makkelijk afspraak maken tijdig geïnformeerd goede service
Beste Frits, Bedankt voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over het maken van de afspraak, de tijdige informatie en de service. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
hele goede ervaringen al vele jaren
Hartelijk dank voor uw positieve review Wim! We zijn ontzettend blij te horen dat u al vele jaren goede ervaringen met ons heeft. Het is altijd fijn om te weten dat we in uw verwachtingen kunnen voorzien. Fijn dat u alsnog in een reactie aan ons heeft laten weten dat u mijn collega Ali als enorm prettig en positief ervaart in zijn rol binnen ons team. Ik zal zorgen dat Ali deze mooie review te lezen krijgt. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer voor u klaar. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Originele beoordeling
hele goede ervaringen al vele jaren
Hartelijk dank voor uw positieve review Wim! We zijn ontzettend blij te horen dat u al vele jaren goede ervaringen met ons heeft. Het is altijd fijn om te weten dat we in uw verwachtingen kunnen voorzien. Fijn dat u alsnog in een reactie aan ons heeft laten weten dat u mijn collega Ali als enorm prettig en positief ervaart in zijn rol binnen ons team. Ik zal zorgen dat Ali deze mooie review te lezen krijgt. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer voor u klaar. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Wel een aardige inruilprijs gekregen. Ford Kuga PHEV gekocht met weinig km op de teller. Toch wel een min puntje. Afleveringsbeurt van bijna €800 en de laadkabel ontbrak eerst maar toch snel gevonden maar alle banden waren niet op de juiste druk, onder de 2 bar, mag eigenlijk niet gebeuren. Voldoende keus in Plug in Hybrid. Verder zeer goed en prima overleg/ uitleg van en met de verkoper. Auto is prima afgeleverd verder.
Bedankt voor uw mooie beoordeling Peter! Fijn te lezen dat de aankoop en aflevering al met al prettig is verlopen. Bedankt voor het delen van uw opbouwende kritiek over uw ervaring. Dit is voor ons een aandachtspunt dat we intern zullen oppakken. Gefeliciteerd met uw mooie Ford Kuga en veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Samen met mijn vrouw gingen wij als tip van een vriend naar de Ford Focus kijken. Eenmaal daar viel het oog (van de vrouw) op de Ford Kuga. De adviseur Steven heeft ons toen goed geadviseerd en we hebben in 2 modellen gereden. Na de ritten hebben we nog wat informatie ingewonnen.Thuis gingen we het nog even goed overleggen, Maar omdat Steven meteen een goede prijs gaf voor onze auto was het einde van de middag al beklonken! Toen we we de auto hebben opgehaald hadden we helaas een storing aan de bandensensoren, Deze werden meteen vervangen voor nieuwe sensoren. Dus hebben wij een zeer fijne ervaring met deze garage. Steven bedankt!
Beste Dennis, Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring. Fijn dat jullie vanaf het eerste contactmoment tot aan de aflevering zo prettig geholpen zijn door onze collega Steven. Ik zal zorgen dat hij deze leuke review te lezen krijgt. Veel veilige kilometers gewenst en veel plezier met jullie nieuwe auto! Graag tot de volgende keer dan staan we weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Voor de aanschaf van een jong gebruikte auto prima geholpen. Testrit was zo geregeld, maar vanwege de locatie wordt een kort ritje over de snelweg wel een lange testrit (dus dat overgeslagen). Uiteindelijk wel een deal gesloten ondanks dat er totaal geen ruimte voor onderhandeling was. Toch moeten we wel meegeven dat de aflevering echt wel wat meer aandacht vereist (ondanks een verbouwing/verhuizing). Het afleverpakket omvatte een poetsbeurt. Uiteindelijk wegens omstandigheden de aflevering zes dagen moeten uitstellen, dit hadden we negen dagen voor oorspronkelijke aflevering kenbaar gemaakt en verder afgestemd. Helaas bij aflevering een lege showroom aangetroffen en een auto onder een laag stof (met zelfs vogelpoep). Toen werdt medegedeeld dat de poetser al begonnen was toen we (negen(!) dagen voor oorspronkelijke aflevering) belde om de aflevering uit te stellen. Van andere Ford garages (overigens niet Broekhuis) zijn we gewend dat de auto netjes binnen stond bij aflevering, een uur voor aflevering nog even werd nagelopen met een poetsdoek en quickdetailer en onder een doek werd klaar gezet. Zelfs als de auto de helft koste van wat de huidige ons heeft gekost. De aflevering was dan ook echt een feestje. En dat hebben we bij Broekhuis totaal niet ervaren (de koffie/thee in papieren bekers benadrukt gevoel).
Beste Peter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat u de aflevering zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken, bedankt voor dit prettige gesprek. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Vijf weken geleden heb ik een keurige klachtenbrief per PTT post gestuurd. Daarin een opsomming van een jaar lang slechte ervaringen: gemaakte fouten: * loshangende slang na groot onderhoud; * foute km-stand doorgeven aan RDW zodat de suggestie ontstaat dat er met de km-teller is geknoeid; * geen zinnige ondersteuning bij een moeilijk uit te lezen storingsmelding: ga maar gewoon vakantie en kom langs als de melding zich weer voordoet; * ongeïnteresseerd (misschien wel ongelovig?) toen ik zelf de juiste storingscode had achterhaald. Dit alles zonder excuses en weinig weinig klantvriendelijke meedenken. Tot op heden geen enkele reactie gehad. Ik heb het wel gehad met Broekhuis Amersfoort. En dat na drie auto's daar in onderhoud gehad te hebben. Dan heb je het als bedrijf wel bont gemaakt
Beste heer Wessels, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben contact met u opgenomen en willen u nogmaals onze excuses aanbieden. Zoals aangegeven staan we graag voor u klaar wanneer wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
In augustus een intake voor schade herstel gehad, het ontvangst door Mark was niet bepaald klantvriendelijk; "schade intake, daar heb ik helemaal geen zin in". Hoewel misschien met een knipoog bedoelt viel het niet in de smaak. Ik kon een maand later terecht om mijn schade te laten herstellen. Mijn Kuga kon ik in Amersfoort inleveren en dan zou hij met transport (hier later over meer) naar Utrecht worden gebracht voor schadeherstel. De dag van inleveren loop ik hetzelfde pand in, echter stonden er ineens Citroëns in de showroom, schijnbaar was het gehele bedrijf van Ford verhuist zonder mij te informeren. Gelukkig betrof het maar een paar straten verder maar dit telt wel op aan mijn steeds negatievere ervaring. Auto ingeleverd en Fiesta als leenauto in ontvangst gekregen. Een week later zou ik mijn Kuga weer komen halen. Echter ik werd de afgesproken dag niet gebeld. Zelf dan maar het initiatief.. Oh zou die vandaag af zijn... oja ik zie het nee meneer het wordt morgen. Dag erna werd ik gebeld door Mark. Jeej mijn auto is klaar! Bij aankomst bleek dat hij toch nog in de werkplaats stond. Dit zou nog 30/45 min duren. Oke nog even wachten dan. Na een half uur toch maar even vragen hoever ze zijn gezien ik mijn kind moest halen van het kinderdagverblijf. Oh meneer sorry hij wordt nu pas de garage in gereden. Inmiddels vrij geïrriteerd ben ik vertrokken. Een half uur later belt Mark. Ik vind de schade niet mooi hersteld dus hij gaat weer op transport naar Utrecht om de schade te herstellen. Vrijdag is hij denk ik klaar maar daar bel ik je nog over... Goed het is niet anders denk ik dan. Zaterdag haal ik mijn auto op. Ziet er keurig allemaal uit, echter blijkt er 155 km met mijn auto te zijn gereden. Ik heb een foto van de kilometerstanden gemaakt toen ik de auto inleverde. De auto is ook niet bij of afgetankt. Gezien mij is verteld dat mijn auto op transport is gegaan ben ik benieuwd hoe Broekhuis dit kan verklaren. Tot nu toe geven ze niet thuis...
Beste Roel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Mocht u in de gelegenheid zijn, wilt u ons dan terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: [email protected] of 033-4670511 Update 14-10-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Ik betreur dat de "thuisbreng- en ophaalservice" is vervallen. Er zijn leenfietsen beschikbaar. Deze zijn niet erg comfortabel en onvoldoende uitgerust (o.a. geen verlichting). De te overbruggen afstand is voor "niet-Amersfoorters" (Soest, Baarn) zeker voor ouderen lastig. Wellicht is het te overwegen overeenkomsten aan te gaan met lokale, niet merk-gebonden onderhoudsbedrijven die relatief eenvoudige controlewerkzaamheden kunnen uitvoeren en waar nodig op de Broekhuisvestiging kunnen terugvallen.
Beste Teun, Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat u het betreurt geen optie te hebben gehad voor de haal en breng service bij uw laatste werkplaatsbezoek. Deze service hopen wij in de toekomst uiteraard weer aan te kunnen bieden, vraagt u hier naar bij het maken van uw volgende afspraak? Graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
We zijn tevreden met onze auto. Moesten twee zaken geregeld worden en is goed opgepakt. Dankjewel hiervoor Lucas!
Beste Rene, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door Lucas. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Onlangs voor het eerst geweest voor een reguliere (grote-) onderhoudsbeurt voor onze auto. Van tevoren was het al duidelijk wat dit tenminste kost. Ook is er direct gebeld wat nog meer nodig en optioneel was en wat hier de kosten van zijn. De factuur biedt inzicht in de prijzen per onderdeel en het aantal werkplaatsuren.
Beste Stefan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat uw eerste bezoek naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Een nieuwe For Explorer gekocht via Broekhuis Amersfoort. We werden erg vriendelijk te woord gestaan en begeleid door het aankoopproces. Verkoper (RIchard Blink) was te allen tijde bereid vragen te beantwoorden en ik kon altijd langskomen. Erg vriendelijk en toegankelijk allemaal. Geen vraag was teveel. In 1 woord top!
Beste Monique, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Ford Explorer! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Richard, daar doen we het voor. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Fijne mensen, klant is koning. Top dealer
Beste Willem, Bedankt voor uw beoordeling en deze mooie woorden! Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Voor de eerste keer mijn auto laten keuren bij de ford garage , en alles is in overleg gerepareerd zonder poespas en recht door zee. (Dit moet nu gerepareerd en dit kan wel even wachten,en dit kost het.) Ik voelde me er prettig geholpen ,en ging met een glimlach weer naar huis Volgende keer maar weer bij broekhuis mijn auto laten keuren, Beviel me erg goed ,bedankt
Beste Michelle, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring naar aanleiding van uw eerste werkplaatsbezoek bij Broekhuis. We zijn blij om te zien dat u prettig geholpen bent en u met een glimlach naar huis ging! Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Goeie ervaring met Broekhuis in mijn geval met verkoper "Lucas Costa Soares " , Meedenkend en goed behulpzaam en niet opdringerig.
Beste Fred, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat uw ervaring met Broekhuis goed is en u naar tevredenheid bent geholpen door onze collega is voor ons fijn om te lezen! Wij wensen u veel mooie kilometers en rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Na enkele e-mails en telefonisch contact met Janwillem Littel een Ford Kuga PHEV gekocht onder voorwaarde dat de proefrit naar tevredenheid zou zijn. Dus gekocht zonder de auto gezien te hebben, wat toch wel een vreemd gevoel was. Na de overeenkomst is de auto kosteloos geleverd in Zuid-Limburg. De auto is precies zoals deze in de advertentie stond vermeld en de proefrit was perfect. We zijn zeer tevreden over Broekhuis Amersfoort.
Hartelijk bedankt Rob, voor deze mooie review. Dat u zeer tevreden bent doet ons erg goed om te zien. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en de auto precies was zoals u had verwacht! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Ze nemen de tijd voor je en alles weer netjes geregeld
Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u weer naar volle tevredenheid bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Goede verkoop door Jan Willem, en fantatische hulp bij alles, uitleg en de bereidheid om de auto naar aanpasbedrijf B & S te brengen en te halen, goede tijd afspraken, dank voor al je hulp. Al met al een bedrijf, om terug te komen.
Beste Hennie, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Fijn om te zien dat u zo goed bent geholpen door Janwillem en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Goed geïnformeerd mensen
Bedankt Tony, voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Ruim aandacht voor vragen. Wij blijven bij deze garage!
Beste Peter, Bedankt voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen en fijn dat we u een volgende keer mogen verwelkomen, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Richard Blink heeft ons prima begeleid bij de aflevering van onze nieuwe Kuga!
Van harte gefeliciteerd met uw mooie Ford Kuga! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Richard. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Zeer correct behandeld door de verkoper Jan Willem Littel, vakkundig, spontaan, mee denkend aan oplossingen.
Beste Hennie, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Janwillem. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Aankoop gebruikte Mini. Zeer mooie auto en voor nette prijs aangeboden. Gemaakte deal naar volle tevredenheid en ook de aflevering verliep erg netjes. Dank Jan- Willem!
Beste Kennard, Van harte gefeliciteerd met uw Mini! Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Mijn auto moest voor een grote beurt. Ik werd direct geinformeerd over de kosten en zodra bekend was wat er moest gebeuren kon ik hierover beslissen. Met foto’s en een uitgebreid verslag werd ik geinformeerd. Via sms werd ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Prettige service!
Hartelijk bedankt Jan, voor uw review. Dat u onze service als prettig heeft ervaren en de afspraak naar tevredenheid is verlopen doet ons goed om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
We zijn heel goed geholpen door Reinder bij het uitzoeken van een nieuwe auto. (Ford) Uiteindelijk zijn we geslaagd en rijden we nu in een mooie Ford Focus. Mooie prijs terug gekregen voor de oude Ford. Prima service.
Beste Erwin, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Ford Focus. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Reinder gedurende de aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Afgelopen februari een Fiesta ST aangeschaft bij Lucas. Alles was duidelijk uitgelegd en voelde me meteen op mijn gemak. Achteraf bleek dat er nog veel aan de auto was vervangen dus ik kon met een gerust hart de weg op.
Beste Floris, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u zeer tevreden en goed geholpen bent doet ons erg goed. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Fluorweg 49
3812 RW Amersfoort
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.