Fouten deels opgelost. * Aan balie is aan het Ford assistance gold certificaat document een formulier geniet waaruit werkelijke km stand blijkt. * Idd fout gemaakt wat kosten betreft. E 42,57 na paar dagen geretourneerd. Echter geen nieuwe factuur gezien. * Klok bijwerken wordt alleen bij zomer/wintertijd gedaan. 1. In mail een APK oproep bericht ontvangen. Meteen afspraak gemaakt en bevestigd gekregen voor servicebeurt incl. APK. Paar dagen later weer een uitnodiging een afspraak te maken ... HUH? Ff gebeld ... afspraak stond niet in de agenda bij Ford. Hoogst vreemd. Gelukkig nog net een afspraak OP de vervallende APK datum kunnen maken. Bij deze telefonische afspraak aangegeven dat ik graag een leenfiets mee wil, kreeg in de digitale bevestiging de melding: Leenfiets: NEE. Nou, daar zakt je broek toch van af ... 2. Op het Ford Service / ford assistance gold certificaat document staat een oude kilometerstand ingevuld. Nu moet ik weer terug om een juiste op te halen. Als het niet belangrijk zou zijn zou dat niet ingevuld hoeven worden. 3. Digitaal een hele APK checklist ontvangen en nagekeken wat er zo gedaan wordt. Er staat o.a. klok op juiste tijd zetten. Dit is niet gebeurd, mijn klok loopt nog steeds 10 min. voor. Waardoor ik mij afvraag hoe serieus zo'n lijst eigenlijk is ... doen alsof ze alles tot in de puntjes doen, maak het dan ook waar. Hierdoor vraag ik mij af wat ze nog meer hebben aangevinkt, maar niet gedaan hebben. 4. Verder kreeg ik volgens mij de uitnodiging E199 voor een beurt incl. APK ... ik was dan ook verbaasd dat de beurt incl. APK hoger was. 5. Fijn dat je gebeld wordt om te vertellen wat ze willen gaan doen ... hoogst vreemd dat ze dan melden dat ze dan de ruitenvloeistof bijvullen en dat dat gratis zal zijn en je er later toch voor blijkt te betalen. Bovendien had ik hem onlangs zelf al bijgevuld (veeeel goedkoper overigens dan bij Ford) dus veel had er niet bijgekund. Opgeteld houd ik er een wel heel wrange smaak aan over deze keer.
Originele beoordeling
1. In de mail een APK oproep bericht ontvangen. Meteen afspraak gemaakt en bevestigd gekregen voor een servicebeurt incl. APK. Paar dagen later weer een uitnodiging een afspraak te maken ... HUH? Ff gebeld ... afspraak stond niet in de agenda bij Ford. Hoogst vreemd. Gelukkig nog net een afspraak OP de vervallende APK datum kunnen maken. Bij deze telefonische afspraak aangegeven dat ik graag een leenfiets mee wil, kreeg in de digitale bevestiging de melding: Leenfiets: NEE. Nou, daar zakt je broek toch van af ... 2. Op het Ford Service / ford assistance gold certificaat document staat een oude kilometerstand ingevuld. Nu moet ik weer terug om een juiste op te halen. Als het niet belangrijk zou zijn zou dat niet ingevuld hoeven worden. 3. Digitaal een hele APK checklist ontvangen en nagekeken wat er zo gedaan wordt. Er staat o.a. klok op juiste tijd zetten. Dit is niet gebeurd, mijn klok loopt nog steeds 10 min. voor. Waardoor ik mij afvraag hoe serieus zo'n lijst eigenlijk is ... doen alsof ze alles tot in de puntjes doen, maak het dan ook waar. Hierdoor vraag ik mij af wat ze nog meer hebben aangevinkt, maar niet gedaan hebben. 4. Verder kreeg ik volgens mij de uitnodiging E199 voor een beurt incl. APK ... ik was dan ook verbaasd dat de beurt incl. APK hoger was. 5. Fijn dat je gebeld wordt om te vertellen wat ze willen gaan doen ... hoogst vreemd dat ze dan melden dat ze dan de ruitenvloeistof bijvullen en dat dat gratis zal zijn en je er later toch voor blijkt te betalen. Bovendien had ik hem onlangs zelf al bijgevuld (veeeel goedkoper overigens dan bij Ford) dus veel had er niet bijgekund. Opgeteld houd ik er een wel heel wrange smaak aan over deze keer.
Zowel in de werkplaats als bij de aanschaf van mijn auto wordt ik goed geïnformeerd op een manier die bij mij aansluit. Er is voldoende tijd voor beantwoording van mijn vragen en het luisteren naar mijn wensen. Ik vindt het prettig om als persoon gezien te worden. Dat is meer dan alleen als klant.
Het personeel is vriendelijk en je wordt perfect geholpen. Ik heb net een onderhoud gehad was weer uitstekend.
Helaas is er een naafkap van mijn auto verdwenen tijdens de beurt.
Goede service, uitdagingen worden direct op gelost. mensen met verstand van auto's en service
Wordt snel geholpen en duidelijk, vriendelijke medewerkers .
hele fijne service, altijd thuis gebracht na inleveren auto voor beurt en weer thuis opgehaald als de auto klaar is.
Een groot compliment voor Technicus : Demi van Hees. Mijn Fiësta loopt weer als een naaimachientje. Ik zag dat de mijn automat ook nog gestofzuigd was. Hr.Demi : Heel Hartelijk Bedankt, de 5 sterren zijn dik verdiend. Y.van Ingen Veenbesstraat 370 3765BK Soest.
Ik had 2 dagen voor mij auto moest komen mij arm en voet gebroken niks aan de hand zeggen ze we halen en brengen je auto. Netjes gedaan heren van Broekhuis.
Auto volgens afspraak behandeld. Alles gebeurt in overleg.
Duidelijke formulering van uitgevoerde werkzaamheden
Bij de aanschaf van de Ford ben ik prima geholpen door de afdeling verkoop. Mijn zoon is zeer blij met zijn auto.
Zeer goede dealer. Neemt de tijd voor aflevering van de auto. Ook om alles goed uit te leggen. Koop zeker weer een auto hier.
Mooie zaak prettig personeel gewoon goed
Keurig te woord gestaan en prima service.
Door omstandigheden gevraagd om haal- en brengservice. Was geen probleem! Chauffeurs vriendelijk en geïnteresseerd. Daardoor ook kennis kunnen maken met de nieuwe Ford Mach-e Puma hybrid.
….
Alles is goed afgehandeld
Vandaag mijn auto voor apk en onderhoudsbeurt gebracht. Vriendelijke ontvangst, al mijn opmerkingen werden serieus genomen. Leenfiets stond klaar, ook fijn! Telefonisch contact halverwege de dag over de kosten. Bij het ophalen bleek de auto ook nog schoongemaakt te zijn. Zo fijn, deze extra service!
Het was de eerste beurt voor onze auto. De ontvangst was als altijd heel vriendelijk. De taxi-service was weer prima. Onderhoud en aanpassen navigatie is prima gedaan. Enig minpuntje is, dat de beurt best duur is.
Als je je auto aanbiedt voor onderhoud en APK keuring dan vertrouw je erop dat de garage alleen echte gebreken meldt en geen problemen verzint die niet bestaan. Helaas gaat het bij Ford Broekhuis in Amersfoort anders. Bij herhaling wordt dezelfde, niet bestaande, klacht verzonnen. Vier jaar geleden werd bij een Michelin achterband van mijn Ford een "koordlaag breuk" geconstateerd bij een band waaraan niets bijzonders was te zien, wat leidde tot APK afkeur en dus tot vervanging van banden. Na een gesprek van Michelin met de garage draaide de Ford Broekhuis bij. Ik kreeg een excuusbrief van de werkplaatschef en de onnodige vervanging van de banden werd volledig vergoed. Mij werd schriftelijk en mondeling gevraagd de garage de kans te geven het vertrouwen te herstellen. Die kans heb ik de garage gegeven. Mijn bij Ford Broekhuis nieuw gekochte Ford is daar na bijna 15 jaar en 335.000 km nog steeds in onderhoud. Tot mijn laatste APK en Broekhuis jaarbeurt. Tot mijn ontzetting werd opnieuw een "koortlaagbreuk" geconstateerd in een achterband met voldoende profiel waaraan niets bijzonders was te zien. De band werd voor APK afgekeurd. Helaas heb ik niet direct ter plaatse bezwaar gemaakt tegen de APK afkeur en heb ik toegestemd in vervanging. Ik was me er niet van bewust dat direct bezwaar maken nodig was. De garage heeft me ook niet op de mogelijkheid tot bezwaar gewezen. Deze gang van zaken heb ik aan de ANWB voorgelegd, zie https://www.anwb.nl/experts/auto/167/apk-afkeur-i.v.m.-koordlaagbreuk. Zoals de ANWB adviseert zal ik alsnog bezwaar maken bij de RDW.
Geachte heer van Anholt, Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze werkplaats. De band is afgekeurd daar deze zorgt voor een onveilige situatie. Wij hebben in goed overleg kosteloos een gebruikte band onder uw auto gemonteerd om deze APK goedgekeurd te krijgen. De afgekeurde band hebben wij aan u meegegeven en nogmaals uitgelegd waarom deze is afgekeurd en onveilig is om mee verder te rijden. We hebben er alles aangedaan om u tevreden te stellen uw veiligheid is onze zorg. Team Broekhuis Amersfoort
Prima ervaring met een grote beurt voor mijn Ford camper en vooraf overleg over de uit te voeren extra werkzaamheden en de kosten zodat de factuur geen verrassingen kent.
goed geholpen auto weer netjes en gewassen op tijd klaar
Mijn Ford transit custom gebracht voor een 4 jaars grote beurt. 700 euro afrekenen voor een standaard grote beurt ben ik wel van geschrokken, is naar mijn idee ook wat te duur. Zou gebeld worden wanneer ik hem op kon halen en kreeg alleen een sms om 16:45 dat ik de auto voor 17:00 uur op kon halen. 6 km fietsen in een kwartier valt niet mee. Dit is gelukkig wel rechtgetrokken door de eindtijd in de sms naar 18:00 uur te zetten. Verder bleek niet alles van de checklist gedaan te zijn, dit wordt alsnog uitgevoerd. Uiteindelijk toch een nette afhandeling.
Originele beoordeling
Mijn Ford transit custom gebracht voor een 4 jaars grote beurt. 700 euro afrekenen voor een standaard grote beurt ben ik wel erg van geschrokken. Is naar mijn idee ook veel te duur. Zou gebeld worden wanneer ik hem op kon halen en kreeg alleen een sms om 16:45 dat ik de auto voor 17:00 uur op kon halen. 6 km fietsen in een kwartier valt niet mee.
Voor de eerste keer mijn onderhoudsbeurt laten plaatsvinden in Amersfoort. Top garage kom er zeker terug
Fluorweg 49
3812 RW Amersfoort
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.