Filters

10

Er wordt meegedacht met de klant, om een oplossing te zoeken.

Toen ik de S80 aanbood voor een kleine onderhoudsbeurt plus APK, kwam bij een eerste scan aan het licht, dat een aantal cruciale onderdelen moesten worden vervangen, hetgeen - opgeteld - een forse rekening zou betekenen. Direct werd contact met me opgenomen om te overleggen: immers, de S80 was 15 jaren oud, en stond op 311.000 kilometers (Diesel). Er werd meegedacht, en georganiseerd, dat de volgende dag een aantal onderling vergelijkbare occasions konden worden gepresenteerd: hieruit heb ik een keuze gemaakt. De S80 werd na bemiddeling van de afd.Verkoop, verkocht. Binnen één uur werd die dag alles - tot volle tevredenheid - afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er wordt meegedacht met de klant, om een oplossing te zoeken.

Toen ik de S80 aanbood voor een kleine onderhoudsbeurt plus APK, kwam bij een eerste scan aan het licht, dat een aantal cruciale onderdelen moesten worden vervangen, hetgeen - opgeteld - een forse rekening zou betekenen. Direct werd contact met me opgenomen om te overleggen: immers, de S80 was 15 jaren oud, en stond op 311.000 kilometers (Diesel). Er werd meegedacht, en georganiseerd, dat de volgende dag een aantal onderling vergelijkbare occasions konden worden gepresenteerd: hieruit heb ik een keuze gemaakt. De S80 werd na bemiddeling van de afd.Verkoop, verkocht. Binnen één uur werd die dag alles - tot volle tevredenheid - afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er wordt meegedacht met de klant, om een oplossing te zoeken.

Toen ik de S80 aanbood voor een kleine onderhoudsbeurt plus APK, kwam bij een eerste scan aan het licht, dat een aantal cruciale onderdelen moesten worden vervangen, hetgeen - opgeteld - een forse rekening zou betekenen. Direct werd contact met me opgenomen om te overleggen: immers, de S80 was 15 jaren oud, en stond op 311.000 kilometers (Diesel). Er werd meegedacht, en georganiseerd, dat de volgende dag een aantal onderling vergelijkbare occasions konden worden gepresenteerd: hieruit heb ik een keuze gemaakt. De S80 werd na bemiddeling van de afd.Verkoop, verkocht. Binnen één uur werd die dag alles - tot volle tevredenheid - afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er wordt meegedacht met de klant, om een oplossing te zoeken.

Toen ik de S80 aanbood voor een kleine onderhoudsbeurt plus APK, kwam bij een eerste scan aan het licht, dat een aantal cruciale onderdelen moesten worden vervangen, hetgeen - opgeteld - een forse rekening zou betekenen. Direct werd contact met me opgenomen om te overleggen: immers, de S80 was 15 jaren oud, en stond op 311.000 kilometers (Diesel). Er werd meegedacht, en georganiseerd, dat de volgende dag een aantal onderling vergelijkbare occasions konden worden gepresenteerd: hieruit heb ik een keuze gemaakt. De S80 werd na bemiddeling van de afd.Verkoop, verkocht. Binnen één uur werd die dag alles - tot volle tevredenheid - afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er wordt meegedacht met de klant, om een oplossing te zoeken.

Toen ik de S80 aanbood voor een kleine onderhoudsbeurt plus APK, kwam bij een eerste scan aan het licht, dat een aantal cruciale onderdelen moesten worden vervangen, hetgeen - opgeteld - een forse rekening zou betekenen. Direct werd contact met me opgenomen om te overleggen: immers, de S80 was 15 jaren oud, en stond op 311.000 kilometers (Diesel). Er werd meegedacht, en georganiseerd, dat de volgende dag een aantal onderling vergelijkbare occasions konden worden gepresenteerd: hieruit heb ik een keuze gemaakt. De S80 werd na bemiddeling van de afd.Verkoop, verkocht. Binnen één uur werd die dag alles - tot volle tevredenheid - afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een geweldig goed bedrijf

Ik ben al meer dan tien jaar klant en altijd gaat alles zoals wij hebben afgesproken. Een perfect bedrijf met en dankzij de uitstekende medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
6

Onderhoud goed uitgevoerd, prijsopgave verschilde

Bij de online werkplaatsafspraak kreeg ik een online prijs van 350 euro te zien, in de werkplaats bleek dit 650 te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, vriendelijke ontvangst

Wij zijn al vele jaren heel tevreden en dat gevoel wordt bij elke keer wanneer we een afspraak maken weer bevestigd. Best knap van jullie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden!

Voor de "grote" beurt en APK opdracht heel correct uitgevoerd en een duidelijke communicatie over nog openstaand rest reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geen kapsones, vriendelijk en geduldig.

Niets mis mee, vriendelijk en geen kapsones. Het voelde gelijk goed om er een auto te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superblij zijn we met onze nieuwe Volvo XC90

Na weer een aantal heel gezellige uren bij broekhuis assen in de zaak en prima gesprekken mochten we vandaag onze nieuwe auto ophalen. Perfect afgeleverd, super gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
6

Hoe vaak moet dit

Hoe wil je hebben dat dit moet

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Perfecte service en vriendelijk medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Levering auto is prima, betaling inruil matig

Mooie auto gekocht, maar omdat het een btw auto betreft moesten de facturen van de te kopen auto en die van de inruilauto verschillende nota's zijn. Dan is het vreemd dat de nieuwe auto betaald moet zijn voor je het pand verlaat, maar de inruilauto een week later nog niet uitbetaald is. Het zal nog wel komen, neem ik aan. Verder is de service ons overigens prima bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk, accuraat en vriendeljk

Duidelijk, accuraat en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

mooi bedrijf, prettige ontvangst, zeer attente verkoopadviseur, kortom erg fijne ervaring met Broekhuis Assen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Langdurig, bijna 20 jaar, uitstekende ervaring met dit bedrijf

Zoals al jarenlang het geval is heb ik uitstekende ervaring met dit bedrijf. Afspraken worden goed nagekomen, noodzakelijke service goed uitgelegd en volgens afspraak uitgevoerd. Het resultaat is dat ik praktisch nooit onderweg heb stilgestaan en dat over vele jaren aan twee V70 Volvo’s gemeten over meer dan 300 000 km niet meer dan € 0.05/km is uitgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede uitvoering van de onderhoudsbeurt XC60

top

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig.

Klantvriendelijk en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
9

vlot en correct geholpen

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen, koffie klaar en auto gereed volgens afspraak.

Kan niet zoveel toevoegen aan de vorige regel. Ik kom hier al een paar jaar, nog geen negatieve ervaringen gehad. Zelfs een keer een proefrit maken aangeboden gekregen in de nieuwe elektrische XC 40. Was leuk .

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn geholpen, auto netjes geleverd

Auto netjes geleverd, communicatie verloopt soepel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden!

Tevreden klant tot heden. Nooit eerder zaken met jullie gedaan. Verkoper Hans Last prima zaken mee gedaan. Mooi bedrijf vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon geweldige service

Hans Last heeft ons heel goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 42

9403 AB Assen

0592-344046

[email protected]

Over Broekhuis Volvo Assen

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.