De verkoper meldde zelf dat hij nog niet lang daar werkte. Deed wel zijn best om mij goed van dienst te zijn. Miste duidelijk de ervaring en ook wat parate kennis van de auto. Heeft mijn kritische opmerkingen ter harte genomen. Vragen waarop hij het antwoord niet wist zocht hij voor me uit. Was door de afdeling lease niet voldoende geïnformeerd. De contacten verliepen plezierig, Ik heb hem bedankt voor zijn handelen.
Bedankt Yntze, voor uw bezoek en uw beoordeling. Uw feedback is heel waardevol voor ons. We zijn blij om te zien dat het contact plezierig is verlopen u goed bent geholpen door onze collega. Wij zullen graag voor u klaar staan wanneer u ons nodig heeft, graag tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Originele beoordeling
Mogelijk vanwege vakantietijd, grote drukte, personeelstekort o.i.d. veel onduidelijkheid en miscommunicatie. Broekhuis is een heel groot bedrijf, met veel verschillende afdelingen. Het lijkt soms dat de omvang van het bedrijf en de diverse afdelingen leidt tot miscommunicatie en daarmee ‘ ergernis’ voor client. Ik ben bereid dit nader toe te lichten, indien gewenst.
De auto zou een week later geleverd worden, gevraagd of dit wellicht een week eerder plaats kon vinden vanwege een lang weekend naar België. Jan Willem heeft zijn uiterste best gedaan om dit te realiseren dit met een gunstig resultaat. Onze oprechte dank daarvoor.
Beste Ronald, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat Jan Willem ervoor heeft gezorgd dat de aflevering eerder plaats kon vinden. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Ik heb onlangs een auto gekocht waar ik blij heel mee ben. De verkoop vond ik ronduit slecht. Meerdere afspraken werden niet nagekomen. Mijn oude auto laten taxeren , zou de volgende dag een offerte krijgen . Dat gebeurde niet, twee dagen later pas. ( ik dacht nog willen ze wel een auto verkopen?) heb meerdere keren moeten bellen. Na twee keer onderhandelen de auto gekocht. De auto moest uit Zwolle komen, ik kon hem na twee weken kopen en ophalen. Daarna zou hij weer na twee weken afgeleverd worden toen ik hem kocht zaten er nog afdrukken van regendruppels op de auto en er zat geen hoedenplank bij. ( ook bij de koop geen bos bloemen wat ik wel bij andere garages gewend ben, wat leuk is maar niet belangrijk)Het was wel een kleine moeite geweest om even de auto door de wasstraat te halen, welke om de hoek zit, maar dat terzijde. Twee weken later zou de auto nagekeken worden en zou de hoedenplank er zijn. Dit zou hooguit twee uren in beslag nemen. Toen ik op de afgesproken tijd kwam werd er gezegd dat hij ingepland stond voor een hele dag. Daar ging ik niet mee akkoord er was afgesproken twee uren en ik had ook andere afspraken die dag. Al met al kreeg ik de auto na twee en half uur weer mee, zonder hoedenplank ( vergeten en moest opnieuw besteld worden) en weer was de auto niet goed schoongemaakt , achterin was ook niet gezogen. Ook zat er opeens een klein steentje in mijn voorruit! Deze was nu te klein om behandeld te worden maar als hij groter zou worden dan kom ik hem bij hem laten behandelen werd gezegd. De hoedenplank kon ik drie dagen later ophalen. Kortom geen leuke koopervaring voor mij. Na plaatsing van mijn review telefonisch kontakt gehad met de verkoopleider. Ik kon mijn verhaal doen. Er werd gezegd dat dit niet zo had mogen gebeuren, dat de aflevering beter had moeten verlopen en dat er gesproken zal gaan worden met de desbetreffende verkoper. Verder geen tegemoetkoming. Mooi dat ik mijn verhaal kon doen. Ik laat het nu achter mij.
Beste Annemiek, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit gesprek. Wanneer u ons in de toekomst nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan en bent u van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Originele beoordeling
Ik heb onlangs een auto gekocht waar ik blij heel mee ben. De verkoop vond ik ronduit slecht. Meerdere afspraken werden niet nagekomen. Mijn oude auto laten taxeren , zou de volgende dag een offerte krijgen . Dat gebeurde niet, twee dagen later pas. ( ik dacht nog willen ze wel een auto verkopen?) heb meerdere keren moeten bellen. Na twee keer onderhandelen de auto gekocht. De auto moest uit Zwolle komen, ik kon hem na twee weken kopen en ophalen. Daarna zou hij weer na twee weken afgeleverd worden toen ik hem kocht zaten er nog afdrukken van regendruppels op de auto en er zat geen hoedenplank bij. ( ook bij de koop geen bos bloemen wat ik wel bij andere garages gewend ben, wat leuk is maar niet belangrijk)Het was wel een kleine moeite geweest om even de auto door de wasstraat te halen, welke om de hoek zit, maar dat terzijde. Twee weken later zou de auto nagekeken worden en zou de hoedenplank er zijn. Dit zou hooguit twee uren in beslag nemen. Toen ik op de afgesproken tijd kwam werd er gezegd dat hij ingepland stond voor een hele dag. Daar ging ik niet mee akkoord er was afgesproken twee uren en ik had ook andere afspraken die dag. Al met al kreeg ik de auto na twee en half uur weer mee, zonder hoedenplank ( vergeten en moest opnieuw besteld worden) en weer was de auto niet goed schoongemaakt , achterin was ook niet gezogen. Ook zat er opeens een klein steentje in mijn voorruit! Deze was nu te klein om behandeld te worden maar als hij groter zou worden dan kom ik hem bij hem laten behandelen werd gezegd. De hoedenplank kon ik drie dagen later ophalen. Kortom geen leuke koopervaring voor mij.
Vriendelijke, enthousiaste verkoper. Zelfs toen het onderhoudsboekje was vergeten kwam Lucas zelf het thuisbrengen! Super service! Contact via app persoonlijk en vriendelijk en vooral snel!
Bedankt Susanne, voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u onze service zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Wij zijn erg prettig geholpen bij BroekhuisFord in Amersfoort ( Lucas Costa Soares). Alles is volgens afspraak verlopen. De Ecosport loopt als een klokje.
Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw ervaring! Wat fijn om te zien dat u op een prettige manier geholpen bent door onze collega en dat alles volgens afspraak is verlopen. Wij wensen u fijne kilometers toe in uw Ford en staan de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Hebben ondanks een occasion gekocht bij broekhuis Amersfoort!!!! netjes met Jan Willem contact gehad over de staat vd auto enz enz daarop zijn wij afgereist netjes ontvangen door Jan Willem er was totaal niks gelogen hoe de auto beschreven was en is daarop was de koop snel rond we krijgen de auto pas eind Aug maar dat zal ook geen probleem wezen broekhuis amersfoort waar de klant geen nummer is dikke 10
Bedankt Dennis, voor uw mooie beoordeling met een dikke 10. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Jan Willem. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Na eerst telefonisch contact te hebben opgenomen over een nieuwe auto hebben mijn vrouw en ik de firma Broekhuis bezocht en Janwillem heeft ons netjes, zonder opdringerig te zijn, te woord gestaan. Hij heeft ons uitleg gegeven over de auto waar wij belangstelling voor hadden en we zijn het na onderhandelingen eens geworden over het toe te betalen bedrag en de koop was beklonken.
Beste Wiebe, Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe auto. Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
We hebben hier een auto gekocht en zijn zeer tevreden over de geboden service.
Bedankt Jorg, voor deze mooie review! Het doet ons erg goed om te zien at u zo goed geholpen bent door de door ons geboden service. Wij feliciteren u met uw aankoop en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Na de controle beurt staat de auto er glimmend bij en is het interieur om door een ringetje te halen.
Bedankt Ronald, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u onze service als top heeft ervaren. Veel rijplezier in uw glimmende auto en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
auto weggebracht voor apk en onderhoudsbeurt werkplaats informeerde mij wat de kosten ervan zullen in overleg div reparaties uitgevoerd en mij naar tevredenheid prettig geholpen
Bedankt Jaap, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
We zijn erg blij met onze nieuwe auto. Broekhuis heeft ons uitstekend geholpen.
Beste Jasper, Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe auto. Wij zijn blij te zien dat wij u hierbij hebben kunnen helpen. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Ik had zoals altijd een hele goede en positieve ervaring. Jaarbeurt van de auto ging prima, vervoer naar huis en weer ophalen was goed geregeld. Prima garage en klant vriendelijk!!
Bedankt Anna, voor deze mooie woorden! De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Hartelijke groeten, Broekhuis Ford Amersfoort
Prachtige Focus ST line (2019) aangeschaft, mijn Mondeo uit 2012 netjes in kunnen ruilen. Na een mooi voorstel alles netjes in orde gemaakt. Na twee weken heb ik mijn Focus op kunnen halen. Alles naar volle tevredenheid. Tot de volgende!
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen en u goed geholpen bent door onze collega. Wij wensen u veel rijplezier toen en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Eerst ging het mis. Maakte een afspraak, maar 2 mensen zeiden nee hoor pas in 2024. Tot ik een melding kreeg van olie verversen. Weer gebeld en Richard en Ali waren verbaast te horen wat er was. Personeelsgebrek is het probleem Richard en Ali hebben het weer recht gebreid en Martijn heeft weer keurig de auto voorzien van ern onderhoudsbeurt. Dus eind goed al goed . Was weer erg blij met Broekhuis Amersfoort. Rij ik graag 45 minuten voor
Hartelijk dank voor uw bezoek en uw beoordeling! We zijn erg blij om te zien dat u goed geholpen bent door onze collega's en zij de afspraak met u hebben kunnen maken. Wij waarderen het ook enorm dat u 45 minuten rijdt om door ons geholpen te worden. De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Problemen me de Ford Kuga door een lege accu. Snel geholpen, ondanks drukte, en goede ondersteuning ontvangen.
Beste Pieter, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
APK + Groot onderhoud gehad voor onze Grand C-MAX - netjes geholpen - onderhoud duurde langer dan gedacht, we kregen toen een vervangende auto mee - onze eigen auto werd ook netjes schoon van binnen en buiten weer overhandigd - erg blij mee!
Bedankt Roland, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Bij reguliere servicebeurt moest een onderdeel vervangen. Hierdoor bleek auto niet één, maar twee dagen naar de garage te moeten. Onderdeel is niet meer op voorraad en moet van elders komen en dat loopt niet voorspoedig. Gebruikte leenfiets is niet van erg beste kwaliteit. Mag meer aandacht aan besteed worden.
Beste heer van Vugt, Hartelijk dank voor uw reactie. In uw geval betrof het geen regulier onderdeel en moesten wij het onderdeel bestellen. Hierbij zijn wij ook afhankelijk van de leverancier en hebben wij ervoor gezorgd dat uw auto de volgende dag weer gereed stond. De gratis leenfiets is degelijk maar niet van de hoogste kwaliteit daar de ervaring ons leert dat luxere fietsen helaas niet meer terug keren. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
De enthousiaste verkoper Richard heeft ons goed geholpen en was prettig in de omgang. Vooral het op de juiste momenten kunnen maken van een grapje van beide kanten zorgde voor een prettige en ontspannen onderhandeling. Dit overigens wel met respect voor elkaar. Ook na het sluiten van de deal kwam hij zijn afspraken stipt na en leverde de auto netjes aan ons op.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons op de vestiging. We zijn erg blij om te zien dat u goed geholpen bent door onze collega, dit mooie compliment wordt dan ook zeker met hem gedeeld! Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Fijne kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Voor zover ik het kan beoordelen is het onderhoud aan mijn Ford prima gedaan en de auto kwam zelfs gestofzuigd terug. Keurig rapport met de controlepunten en een videoverslag. Meer dan vriendelijk personeel. Een tip: de leenfietsen mogen echt wel wat comfortabeler.
Bedankt Rogier, voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat u tevreden bent over uw bezoek bij ons op de vestiging. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
De APK en het jaarlijkse onderhoud werd aan mijn Ford Focus uitgevoerd. De communicatie was goed en de auto werd zelfs door de wasstraat gehaald.
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen en weer met een gewassen auto op weg kon! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Ik werd geholpen door mensen met een lach op hun gezicht. Ondanks dat ik geen vervangend vervoer had afgesproken, kon er toch nog een oplossing worden gevonden. Gewoon een erg goed gevoel over dit bedrijf. Aanrader!
Zeer snel en kundig geholpen bij het doen besluiten om een ford te kopen
Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm! Gefeliciteerd met uw aankoop en fijne kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Ik heb een occasion gekocht, als extra zou een er plastic bak in de koffer ruimte en een beschermstrip geplaatst worden. bij aflevering bleek het een en ander niet goed te zijn geregeld. Na mijn slechte review is er snel contact met mij gezocht om, naar ik vermoed mijn review te veranderen. Er werd geluisterd naar mijn verhaal, er werd betreurd dat het zo gelopen was en de strip bij de achterklep zou gefinetuned worden, ik moest even navragen of dat betekende dat hij opnieuw geplakt zou worden en dat was idd het geval. Er was pas na 2 weken plek in de agenda, maar ala, dat moest dan maar. Ik werd hartelijk ontvangen door, ik denk, hoofd werkplaats. Hij nam mee mee in het verhaal, luisterde naar mijn klachten. Na het verwijderen van de oude folie liet hij me zien dat er een beschadiging zat waardoor de plakstrip nooit helemaal perfect zou zitten. Hij noemde een tijd die het zou duren en dat was ook zo. De plakstrip zit trouwens perfect geplakt, geen luchtbellen en de auto was schoon en droog aan de buitenkant. Door zijn verhaal zie en begrijp ik idd de kleine oneffenheid wat niet vreemd is bij een occasion. Door zijn opmerking, "als je naar de werkplaats komt voor onderhoud vraag dan naar mij", overweeg ik om voor onderhoud een afspraak te maken
Beste Yvonne, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Graag komen wij met u in contact om uw review te bespreken. Tot op heden hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u daarom contact met ons opnemen? Dit is mogelijk via: 033-4670511 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersoort
Originele beoordeling
Ik heb een occasion gekocht, als extra zou een er plastic bak in de koffer ruimte en een beschermstrip geplaatst worden. Bij thuiskomst bleek dat deze beide dingen niet geregeld waren. Én de hoedeplank ontbrak. Bij het starten al vertelde de auto mij dat er een update nodig was, en dat deed hij elke keer als ik startte, ik had de verkoper gevraagd wat te doen en hij zei, oh ik druk op nee, het hoeft over 2 jaar pas. Dus toen ik toch voor de hhoedeplank, bak en strip terug moest vroeg ik of ze ook de auto komen vertellen dat de update niet nodig was. Bovendien lagen er nog papieren in de auto van de vorige eigenaar inclusief bankgegevens! Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling De melding, dat kon gewoon uit gezet worden, die dat lekker voortaan meteen! De hoedenplank, bak en strip werden geplaatst. Het totaal duurde 1.5 uur!? De strip was niet mooi geplakt, maar dat zou de zon wel verhelpen werd gezegd. Thuis heb ik, na een dag, zelf maar de bumper schoongemaakt van het zeepsop waarmee de strip was aangebracht, al het zeep had gekristaliseerde strepen achtergelaten. Als het even kan kom ik hier nooit weer!!!!
Beste Yvonne, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen maar vinden het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Graag komen wij met u in contact om uw review te bespreken. Tot op heden hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u daarom contact met ons opnemen? Dit is mogelijk via: 033-4670511 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersoort
Onlangs een Ford Focus gekocht. Erg fijn en duidelijk geholpen door Janwillem Littel! Dank daarvoor!
Bedankt voor uw review en dit mooie compliment voor onze collega. Uw feedback is heel waardevol voor ons! Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Servicebeurt naar tevredenheid uitgevoerd!
Bedankt John, voor deze mooie beoordeling! We zijn blij om te zien dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Amersfoort
Fluorweg 49
3812 RW Amersfoort
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.