Filters

8

Prima!

Goede service en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Aflevering auto met veel persoonlijke aandacht.

Heel goede aflevering van de gekochte auto. De verkoper nam veel tijd voor ons. De auto werd spectaculair onthuld en daarna kregen we een uitgebreide uitleg over de functionaliteiten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke service

Zeer goed geholpen bij aanschaf nieuwe auto, komt afspraken na. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Enthousiast en deskundig

medewerkers zijn enthousiast, hebben kennis van zaken, duidelijk in uitleg, er heerst een ontspannen sfeer, kortom goede ervaring gehad tijdens aankoop auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede Volvo dealer!

Aankooptraject uitstekend en zeer vriendelijk begeleid door Hans. Deal was snel gesloten. Afspraken worden goed nagekomen. Nieuwe Volvo had af fabriek nog een issue wat door de werkplaats zeer serieus werd opgepakt. Ben ervan overtuigd dat dit ook goed gaat komen. Vriendelijke medewerkers en lekkere koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het lange wachten beloond!

Ruim negen maanden wachten op de levering van je nieuwe Volvo XC 40 Recharge is erg lang. Als je dan eindelijk de sleutels in handen krijgt, is dat geweldig. Zeker door de manier waarop verkoopadviseur Hans Last er een feestje van maakte. Alle tijd voor de onthulling van de auto en de uitleg van de werking van de diverse systemen in de auto. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
6

Ontbreken van de puntjes op de I en controle van eigen diensten

Mijn eerst ervaring, proefrit en verkoopgesprek waren erg positief. Wel al bij zowel proefrit als tijdens aflevering aangegeven dat het acculampje brandt. Dit zou vanzelf weggaan na rijden, nu ben ik bekend met hoe dat werkt dus met een goed gevoel de auto meegenomen waarbij mij al wel opviel dat de chromen onderdelen vergeten waren te poetsen. Kan gebeuren en wilde ik niet te moeilijk over doen. De volgende dag wil ik de auto starten, maar doet die niets. ANWB erbij die aangaven dat de accu kapot was en nog maar 25% capaciteit had. Gevolg was dat ik mijn afspraken van de zaterdag kon cancelen hele zaterdag weg was en ik richting Assen kon rijden voor een leenauto. Slordig, maar nog steeds wel zoiets van kan gebeuren. Maandag auto weer terug, maar met vetvlekken op de motorkap van het vervangen van de accu, toch wel beetje balen bij en net afgeleverde auto met afleverpakket waaronder poetsen. Al na een aantal dagen constateerde ik een ijzerschurend geluid, regelmatig moeilijk schakelen in de vijfde versnelling en nog wat kleine puntjes. Eerst naar Groningen, maar daar mochten ze het vanwege een uitgebreide analyse niet uitvoeren waardoor ik alweer naar Assen moest. Wel weer een leenauto, en een aantal dagen later de auto weer helemaal klaar. Gisteren de auto opgehaald omdat die klaar was, maar toen ik de snelweg opdraaide en doorschakelde naar de zesde versnelling kwam lukte dit nagenoeg niet. Terug naar Assen, medewerker mee laten rijden en hij constateerde hetzelfde. Auto weer achter moeten laten en voor niets naar Assen gereden. Ik zou het vanzelfsprekend vinden dat als er inmiddels al zo’n geschiedenis is in een korte tijd er iets van een ‘dubbelcheck’ plaat zou vinden. Vandaag vrijdag de auto weer terug en alles lijkt op dit moment weer goed te zijn. Toch is de glans en het vertrouwen er wel enigszins af. Vooral omdat ik de auto nog geen maand in bezit heb.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel goed en professioneel geholpen

Klantvriendelijke medewerkers en een professionele service. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Xc90 beurt gehad, prima uitgevoerd , auto schoon afgeleverd

Ben goed tevreden. Een klein dingetje: in plaats van een sms je dat de auto klaar is zou ik liever gebeld worden. Ik zit( wellicht ben ik uitzondering) niet de hele dag op mijn telefoon, maar als ik gebeld wordt neem ik wel op of bel terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed maar minder vertrouwen hoe dit wordt opgelost

De aankoop van de auto ging goed. Als ik dan veel geld uitgeef en een behoorlijk bedrag betaal voor aflevering vind ik het heel jammer dat ik in de eerste week al twee liter olie moet bijvullen. Dit geeft mij het gevoel dat de beurt die de auto krijgt bij afleveren niet of niet volledig is gedaan. Brorkhuis heeft netjes de auto opgehaald en gerepareerd. Zij vonden het ook heel vervelend en hebben er alles eraan gedaan om de auto weer goed voor elkaar te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service van een topverkoper

Luisteren naar de wens vd klant en service gericht de wens vervullen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Een goed gevoel

Na lang zoeken werd het een xc40. Een mooie auto met trekkracht en pit en dat volledig elektrisch.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, snel en op tijd

Auto volgens afspraak om 8 uur gebracht voor jaarlijkse onderhoudsbeurt. Kon er op blijven wachten. Om 9 uur gereed. Mijn eerste ervaringen met Volvo zijn goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service, klantgerichtheid overleg vooraf en tijdens diagnose bespreking met de monteur.

Geweldige mooie en zeer ruim opgezette showroom, receptie overzichtelijk ingedeeld. Zeer tevreden na een onderhoudsbeurt, Aardige en zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk behulpzaam personeel

Hans Last heeft ons heel fijn geholpen. Nam echt de tijd voor ons en heeft de auto keurig afgeleverd en alles duidelijk uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en vriendelijk personeel

Nemen de tijd voor je en je auto, En de werkzaamheden worden vakkundig uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goede tips over ontdekte zaken die nog onder de Bovaggarantie vallen.

  • Aanbevelen? Ja
8

De nieuwe XC 40 Recharge bevalt goed

De nieuwe XC40 bevalt ons goed. Mooie auto en fijn om in te rijden. Het acciradius is wel een tegenvaller. In de reclame wordt gesproken over tot wel 572 km, uiteraard in de meest gunstige omstandigheid. Echter bij een gemiddelde snelheid van nog geen 80 km per uur meteen top van rond de 100 km, komen we met een volle accu (100% geladen) niet verder dan 350 km.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Goede service. Helaas administratief iets minder. Mijn gegevens oa mobielnummer niet in alle geledingen goed geregistreerd, waardoor mijn dochter (toen in Amerika met 8 uur tijdsverschil) wakker gebeld is dat mijn auto klaar was. Klein foutje, maar wel hinderlijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

prettig, persoonlijk, deskundig

Het contact rond de inruil van onze XC 60 en de aankoop van de XC 40 verliep op een plezierige manier. We werden goed geïnformeerd over de te kopen auto. Bij de aflevering was er alle tijd en gelegenheid om daarmee kennis te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Verkoper neemt alle tijd voor de klant legt alles duidelijk weet waar over praat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Goede deal kunnen maken en perfect geholpen door Koen.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

Het geheel liep perfect qua afspraak, ik moet toch nog wel wat km rijden voor ik in Assen ben, maar als alles dan volgens afspraak verloopt, dan ben ik uitermate tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en snel geholpen

Snel geholpen en goede uitleg wat er was uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 42

9403 AB Assen

0592-344046

[email protected]

Over Broekhuis Volvo Assen

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.