Filters

10

Goed

makkelijk afspraak maken tijdig geïnformeerd goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

helemaal tevreden

hele goede ervaringen al vele jaren

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en nette Ford autodealer

Wel een aardige inruilprijs gekregen. Ford Kuga PHEV gekocht met weinig km op de teller. Toch wel een min puntje. Afleveringsbeurt van bijna €800 en de laadkabel ontbrak eerst maar toch snel gevonden maar alle banden waren niet op de juiste druk, onder de 2 bar, mag eigenlijk niet gebeuren. Voldoende keus in Plug in Hybrid. Verder zeer goed en prima overleg/ uitleg van en met de verkoper. Auto is prima afgeleverd verder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Van Opel naar Ford!!

Samen met mijn vrouw gingen wij als tip van een vriend naar de Ford Focus kijken. Eenmaal daar viel het oog (van de vrouw) op de Ford Kuga. De adviseur Steven heeft ons toen goed geadviseerd en we hebben in 2 modellen gereden. Na de ritten hebben we nog wat informatie ingewonnen.Thuis gingen we het nog even goed overleggen, Maar omdat Steven meteen een goede prijs gaf voor onze auto was het einde van de middag al beklonken! Toen we we de auto hebben opgehaald hadden we helaas een storing aan de bandensensoren, Deze werden meteen vervangen voor nieuwe sensoren. Dus hebben wij een zeer fijne ervaring met deze garage. Steven bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
5

Prima geholpen, aflevering verdient wat extra aandacht

Voor de aanschaf van een jong gebruikte auto prima geholpen. Testrit was zo geregeld, maar vanwege de locatie wordt een kort ritje over de snelweg wel een lange testrit (dus dat overgeslagen). Uiteindelijk wel een deal gesloten ondanks dat er totaal geen ruimte voor onderhandeling was. Toch moeten we wel meegeven dat de aflevering echt wel wat meer aandacht vereist (ondanks een verbouwing/verhuizing). Het afleverpakket omvatte een poetsbeurt. Uiteindelijk wegens omstandigheden de aflevering zes dagen moeten uitstellen, dit hadden we negen dagen voor oorspronkelijke aflevering kenbaar gemaakt en verder afgestemd. Helaas bij aflevering een lege showroom aangetroffen en een auto onder een laag stof (met zelfs vogelpoep). Toen werdt medegedeeld dat de poetser al begonnen was toen we (negen(!) dagen voor oorspronkelijke aflevering) belde om de aflevering uit te stellen. Van andere Ford garages (overigens niet Broekhuis) zijn we gewend dat de auto netjes binnen stond bij aflevering, een uur voor aflevering nog even werd nagelopen met een poetsdoek en quickdetailer en onder een doek werd klaar gezet. Zelfs als de auto de helft koste van wat de huidige ons heeft gekost. De aflevering was dan ook echt een feestje. En dat hebben we bij Broekhuis totaal niet ervaren (de koffie/thee in papieren bekers benadrukt gevoel).

  • Aanbevelen? Nee
1

Buitengewoon slecht

Vijf weken geleden heb ik een keurige klachtenbrief per PTT post gestuurd. Daarin een opsomming van een jaar lang slechte ervaringen: gemaakte fouten: * loshangende slang na groot onderhoud; * foute km-stand doorgeven aan RDW zodat de suggestie ontstaat dat er met de km-teller is geknoeid; * geen zinnige ondersteuning bij een moeilijk uit te lezen storingsmelding: ga maar gewoon vakantie en kom langs als de melding zich weer voordoet; * ongeïnteresseerd (misschien wel ongelovig?) toen ik zelf de juiste storingscode had achterhaald. Dit alles zonder excuses en weinig weinig klantvriendelijke meedenken. Tot op heden geen enkele reactie gehad. Ik heb het wel gehad met Broekhuis Amersfoort. En dat na drie auto's daar in onderhoud gehad te hebben. Dan heb je het als bedrijf wel bont gemaakt

  • Aanbevelen? Nee
1

Ik blijf mij verbazen

In augustus een intake voor schade herstel gehad, het ontvangst door Mark was niet bepaald klantvriendelijk; "schade intake, daar heb ik helemaal geen zin in". Hoewel misschien met een knipoog bedoelt viel het niet in de smaak. Ik kon een maand later terecht om mijn schade te laten herstellen. Mijn Kuga kon ik in Amersfoort inleveren en dan zou hij met transport (hier later over meer) naar Utrecht worden gebracht voor schadeherstel. De dag van inleveren loop ik hetzelfde pand in, echter stonden er ineens Citroëns in de showroom, schijnbaar was het gehele bedrijf van Ford verhuist zonder mij te informeren. Gelukkig betrof het maar een paar straten verder maar dit telt wel op aan mijn steeds negatievere ervaring. Auto ingeleverd en Fiesta als leenauto in ontvangst gekregen. Een week later zou ik mijn Kuga weer komen halen. Echter ik werd de afgesproken dag niet gebeld. Zelf dan maar het initiatief.. Oh zou die vandaag af zijn... oja ik zie het nee meneer het wordt morgen. Dag erna werd ik gebeld door Mark. Jeej mijn auto is klaar! Bij aankomst bleek dat hij toch nog in de werkplaats stond. Dit zou nog 30/45 min duren. Oke nog even wachten dan. Na een half uur toch maar even vragen hoever ze zijn gezien ik mijn kind moest halen van het kinderdagverblijf. Oh meneer sorry hij wordt nu pas de garage in gereden. Inmiddels vrij geïrriteerd ben ik vertrokken. Een half uur later belt Mark. Ik vind de schade niet mooi hersteld dus hij gaat weer op transport naar Utrecht om de schade te herstellen. Vrijdag is hij denk ik klaar maar daar bel ik je nog over... Goed het is niet anders denk ik dan. Zaterdag haal ik mijn auto op. Ziet er keurig allemaal uit, echter blijkt er 155 km met mijn auto te zijn gereden. Ik heb een foto van de kilometerstanden gemaakt toen ik de auto inleverde. De auto is ook niet bij of afgetankt. Gezien mij is verteld dat mijn auto op transport is gegaan ben ik benieuwd hoe Broekhuis dit kan verklaren. Tot nu toe geven ze niet thuis...

  • Aanbevelen? Nee
8

Dienstverlening goed

Ik betreur dat de "thuisbreng- en ophaalservice" is vervallen. Er zijn leenfietsen beschikbaar. Deze zijn niet erg comfortabel en onvoldoende uitgerust (o.a. geen verlichting). De te overbruggen afstand is voor "niet-Amersfoorters" (Soest, Baarn) zeker voor ouderen lastig. Wellicht is het te overwegen overeenkomsten aan te gaan met lokale, niet merk-gebonden onderhoudsbedrijven die relatief eenvoudige controlewerkzaamheden kunnen uitvoeren en waar nodig op de Broekhuisvestiging kunnen terugvallen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen door Lucas.

We zijn tevreden met onze auto. Moesten twee zaken geregeld worden en is goed opgepakt. Dankjewel hiervoor Lucas!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie en inzichtelijke kosten

Onlangs voor het eerst geweest voor een reguliere (grote-) onderhoudsbeurt voor onze auto. Van tevoren was het al duidelijk wat dit tenminste kost. Ook is er direct gebeld wat nog meer nodig en optioneel was en wat hier de kosten van zijn. De factuur biedt inzicht in de prijzen per onderdeel en het aantal werkplaatsuren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Een nieuwe For Explorer gekocht via Broekhuis Amersfoort. We werden erg vriendelijk te woord gestaan en begeleid door het aankoopproces. Verkoper (RIchard Blink) was te allen tijde bereid vragen te beantwoorden en ik kon altijd langskomen. Erg vriendelijk en toegankelijk allemaal. Geen vraag was teveel. In 1 woord top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top dealer

Fijne mensen, klant is koning. Top dealer

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettige autobedrijf

Voor de eerste keer mijn auto laten keuren bij de ford garage , en alles is in overleg gerepareerd zonder poespas en recht door zee. (Dit moet nu gerepareerd en dit kan wel even wachten,en dit kost het.) Ik voelde me er prettig geholpen ,en ging met een glimlach weer naar huis Volgende keer maar weer bij broekhuis mijn auto laten keuren, Beviel me erg goed ,bedankt

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima deal

Goeie ervaring met Broekhuis in mijn geval met verkoper "Lucas Costa Soares " , Meedenkend en goed behulpzaam en niet opdringerig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een tevreden klant

Na enkele e-mails en telefonisch contact met Janwillem Littel een Ford Kuga PHEV gekocht onder voorwaarde dat de proefrit naar tevredenheid zou zijn. Dus gekocht zonder de auto gezien te hebben, wat toch wel een vreemd gevoel was. Na de overeenkomst is de auto kosteloos geleverd in Zuid-Limburg. De auto is precies zoals deze in de advertentie stond vermeld en de proefrit was perfect. We zijn zeer tevreden over Broekhuis Amersfoort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer uitstekend geholpen

Ze nemen de tijd voor je en alles weer netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantatisch verkoop door Jan Willen Littel

Goede verkoop door Jan Willem, en fantatische hulp bij alles, uitleg en de bereidheid om de auto naar aanpasbedrijf B & S te brengen en te halen, goede tijd afspraken, dank voor al je hulp. Al met al een bedrijf, om terug te komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf

Goed geïnformeerd mensen

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden na prettige onderhandelingen

Ruim aandacht voor vragen. Wij blijven bij deze garage!

  • Aanbevelen? Ja
10

Aflevering Ford Kuga PHEV

Richard Blink heeft ons prima begeleid bij de aflevering van onze nieuwe Kuga!

  • Aanbevelen? Ja
10

Aankoop occasion Ford Fiesta

Zeer correct behandeld door de verkoper Jan Willem Littel, vakkundig, spontaan, mee denkend aan oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede deal en prima verzorgde aflevering van de auto

Aankoop gebruikte Mini. Zeer mooie auto en voor nette prijs aangeboden. Gemaakte deal naar volle tevredenheid en ook de aflevering verliep erg netjes. Dank Jan- Willem!

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijk en goed geinformeerd

Mijn auto moest voor een grote beurt. Ik werd direct geinformeerd over de kosten en zodra bekend was wat er moest gebeuren kon ik hierover beslissen. Met foto’s en een uitgebreid verslag werd ik geinformeerd. Via sms werd ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Prettige service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe Ford.

We zijn heel goed geholpen door Reinder bij het uitzoeken van een nieuwe auto. (Ford) Uiteindelijk zijn we geslaagd en rijden we nu in een mooie Ford Focus. Mooie prijs terug gekregen voor de oude Ford. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Afgelopen februari een Fiesta ST aangeschaft bij Lucas. Alles was duidelijk uitgelegd en voelde me meteen op mijn gemak. Achteraf bleek dat er nog veel aan de auto was vervangen dus ik kon met een gerust hart de weg op.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Fluorweg 49

3812 RW Amersfoort

033-4670511

[email protected]

Over Broekhuis Ford Amersfoort

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.