Gastvrij, direct geholpen, aandacht voor de klant Top gedaan Daan!
Beste Freek, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! Het doet ons goed te lezen dat u het contact met Daan zo goed heeft ervaren. Graag zien we u een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Nieuwe auto gekocht en oude ingeruild. Kleine mankement aan de deur, deze naar tevredenheid opgelost.
Beste Ron, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Fijn dat het mankement aan de deur naar tevredenheid is hersteld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Relax
Bedankt Robert, voor uw positieve review. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de service. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Vriendelijke en deskundige verkoper die adequaat antwoord geeft op je vragen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden,
Beste Rob, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te lezen dat u zo goed geholpen bent door Giovanni. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Onze vorige Ford Focus ST-Line van 2020 kwam hier vandaan. Door omstandigheden konden we na constructief en fijn overleg met Wilko van Werven de overstap maken naar een prachtige 2023 Focus ST-Line X. De manier waarop men de deal heeft aangeboden, doorgesproken en afgehandeld heeft was voor ons doorslaggevend om te blijven als klant bij Broekhuis De Bilt!
Beste Rob, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Na overleg probleem met de deur opgelost.
Beste Ron, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij betreuren het te horen dat u onze bereikbaarheid als onvoldoende hebt ervaren. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 07-03-2025: Bedankt voor het contact dat we met u hebben gehad. Fijn dat het probleem met de deur is verholpen. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Originele beoordeling
Indien men met vragen en een klacht zit, zijn ze slecht bereikbaar.
Beste Ron, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij betreuren het te horen dat u onze bereikbaarheid als onvoldoende hebt ervaren. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Heb 17 januari een ford fiesta in de Bilt gekocht we werden zeer goed ontvangen de service is top moet ik zeggen geen moeite teveel. Afspraken worden na gekomen geweldig gewoon Mijn volgende auto koop ik weer daar.
Beste Albert, Hartelijk dank voor uw mooie reactie! We zijn ontzettend blij om te horen dat u zo tevreden bent over de service die u bij ons heeft ontvangen. Het doet ons plezier dat de afspraken zijn nagekomen en dat u zich goed ontvangen heeft tijdens uw bezoek. Wij feliciteren u van harte en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Originele beoordeling
Heb 17 januari een ford fiesta gekocht wat opzicht goed is gegaan auto is goed er zit een deuk in de zijkant dit zal verholpen worden wordt ook vast wel gedaan Maar eerst zal ik een week van te voren een mailtje ontvangen over de tijd niet gebeurd bel vervolgens zou terug gebeld worden niet gebeurd dit vind ik zeer slecht moet het ook regelen op mijn werk
Hele mooie Seat Ateca occasion gekocht van vijf jaar oud. Ziet er van binnen en buiten uit als nieuw.. Rijdt prima. Moesten wel beetje geduld hebben voor we hem konden ophalen (3 weken). Maar toen stond hij dan ook glimmend schoon gepoetst en helemaal geserviced en gecheckt voor ons klaar, met leuk welkomst bord!Dankjewel Patrick;-).Helemaal blij mee.
Beste Marye, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met uw nieuwe Seat Ateca en dat alles naar wens is verlopen. We zullen uw vriendelijke woorden zeker doorgeven aan Patrick en het hele team. We wensen u veel rijplezier met uw auto en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
4jaarsbeurt/APK voor mijn Puma 2021. Ook sync/navigatie update uitgevoerd. Altijd goede service. Keurig uitgevoerd. Staan ook altijd klaar voor advies en hulp tussendoor. Van harte aanbevolen. Al vele jaren klant tot grote tevredenheid
Beste Co, Vriendelijk bedankt voor uw positieve feedback. Het doet ons plezier te weten dat u de service als keurig hebt ervaren en dat we u al vele jaren naar tevredenheid van dienst mogen zijn. We kijken uit naar onze toekomstige samenwerking en hopen u ook de komende jaren van service te kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Begin verliep wat stroef, uiteindelijk alles na tevredenheid opgelost. Wij zijn over het algemeen dan ook zeer tevreden over onze nieuwe auto.
Beste Giovanni, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met opgenomen. Op dit moment hebben wij u nog niet kunnen bereiken en daarom willen wij u vragen om contact met ons op te nemen. Dit is mogelijk via: 030-2210060 of [email protected] Update 11-03-2025: Bedankt voor het contact dat wij met u hebben gehad. De auto hebben wij bij u afgeleverd en zijn blij dat alle punten naar tevredenheid zijn opgelost. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Originele beoordeling
Duur aflever pakket genomen. De helft niet nagekomen en communicatie zeer slecht. Meermaals gevraagd of alles uitgevoerd word maar dat is niet het geval Aflevering kon niet omdat verkoper niet over de juiste stukken beschikte.. al met al een hele nare ervaring. Tot op heden nog steeds niet alles opgelost.
Beste Giovanni, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met opgenomen. Op dit moment hebben wij u nog niet kunnen bereiken en daarom willen wij u vragen om contact met ons op te nemen. Dit is mogelijk via: 030-2210060 of [email protected] Update 11-03-2025: Bedankt voor het contact dat wij met u hebben gehad. De auto hebben wij bij u afgeleverd en zijn blij dat alle punten naar tevredenheid zijn opgelost. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Super!
Hartelijk dank voor de uitstekende beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en dat alles naar wens is verlopen. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Erg goed en professioneel geholpen door Wilko !
Beste Rene, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Wilko. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Na vele jaren weer terug bij Broekhuis, deze vernieuwde kennis making is bijzonder goed ontvangen.
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw positieve reactie! We zijn zeer verheugd te horen dat uw ervaring bij Broekhuis naar wens is geweest en dat de vernieuwde kennismaking goed is ontvangen. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn en staan altijd klaar voor al uw vragen en wensen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Eind november telefonisch contact gehad met Broekhuis De Bilt in verband met een nieuwe Kuga model 2023 met aanzienlijke korting. Ik werd prettig te woord gestaan, en werd er alle tijd genomen om mijn eerste vragen te beantwoorden. Daarna hebben wij een afspraak gemaakt voor een proefrit. Een vergelijkbare auto stond netjes klaar en daarna zijn we tot koop overgegaan. In de showroom zijn wij fijn geholpen door Giovanni. Nadat wij de auto hadden opgehaald , belde hij netjes de volgende dag om te informeren naar onze ervaringen met de nieuwe auto. Ook mijn latere vragen via de mail werden door hem snel beantwoord. Kortom: heel tevreden over het bedrijf en Giovanni als verkoopadviseur.
Beste Patrick, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Ford Kuga! Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door Giovanni en dat het gehele proces naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Eerste contact bij het maken van de proefrit was goed, vriendelijke bejegening Bij ophalen van onze occasion moesten we lang wachten terwijl we een afspraak ( met een andere verkoper) hadden. Na alle formaliteiten te hebben afgehandeld bleek dat er geen oplaadkabel bij de auto was, er moest lang gezocht worden naar een kabel. Ook was de auto niet uitgezogen. Dit alles kwam een beetje onprofessioneel over. Leuk was een bordje met onze naam en persoonlijke tekst bij de auto die we kwamen ophalen.
Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat uw ervaring bij het ophalen van uw aankoop niet volledig naar wens was. Het is goed om te weten dat het eerste en persoonlijk contact prettig verliep. We nemen uw opmerkingen over het lange wachten en de ontbrekende oplaadkabel serieus en zullen dit intern bespreken om te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Wat betreft de staat van de auto, dit is uiteraard niet de ervaring die wij willen bieden, en we zullen onze processen rondom aflevering verder aanscherpen. We hopen dat u ondanks deze punten tevreden bent met uw aankoop en danken u voor het delen van uw ervaring. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot ziens in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
.
Beste Akif, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Het is onze missie om onze klanten altijd de best mogelijke ervaring te bieden, en uw feedback laat ons weten dat we daarin geslaagd zijn. Geniet van uw auto en van alle mooie kilometers die u gaat maken. We staan graag voor u klaar voor eventuele vragen of vervolgservice! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Er zat geen instructieboekje en onderhoudsboekje bij aflevering. Instructieboekje heb ik zelf voor 35€ moeten kopen. Ik vind dit gewoon belachelijk voor zo'n bedrijf. Onderhoudsboekje kon in eerste instantie niet geleverd worden maar na aandringen van mij uiteindelijk ontvangen. Dit allemaal na heel veel heen en weer mailen, voor beide partijen is dit zeer onaangenaam.
Beste Johan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 10-12-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford de Bilt
Opnieuw heel fijn en meedenkend door personeel geholpen. Mijn complimenten voor de klantgerichtheid.
Beste Yvon, Bedankt voor uw mooie beoordeling en de complimenten. Daar doen we het voor. Graag staan we bij het volgende bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Goede ontvangst, De afgeleverde auto, was geen nieuwe auto maar toch behandeld alsof hij nieuw was. Top.
Bedankt voor uw mooie beoordeling Geert! Wat fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring met onze vestiging heeft gehad en dat u zo goed geholpen bent tot aan de aflevering toe. Gefeliciteerd met uw "nieuwe" auto en veel plezierige kilometers gewenst. Bedankt voor uw keuze en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Heel prettig ontvangen en goede keuze kunnen maken t.b.v. aankoop occasion Ford Focus wagon
Beste Frans, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Ford! Wat fijn dat u zo goed bent ontvangen en verder bent geholpen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
De hele afhandeling van mijn Kuga was gewoon prima zoals ik gewend ben Broekhuis alleen toen naar de auto liepen zag ik een diepe kras op de linker achterdeur de verkoper zei dat hij een stift ging bestellen om dit bij te werken en na een week terug gegaan hij heeft de kras bijgewerkt maar is nog steeds zichtbaar dat mij elke keer als ik er langs loop irriteert
Beste Cor, Bedankt voor uw review en gefeliciteerd met uw nieuwe Kuga. Fijn te horen dat de afhandeling van uw aankoop naar tevredenheid is verlopen zoals u van Broekhuis gewend bent. Het is een vervelende nasleep dat de kras nog zichtbaar blijft ondanks de poging het te verhelpen. U bent inmiddels door mijn collega bij ons in De Bilt uitgenodigd om onder het genot van een kopje koffie nogmaals te kijken naar de kras. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Op vrijdagavond even googelen voor een demo Ford Puma. Op 2 demo's gereageerd. Daarna veel klanten reviews gelezen Op zaterdagmorgen spontaan onderweg naar De Bilt. Het bedrijf te bekijken en , zeg maar de sfeer te proeven van deze voor mij onbekende Ford Dealer "Broekhuis De Bilt". Onderweg naar De Bilt werd ik door Broekhuis gebeld i.v.m. reactie op de website van 2 Ford Puma's. Bij aankomst bij Broekhuis De Bilt werd ik direct op zeer correcte en vriendelijk wijze begroet door Patrick De Blecourt. Een excuses van zijn kant omdat het erg druk was en bod koffie aan. Daarna goed onderhoud met Patrick gehad en de beoogde Demo viel voor mij af. Geen standaard verkoop praatjes maar open, transparant en communicatief goed gesprek gehad. Er werd goed luisterend naar mijn wens en die werden ook serieus genomen. Dit leidde ertoe dat ik na 1,5 uur besloot om over te gaan tot de aanschaf van nieuwe Ford Puma. Keurige aflevering van de auto. Er werd alle tijd genomen om het e.e.a. uit teleggen. Daarna als trotse eigenaar huiswaarts gereden. De correcte en professionele behandeling als klant door Patrick maakt van mij een enthousiaste en zeer contente klant. Patrick petje af voor jouw professionaliteit.
Beste Paul, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw complimenteuze beoordeling. Fijn dat het traject vanaf het eerste contactmoment tot aan de aflevering zo prettig is verlopen. Daar doen we het voor. Ik zal zorgen dat Patrick deze leuke review te lezen krijgt. Hartelijk gefeliciteerd met uw nieuwe Ford Puma en graag tot de volgende keer. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Door Wilco op een ontspannen sfeer geholpen met de keuze voor een nieuwe auto
Beste Peter, Bedankt voor dit mooie cijfer en fijn te lezen dat u zo prettig bent geholpen door onze collega Wilco. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Een hele oprechte en prettige ervaring met de mensen van Broekhuis in de Bilt. Prettig contact prima service en vooral doen wat we zeggen en zeggen wat ze doen. TOP. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe aankoop en eersteklas behandeling en onderhandeling.
Beste Frans, Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons team en dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met uw nieuwe aankoop en wensen u veel veilige kilometers en veel rijplezier. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
na de inkoop van een ford fiesta waren er nog een aantal oplever punten Wilco heeft mij gebeld en dit opgelost.
Beste Jeroen, Wat fijn te lezen dat de opleverpunten samen met Wilko naar alle tevredenheid zijn opgelost. Wij wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groeten, Broekhuis Ford De Bilt
Originele beoordeling
een afspraak gemaakt om met de auto een proef rit te maken tijdens de rit viel mij op dat de auto heel erg vies was na de rit afgesproken met de verkoper dat hij er voor zou zorgen dat de auto binnen en buiten zo goed als mogelijk gemaakt zou worden ik heb GEEN korting gevraagd als hij ervoor zou zorgen dat de auto 100% zou worden. hij vertelde mij dat ze de auto zouden laten polijsten ik heb dit na laten navragen hij wist mij te vertellen dat dit 100% niet is uitgevoerd. met het afhalen van de auto 3 weken erna miste de matten achterin en de reserve sleutel was er nog niet. de motor kap en de bumper heb ik laten spuiten omdat deze er niet netjes uitzagen. bij thuiskomst kwam ik er ook achter dat er 2 brandgaten in de bekleding zaten inmiddels ook maar het interieur laten vervangen ik heb tijdens het zoeken naar een auto alleen gekeken naar dealer onderhouden auto's de manier hoe broekhuis de auto heeft afgeleverd is heel slecht.
Weltevreden 12
3731 AL De Bilt
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.