Klantvriendelijk en servicegerichte dealer
De aflevering van de nieuwe Grandland was op klant verzoek snel uitgevoerd. De auto kwam van een andere Broekhuis vestiging en hierdoor kwam bij de aflevering aan het licht dat niet alle in de advertentie genoemde specificaties op de auto zaten. Dit was een behoorlijke teleurstelling, temeer omdat ik specifiek had gezocht op dit voorraad model bij Broekhuis. De verkoper heeft meegedacht of dit kon worden gecompenseerd, maar meer dan de tegenwaarde van de ontbrekende specificaties zat er niet in. Dit zie ik niet echt als een compensatie, maar puur geld terug voor iets dat niet is geleverd. Hier had ik meer van verwacht, niet perse van deze dealer, wel van Broekhuis of Opel. Direct binnen 2 weken na aflevering blijkt ook dat eerst de accu moet worden vervangen als mogelijke oorzaak van een storing van een brandend sos lampje. Daarna moet ook de unit/batterij voor de sos lamp worden vervangen, nadat deze eerst moet worden besteld. Al met al ga ik dan binnen 2 a 3 weken voor de derde keer van Ede naar Barneveld naar de werkplaats met een nieuw afgeleverde auto. Alles wordt wel opgepakt, maar dit is niet de gewenste start met een nieuwe auto. Overall ben ik als vaste klant wel tevreden over deze dealer, maar over genoemde zaken ben ik wel teleurgesteld .