mee kwam, was minder lux en minder in vermogen, waardoor ik het niks vond. Heb zelf toen een andere auto uit gezocht in een ander filiaal. Deze is in Lelystad afgeleverd, en met een mooie boekhoudkundige truck op papier is het verschil wat ik bij moest bijbetalen, gefactureerd. Dan voel je best in de maling genomen.. Omdat er nu op papier winst gemaakt is maar daarvoor met de prijzen niks geregeld kon worden Enige positieve, is de vergoeding voor de maand belasting van mijn inruil auto. en de leenauto.. De vreugde van een nieuwe leuke auto, is wel weg.. Dat doe ik nooit meer op dezen manier, gewoon weglopen bij de eerste discussie voortaan. Scheelt je een hoop stress en gezeur.

  • Aanbevelen? Nee
9

professioneel en vriendelijk, zoals altijd

Jaarlijkse beurt, niks bijzonders dus, maar het wordt naar mijn idee professioneel en vriendelijk opgepakt

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd vriendelijk

Zeker niet de goedkoopste garage. Maar heel belangrijk; deze garage heeft service hoog in het vaandel staan. ik wordt hier altijd netjes en vriendelijk behandeld. Er wordt altijd met mij meegedacht. Daar kunnen anderen nog wat van leren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Top service gehad. Dankjewel. Vriendelijke medewerkers Na het ophalen van de auto kreeg ik nog een belletje. Met de vraag als alles in orde was Bedankt !

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrokkenheid

Meedenkend en advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, behulpzaam, doen wat ze zeggen

Op een vrijdagochtend, onaangekondigd, heb ik mijn auto af laten leveren voor een reparatie. Ondanks de zomerdrukte en het onverwachte bezoek van mijn auto hebben de medewerkers van Broekhuis Peugeot Leystad tussendoor mijn auto nog "even" kunnen repareren. Nogmaals bedankt voor de service en behulpzaamheid!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke en volledige informatie

Vriendelijke en service gerichte benadering door receptie. Duidelijke informatie en goede afspraken over geconstateerde problemen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet tevreden

4 mei auto betaald, Peugeot 208 GT Line. Prachtige auto maar geen boekje van auto aanwezig, moet aangevraagd worden, raar want auto is 2 jaar oud met 4200 nog wat op km stand. We kregen geen garantie? Maar met onze vorige auto van 2010, golf wel 3 maanden.... 2 weken geleden ging ik een boodschap brengen in onze woonplaats Lelystad bij een vriendin, onderweg 3 keer stilgestaan, auto gestopt en rook heel veel benzine. Uiteindelijk bij vriendin aangekomen en Broekhuis Lelystad gebeld, mijn nummer doorgegeven en situatie uitgelegd. Ik zou teruggebeld worden en ze wisten op welk adres ik zat... Na 2 uur niks gehoord en teruggebeld werd me verteld dat er niemand komt alleen bij een kapotte accu? ANWB toen maar gebeld, gelukkig al vele jaren lid, die zag al gelijk wat t was., Slang kapot en deze meneer vroeg mij over garantie en hoe lang we deze auto al hebben, ik verteld en hij vond t schandalig. Meneer van ANWB netjes opgelost! Volgende dag ga je naar Broekhuis, wat is t probleem mevrouw? Nou volgens ANWB moet er een slangklem op de brandstof toevoer. Ik neem maar bakkie koffie blabla pauze zus zo,...na een uur komt meneer en zegt ja mevrouw idd slang zus zo maar geen slangklem. Moet nieuwe slang op. Ja ik maak maar afspraak dan ervoor. Ja over 2 weken... Ok eind augustus 2022 half 9 auto brengen. Top! Kom ik thuis... Ja garage al gebeld. Ik zeg huh? Kom er net vandaan. Ja zegt manlief, vertelden me even wat t ga kosten,! Ik zeg ooowh waarom zeggen ze dat niet tegen mij dan? Ik was r net? Paar dagen later geef auto een beurt aan,... Kom er ook nog eens bij! Mijn man heeft deze auto kunnen kopen omdat hij een schadevergoeding heeft gehad van defensie voor Chrome6! Daarvan konden we eindelijk een aardig nieuwe auto kopen... Maar door dit gezeur zijn we er eigenlijk klaar mee! Dankjewel Broekhuis Lelystad!

  • Aanbevelen? Nee
8

Ondank wat kleine missers een goede ervaring en uitstekende service.

Na enig mailverkeer over een grandland besloten we thuis een proefrit te maken, op de afgesproken tijd stond de auto netjes op de oprit. Na de proefrit de auto gekocht. Hierna ontstonden enkele onvolkomen heden met de nota. Dit is prima opgelost. Na aflevering thuis zagen wij dat de dop van het remvloeistof reservoir miste. Ook prima opgelost. Hierna zagen wij nog enkel onvolkomenheden die met de andere onvolkomenheden voorkomen hadden kunnen worden. Ondanks dat is alles prima door de betrokken persoon verholpen. Klasse.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

Je wordt keurig gebeld met bevindingen die (mogelijk) gedaan moeten worden. Tevens blijkt bij een broekhuisjaarbeurt ook de auto gewassen te worden, iets wat ik niet wist. ;-) Ook de haal- en brengservice is goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

betrouwbaar

goed overleg en afhandeling volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel gekomen tot aanschaf

Tot de aanschaf beperkt is de ervaring prima, snel tot aanschaf van een mooie auto gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Auto was binnen de opgegeven tijd klaar en bovendien gewassen en van binnen gezogen

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

De medewerkers van Broekhuis Lelystad zijn vriendelijk en klantgericht. Men beantwoordt rustig al je vragen en bellen je op als er iets extra’s moet gebeuren en vragen dan om toestemming. Kortom zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
9

Blij verrast met jullie service

Goede ophaaldienst, goede inzicht wat gedaan is aan jou auto. En, nog gewassen ook plus stofzuigen. TOPPIE zo'n dealer.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Artemisweg 275

8239 DD Lelystad

[email protected]

Over Broekhuis Opel/Peugeot/Citroën Lelystad

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.