Filters

10

Heel ongewoon, een geweldige garage, gewoon!

Heel ongewoon, een geweldige garage, gewoon!

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrokken organisatie

Naar aanleiding van een vraag heeft men ruimschoots aandacht en tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
3

Gevoel totaal niet gehoord te zijn.

De feiten: Mijn XC60 heeft het afgelopen jaar nauwelijks gereden ivm het zonder werk zitten. Mijn auto, mijn dealer en Volvo attendeerden mij op een onderhoudsbeurt. Uiteindelijk afspraak gemaakt. Vrijdag 7 januari 8:00 uur. Aangegeven dat de auto nauwelijks kilometers heeft gemaakt. Dat de accu kennelijk te weinig oplaat en ik telkens waarschuwingen krijg dat start/stop niet zal werken. Aangegeven dat de auto boven de 80km/uur begint te trillen. (Reden voor mij om dan toch maar die beurt te laten geven.) Na anderhalf uur wachten (was mijn keuze) komt de monteur de auto gereed melden. Ik vraag naar de trilling. Nou ja, wanneer ik twee nieuwe voorbanden koop, dan kunnen we direct even kijken naar het balanceren. Moet dat dan, was mijn vraag. Nou nee, maar binnenkort toch wel een keer. Ik maak op dit moment- helaas - geen kilometers. Ik meld trilling en daar wordt niets aan gedaan. Ik zei dat ik niet weer in de auto zou stappen als niets met mijn klacht wordt gedaan. Monteur gaat balanceren en komt terug met de mededeling dat er best veel onbalans aanwezig was. En die lege accu, wat moet ik daarmee? Oh, er is nieuwe software opgezet, dus dat probleem met die melding moet voorbij zijn. Helaas, die melding is er dus nog wel. Telkens wanneer ik de auto opnieuw start. Ik begrijp best dat bepaalde - luxe - functies uitschakelen bij een te lage spanning. Ik hoop echter dat u begrijpt dat ik mij totaal niet gehoord voel. Dat er gratis enkele garantie zaken zijn uitgevoerd. Prima, dat verwacht ik ook bij een Volvo. Toen ik vandaag een acculader wilde aansluiten, merkte ik dat onder de motorkap zich zoveel blad had opgehoopt dat de luchtinlaat tbv de passagiersruimte geheel was afgesloten. Ik vraag mij nu af op die motorkap wel open is geweest. De factuur, die de volgende werkdag binnenkwam moet ik nog betalen. Ik zal dat ook gaan doen, maar vraag mij wel af of dit de laatste factuur van deze dealer is. Drie dagen later nog eens de factuur met een betalingslink

  • Aanbevelen? Nee
10

Het uitzien naar mijn nieuwe auto die ik alleen nog maar op papier gezien had was uitmuntend.

Omdat ik de auto alleen nog maar op papier gezien had was het nog verrassender hoe die er in werkelijkheid uit zou zien en of die net zo was als op het plaatje. Hij werd keurig bij mij thuis afgeleverd met de uitleg die hier bij hoorde. Mijn auto werd keurig meegenomen, natuurlijk had ik deze ook even een wasbeurt gegeven. Een zeer tevreden klant is blij met zijn nieuwe Volvo XC40. Groeten Eldo

  • Aanbevelen? Ja
2

Na 15 goede jaren maakt Broekhuis Volvo Assen een uitglijder

Broekhuis Volvo Assen was voor mij altijd de beste plak voor onderhoud aan je auyot; niet alleen voor onze Volvo, maar ook voor de andere niet-Volvo's. Tot nu dan. Begin december breng ik mijn Volvo voor APK. APK kan niet worden afgemaakt: roetmeter is defect. Ik denk: "de auto is OK, komt door APK". 9 dagen later terug voor roetmeting. Blijkt APK heleaal niet afgemaakt te zijn: 4x4 tussenbak is totaal versleten. Er kan eigenlijk niet eens meer met de auto gereden worden. Dus vervangen alsook de aircopomp waarvan ik wist dat-ie defect was. Maar dat kan pas na de kerst. € 2000 lichter. Breekt bij testrit van monteur een veer achter. Beide zijden dan maar vervangen, immers nét € 2.000 aan die aut0o uitgegeven, maar pas in het nieuwe jaar. Meteen schokbrekers ook maar. Onduidelijke prijsindicatie: ik heb nog specifiek gevraagd: prijs per set. Antwoord van monteur: "Ja". Blijkt achteraf per stuk. Al met al heb ik een maand niet in die auto kunnen rijden omdat het allemaal zo lang moest duren. Dat het allemaal € 3.000 kostte, is even slikken, maar die motor gebruikt na 4½ ton nog geen spat olie. Goede auto, maar service kan veel beter (vooral sneller).

  • Aanbevelen? Nee
8

Gewoon oke

Zoals verwacht. Geen opmerkelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
6

Vlot afgehandeld maar prijzig

Efficient afhandeling van olie verversing, olie filter en luchtfilter. Wel prijzig €450 en auto niet schoon afgeleverd (binnen en buitenkant).

  • Aanbevelen? Ja
8

Werkt de opdrachten correct af.

Had een lekke band en heeft die gemaakt op locatie, daarna kreeg ik een telefoontje of alles goed was gegaan. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Heel goed. Ben zeer tevreden over de service van Broekhuis Assen. Zou de garage zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring met aankoop van een auto.

Attent, meedenkend, snel reagerend en prima aflevering. Kortom: prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke benadering

Ik had vanaf het eerste moment het gevoel dat de mensen bij Broekhuis Assen in de schoenen staan van hun klant. Prettig contact. Goede en duidelijke afwikkeling. Ook het aanbod voor een verzekering verliep probleemloos. Een fijn adres.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fantastisch

Gedegen begeleiding bij de koop, meedenken en komen met passende opties en super service bij het ontvangst van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Scherpe prijs en nemen de tijd

Zeer uitgebreide uitleg bij aflevering auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht prima

Snelle en goede analyse van mijn probleem. Afspraak voor de werkplaats in goed overleg met mij gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gastvrij en ze nemen hier de tijd voor je.

Wij waren op zoek naar een Volvo XC40 PHEV en hadden geen afspraak gemaakt. Toch werd ons direct een proefrit aangeboden. Ook de inruilonderhandelingen daarna verliepen vlot, zakelijk en plezierig. Vriendelijke verkoper die alle tijd voor ons nam. De auto was er sneller dan verwacht en ook de aflevering was conform bovenstaand.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Het personeel is erg klantvriendelijk en heeft een groot service gerichte houding naar de klant. Ik heb al de jaren dat ik klant ben een zeer positief gevoel over Broekhuis Volvo Assen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Wederom super geholpen door Laurens

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en keurig geholpen.

Goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan bij de aanschaf van onze 2e Volvo. Totaal niet opdringerig en er werd alle tijd voor ons genomen, ook tijdens de aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitmuntent

Service was niets op aan te merken. Medewerker was erg vriendelijk en behulpzaam. Ben enorm blij met de aankoop van mijn auto. Bedankt voor alles.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mijn ervaring geeft een beetje een dubbel gevoel.

Afspraak gemaakt voor onderhoud, updates van alle systemen, Volvo app weer laten activerend en lawaai in voorwielophanging. Telefonisch is mij dit allemaal keurig toegelicht bij het maken van de afspraak. De onderhoudsbeurt en alle updates zijn keurig uitgevoerd. Het lawaai in de voorwielophanging werd ook gevonden. Hier moesten we een nieuwe afspraak voor maken. Bij het ophalen van de auto na de onderhoudsbeurt is gelijk de factuur betaald. Het onderdeel dat vervangen moest worden i.v.m. het lawaai van de voorwielophanging viel onder de fabrieksgarantie. Nu valt ons op dat op de factuur een bedrag staat van € 27,50 ex BTW voor het opsporen van het lawaai in de voorwielophanging. De auto zat op het moment van diagnose nog in de fabrieksgarantie. Het bedrag lijkt ons onterecht doorberekend. Bij het ophalen na de reparatie 11 oktober hebben wij dit aangegeven bij de persoon die de sleutel meegaf. Helaas was toen niet de juiste persoon aanwezig om dit met ons af te handelen. Er zou contact met ons worden gezocht werd verteld. Helaas is het contact nog niet geweest. We hebben in december 2020 ongeveer hetzelfde voorval gehad. Er trad een storing op in onze auto en deze hebben we laten uitlezen bij jullie en de storing is gereset. Hier kregen wij een nota van, van €35,- Bij navraag bleek deze nota ook onterecht aan ons doorberekend omdat onze auto nog in de fabrieks garantie zat. Dit is echter keurig door jullie aan ons terugbetaald. Vandaar ook onze vraag of het door ons betaalde bedrag van €27.50 ex BTW wel had moeten worden berekend aan ons? Graag hoen wij van jullie. Het factuurnummer is 57025985 Vriendelijke groet, Bert Hoiting 0610698927 Betreft: Volvo XC40 Kenteken: G-712-HS

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service. Vriendelijk en attent personeel

We hebben een uitstekende ervaring gehad met Koen Buurmeijer van Volvo Broekhuis Assen bij de aankoop van onze Volvo XC60. Servicegericht en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

helemaal tevreden

Bij de receptie werd ik vriendelijk ontvangen. In de garage waren de monteurs vriendelijk en ik neem aan dat ze goede kennis van het geheel hebben. Al met al heel prettig. Bij de receptie heb ik nog gevraagd naar een complete set winterbanden. Men zou kijken of er nog een gebruikte set voor de S80 is, Ik rijd nog maar weinig km. Hierop heb ik nog geen reactie gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, prettig contact, ik hou echter niet zo van dit soort onderzoeken

Zie omschrijving

  • Aanbevelen? Ja
10

Tiptop behandeling van de auto en alles duidelijk volgens afspraak uitgevoerd.

Fijn dat ook de navigatie is geüpdatet.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 42

9403 AB Assen

0592-344046

[email protected]

Over Broekhuis Volvo/Lynk & Co Assen

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.