Eind november telefonisch contact gehad met Broekhuis De Bilt in verband met een nieuwe Kuga model 2023 met aanzienlijke korting. Ik werd prettig te woord gestaan, en werd er alle tijd genomen om mijn eerste vragen te beantwoorden. Daarna hebben wij een afspraak gemaakt voor een proefrit. Een vergelijkbare auto stond netjes klaar en daarna zijn we tot koop overgegaan. In de showroom zijn wij fijn geholpen door Giovanni. Nadat wij de auto hadden opgehaald , belde hij netjes de volgende dag om te informeren naar onze ervaringen met de nieuwe auto. Ook mijn latere vragen via de mail werden door hem snel beantwoord. Kortom: heel tevreden over het bedrijf en Giovanni als verkoopadviseur.
Eerste contact bij het maken van de proefrit was goed, vriendelijke bejegening Bij ophalen van onze occasion moesten we lang wachten terwijl we een afspraak ( met een andere verkoper) hadden. Na alle formaliteiten te hebben afgehandeld bleek dat er geen oplaadkabel bij de auto was, er moest lang gezocht worden naar een kabel. Ook was de auto niet uitgezogen. Dit alles kwam een beetje onprofessioneel over. Leuk was een bordje met onze naam en persoonlijke tekst bij de auto die we kwamen ophalen.
Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat uw ervaring bij het ophalen van uw aankoop niet volledig naar wens was. Het is goed om te weten dat het eerste en persoonlijk contact prettig verliep. We nemen uw opmerkingen over het lange wachten en de ontbrekende oplaadkabel serieus en zullen dit intern bespreken om te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Wat betreft de staat van de auto, dit is uiteraard niet de ervaring die wij willen bieden, en we zullen onze processen rondom aflevering verder aanscherpen. We hopen dat u ondanks deze punten tevreden bent met uw aankoop en danken u voor het delen van uw ervaring. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot ziens in onze vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
.
Beste Akif, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we u naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Het is onze missie om onze klanten altijd de best mogelijke ervaring te bieden, en uw feedback laat ons weten dat we daarin geslaagd zijn. Geniet van uw auto en van alle mooie kilometers die u gaat maken. We staan graag voor u klaar voor eventuele vragen of vervolgservice! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Er zat geen instructieboekje en onderhoudsboekje bij aflevering. Instructieboekje heb ik zelf voor 35€ moeten kopen. Ik vind dit gewoon belachelijk voor zo'n bedrijf. Onderhoudsboekje kon in eerste instantie niet geleverd worden maar na aandringen van mij uiteindelijk ontvangen. Dit allemaal na heel veel heen en weer mailen, voor beide partijen is dit zeer onaangenaam.
Beste Johan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 10-12-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford de Bilt
Opnieuw heel fijn en meedenkend door personeel geholpen. Mijn complimenten voor de klantgerichtheid.
Beste Yvon, Bedankt voor uw mooie beoordeling en de complimenten. Daar doen we het voor. Graag staan we bij het volgende bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Goede ontvangst, De afgeleverde auto, was geen nieuwe auto maar toch behandeld alsof hij nieuw was. Top.
Bedankt voor uw mooie beoordeling Geert! Wat fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring met onze vestiging heeft gehad en dat u zo goed geholpen bent tot aan de aflevering toe. Gefeliciteerd met uw "nieuwe" auto en veel plezierige kilometers gewenst. Bedankt voor uw keuze en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Heel prettig ontvangen en goede keuze kunnen maken t.b.v. aankoop occasion Ford Focus wagon
Beste Frans, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Ford! Wat fijn dat u zo goed bent ontvangen en verder bent geholpen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
De hele afhandeling van mijn Kuga was gewoon prima zoals ik gewend ben Broekhuis alleen toen naar de auto liepen zag ik een diepe kras op de linker achterdeur de verkoper zei dat hij een stift ging bestellen om dit bij te werken en na een week terug gegaan hij heeft de kras bijgewerkt maar is nog steeds zichtbaar dat mij elke keer als ik er langs loop irriteert
Beste Cor, Bedankt voor uw review en gefeliciteerd met uw nieuwe Kuga. Fijn te horen dat de afhandeling van uw aankoop naar tevredenheid is verlopen zoals u van Broekhuis gewend bent. Het is een vervelende nasleep dat de kras nog zichtbaar blijft ondanks de poging het te verhelpen. U bent inmiddels door mijn collega bij ons in De Bilt uitgenodigd om onder het genot van een kopje koffie nogmaals te kijken naar de kras. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Op vrijdagavond even googelen voor een demo Ford Puma. Op 2 demo's gereageerd. Daarna veel klanten reviews gelezen Op zaterdagmorgen spontaan onderweg naar De Bilt. Het bedrijf te bekijken en , zeg maar de sfeer te proeven van deze voor mij onbekende Ford Dealer "Broekhuis De Bilt". Onderweg naar De Bilt werd ik door Broekhuis gebeld i.v.m. reactie op de website van 2 Ford Puma's. Bij aankomst bij Broekhuis De Bilt werd ik direct op zeer correcte en vriendelijk wijze begroet door Patrick De Blecourt. Een excuses van zijn kant omdat het erg druk was en bod koffie aan. Daarna goed onderhoud met Patrick gehad en de beoogde Demo viel voor mij af. Geen standaard verkoop praatjes maar open, transparant en communicatief goed gesprek gehad. Er werd goed luisterend naar mijn wens en die werden ook serieus genomen. Dit leidde ertoe dat ik na 1,5 uur besloot om over te gaan tot de aanschaf van nieuwe Ford Puma. Keurige aflevering van de auto. Er werd alle tijd genomen om het e.e.a. uit teleggen. Daarna als trotse eigenaar huiswaarts gereden. De correcte en professionele behandeling als klant door Patrick maakt van mij een enthousiaste en zeer contente klant. Patrick petje af voor jouw professionaliteit.
Beste Paul, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw complimenteuze beoordeling. Fijn dat het traject vanaf het eerste contactmoment tot aan de aflevering zo prettig is verlopen. Daar doen we het voor. Ik zal zorgen dat Patrick deze leuke review te lezen krijgt. Hartelijk gefeliciteerd met uw nieuwe Ford Puma en graag tot de volgende keer. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Door Wilco op een ontspannen sfeer geholpen met de keuze voor een nieuwe auto
Beste Peter, Bedankt voor dit mooie cijfer en fijn te lezen dat u zo prettig bent geholpen door onze collega Wilco. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Een hele oprechte en prettige ervaring met de mensen van Broekhuis in de Bilt. Prettig contact prima service en vooral doen wat we zeggen en zeggen wat ze doen. TOP. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe aankoop en eersteklas behandeling en onderhandeling.
Beste Frans, Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons team en dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met uw nieuwe aankoop en wensen u veel veilige kilometers en veel rijplezier. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
na de inkoop van een ford fiesta waren er nog een aantal oplever punten Wilco heeft mij gebeld en dit opgelost.
Beste Jeroen, Wat fijn te lezen dat de opleverpunten samen met Wilko naar alle tevredenheid zijn opgelost. Wij wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groeten, Broekhuis Ford De Bilt
Originele beoordeling
een afspraak gemaakt om met de auto een proef rit te maken tijdens de rit viel mij op dat de auto heel erg vies was na de rit afgesproken met de verkoper dat hij er voor zou zorgen dat de auto binnen en buiten zo goed als mogelijk gemaakt zou worden ik heb GEEN korting gevraagd als hij ervoor zou zorgen dat de auto 100% zou worden. hij vertelde mij dat ze de auto zouden laten polijsten ik heb dit na laten navragen hij wist mij te vertellen dat dit 100% niet is uitgevoerd. met het afhalen van de auto 3 weken erna miste de matten achterin en de reserve sleutel was er nog niet. de motor kap en de bumper heb ik laten spuiten omdat deze er niet netjes uitzagen. bij thuiskomst kwam ik er ook achter dat er 2 brandgaten in de bekleding zaten inmiddels ook maar het interieur laten vervangen ik heb tijdens het zoeken naar een auto alleen gekeken naar dealer onderhouden auto's de manier hoe broekhuis de auto heeft afgeleverd is heel slecht.
Onze vierde Ford gekocht bij Broekhuis de Bilt het verkoopteam doet het zo goed dat we er met plezier komen. Ze denken met mee ze zijn eerlijk en dat is in de autoverkoop heel belangrijk, we zijn er altijd uit gekomen en daar hebben we een goed gevoel bij, tuurlijk je wilt zo veel mogelijk maar dat gaat niet altijd. Nu rijden met een mooie Kuga (wat een heerlijke auto). Maar het is natuurlijk niet alleen het verkoop team ook de service Is in goede handen bij Broekhuis de Bilt normale prijzen en goed opgeleide monteurs. Ik kan alleen maar zeggen BEDANKT jongens en meisje van Broekhuis de Bilt
Beste Herman, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe mooie Kuga! Wat fijn dat weer alles naar volle tevredenheid is geregeld en de service u zo goed is bevallen. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
onze zoon zijn eerste ford fiesta aangeschaft. toen wij kwamen kijken naar een zwarte fiesta die op internet stond, kwam verkoper Patrick naar ons toe, zag dat wij interesse hadden, en zette er vervolgens nog een fiesta naast. we hadden toe n keuze uit 2! proefrit gemaakt, en onze zoon was verkocht. direct alles afgehandeld, goede snelle service, en een tevreden zoon. voor on s een aanrader!
Hartelijk gefeliciteerd met uw zoons eerste auto! Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Geholpen door Koen Bijsterbosch.Uiteindelijk onze brandweerrode Poema gekocht.Ik wacht nu al wel een tijdje op nalevering van een thuisbrengen.Koen?
Beste Cor, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Veel mooie en veilige kilometers gewenst in uw mooie Ford! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Als kritische koper vraag ik details, cijfers, onderbouwing van statements en zwart-op-wit bevestigingen. Geen probleem voor deze Ford-dealer, waar ik al 20 jaar kom. Met begrip en geduld voldoet de vestigingsmanager aan mijn vragen en wensen. Klantgerichtheid is hier een inhoudsvol begrip.
Beste Erik, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Ook na 20 jaar staan we graag voor u klaar. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford de Bilt
We hebben een occasion Ford focus station gekocht. De ontvangst was vriendelijk, de proefrit en het sluiten van de overeenkomst met extra afspraken ging goed. Dat gaf vertrouwen. Echter, daarna begon de ellende. Toen de auto geleverd werd bleken gemaakte afspraken niet nagekomen te zijn (oa. APK was nog niet uitgevoerd, de bestelde banden waren niet gemonteerd maar zaten in de kofferbak, auto was niet schoongemaakt, krassen waren niet bijgewerkt etc). De auto meteen teruggegeven om eea op te lossen. We kregen wel een leenauto, maar dat vond ik niet meer dan logisch. Na een tijd kregen we de auto terug, echter met een dikke kras van ongeveer 20 cm erop. Een kras die er eerst niet op zat. De verkoper bevestigde dit ook. Zo ga je niet met andermans zaken om. Na weer een week verder werd de auto dan eindelijk goed geleverd. We kregen alleen maar mondelinge excuses. Dat is wel heel makkelijk. Op vragen voor compensatie werd niet gereageerd. Een bloemetje of iets dergelijks voor het ongemak zou ook al gewaardeerd worden. We zijn erg teleurgesteld. UPDATE 21-6-24 Inmiddels heeft Broekhuis contact met me opgenomen en hebben we een goed gesprek gehad over de situatie. Naast excuses is er ook een attentie aangeboden. Dat waardeer ik zeer. Ik zal de score daarom ook aanpassen naar een voldoende en aanbevelen op Ja zetten
Beste Jos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Update 24-06-2024: Hartelijk bedankt voor het goede gesprek dat we met elkaar hebben gehad en de update die u heeft toegevoegd aan uw review, dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Originele beoordeling
We hebben een occasion Ford focus station gekocht. De ontvangst was vriendelijk, de proefrit en het sluiten van de overeenkomst met extra afspraken ging goed. Dat gaf vertrouwen. Echter, daarna begon de ellende. Toen de auto geleverd werd bleken gemaakte afspraken niet nagekomen te zijn (oa. APK was nog niet uitgevoerd, de bestelde banden waren niet gemonteerd maar zaten in de kofferbak, auto was niet schoongemaakt, krassen waren niet bijgewerkt etc). De auto meteen teruggegeven om eea op te lossen. We kregen wel een leenauto, maar dat vond ik niet meer dan logisch. Na een tijd kregen we de auto terug, echter met een dikke kras van ongeveer 20 cm erop. Een kras die er eerst niet op zat. De verkoper bevestigde dit ook. Zo ga je niet met andermans zaken om. Na weer een week verder werd de auto dan eindelijk goed geleverd. We kregen alleen maar mondelinge excuses. Dat is wel heel makkelijk. Op vragen voor compensatie werd niet gereageerd. Een bloemetje of iets dergelijks voor het ongemak zou ook al gewaardeerd worden. We zijn erg teleurgesteld.
Beste Jos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Ben zeer tevreden over Broekhuis De Bilt.
Beste Evert, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service, daar doen we het voor. Graag zien wij u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Prima geholpen bij de aanschaf van een auto. Goede en reële inruilprijs gekregen voor de auto die werd ingeruild.
Beste Martijn, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij de aanschaf van uw nieuwe auto. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Alles wat niet goed was is vakkundig gerepareerd. Ik ben vooral blij dat de automatische achterklep openen het weer goed doet.
Beste Dimitri, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Inruilen Ford Cmax voor Kuga Vignale PHEV, Auto werd geleverd met een thuis kabel, terwijl ik een kabel voor openbare laadpalen nodig had. > werd alsnog vlot geleverd. Verder keurige afhandeling van een en ander.
Beste Leo, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Goed om te zien dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Er is uitgevoerd wat is afgesproken. Ik kreeg de auto schoon terug en dat is altijd een cadeautje. Ik vind het niet nodig dat ik voorafgaand aan deze enquête wordt gebeld of ik mee wil doen. Het is ook niet nodig om mijn persoonlijke gegevens op te geven, lijkt mij.
Beste, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo tevredenheid over de service die wij vanuit De Bilt aanbieden, daar doen we het voor. Over het nabellen m.b.t. de enquête hebben wij contact met u opgenomen en zoals aangegeven uw gegevens hieruit verwijderd. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
We hebben vandaag onze "nieuwe" auto (Renault Megane) opgehaald. Het was nog even spannend of hij op tijd klaar zou zijn ivm de trekhaak die er nog onder gezet moest worden, maar gelukkig kregen we 's middags het verlossende telefoontje... Dankzij Daan kunnen we aankomend weekend op pad met auto en caravan.
Beste Linda, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Renault Megane. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Daan en dat u op pad kunt met de auto en caravan. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Ik wilde graag mijn eerste auto kopen bij een garage waar ik vertrouwen in zou hebben, die met je meedenken en het beste willen voor de klant. Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Wilko heeft mij uitstekend geholpen. De service van begin tot eind was super, en niet te vergeten dat die service erna nog gewoon doorgaat!
Bedankt Heleen, voor het delen van uw ervaring en deze mooie woorden. Het doet ons goed om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen en wij u hebben mogen voorzien van onze service. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Een auto gekocht voordat hij is geleverd duurde 5 weken max levertijd is 4 weken. bevestigd door het hoofdkantoor, een aantal dingen aangegeven wat ik aan de auto anders willen mail gestuurd zoals afgesproken waar niet of laat op gereageerd word...... jammer
Beste Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen om de laatste zaken te bespreken. Graag zien we u op de afgesproken datum voor de aflevering! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford De Bilt
Weltevreden 12
3731 AL De Bilt
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.