Prettig zaken gedaan

Goed opgevangen door de verkoper en goed begeleid gedurende het hele proces. Mogelijke mankement tijdens de thuisreis met toestemming van Mick bij Wensink in Arnhem na laten kijken. Zij hebben niets kunnen vinden. Alleen jammer, dat het wat lang duurt voordat de beloofde spullen worden verzonden.

Maandag 2 januari proef gereden met een ford Kuga. Wij zouden 9 januari weer naar Spanje vertrekken. Zaterdag stond de auto helemaal klaar voor ons. Super service en zeer betrokken met situatie.

Meedenkend en klantgericht

Nadat ik niet genoeg terug kreeg voor mijn inruil, heeft broekhuis de Bilt de deal weten te redden door wat extra moeite te doen voor een hogere inruilprijs. Daarna erg klantgericht en vriendelijk!!

Nette service auto voor de deur afgeleverd kleine problemen snel opgelost

Leuke vestiging en goed geholpen

Prima geholpen door de afdeling verkoop. Afspraak maken ging gemakkelijk. Ook de aflevering was eerder dan gepland met een goede uitleg van de auto. Vandaag voor eeen mankement bij de servicebali geweest. Prima geholpen

Zeer vriendelijk, gastvrij, professioneel en keurig geholpen

Boven verwachting snel de deal gesloten

Snelle actie

Al vele jaren prettige ervaringen. Nu heel snel en deskundig geholpen aan een mooie Puma, dank daarvoor!

Service!!

Proefrit gratis aan huis geregeld door medewerker van Broekhuis De Bilt, ook na aankoop van onze auto is die nagekeken en gepoetst bij ons gebracht door de heel vriendelijke medewerker, ook alles helder uitgelegd, heel fijn!

Ik heb een demo Ford Puma gekocht.Ik mocht meteen een proef rit maken en zelfs ook met een andere auto,niks was hun te veel. Ik werd geholpen door Mike Driebergen en hij heeft mij keurig geholpen. (top) Toen ik thuis kwam bleek dat de 2 achter matten onderbraken,ik heb dit gemeld en ze worden opgestuurd.

Prima geholpen

Goed geluisterd naar onze wensen en een prima ( tweedehands) oplossing gevonden. Een auto waar we gelukkig van worden!

Hele vriendelijke verkoper

Vriendelijk en kundig personeel, nemen alle tijd ,goede inruilprijs voor de auto gekregen.

In één woord een geweldig team

Aankoop van de Hyundai Kona is prettig verlopen. Vragen worden serieus genomen. Aflevering staat nog te gebeuren.

Fantastische service en behandeling

Auto gestolen en door Broekhuis uit de ellende geholpen met huurauto en snelle levering van een mooie Ford Kuga

Dubbel gevoel

Half augustus een proefrit gemaakt in een tweedehands auto. Ik constateerde wat gebreken en deze zijn uiteindelijk allemaal naar tevredenheid opgelost. Ik rij nu in een superfijne, zuinige, mooie Ford! Ik zie nog wel een aantal kleine verbeterpunten; De communicatie over de planning had iets beter mogen zijn. Tussen de proefrit en de aflevering zat 6 weken. Ik vind dat op zich geen probleem, maar het zou fijn geweest zijn als ik tussentijds op de hoogte was gehouden over de planning. Verder werd in de advertentie vermeld dat de auto dealer-onderhouden was, en dat bleek achteraf maar ten dele waar. Dit was voor mij echter wel een aankoopargument. Hoe dan ook, ik ben als klant keurig en vriendelijk behandeld door Broekhuis De Bilt!

snel en goed

ik vind het fijn dat ik kan wachten. ook het systeem dat ik op tijd een oproep voor onderhoud krijg.

Persoonlijke benadering

Mick deed erg zijn best om het voor klant en broekhuis goed te laten komen

Prima Service

Koop je een jong gebruikte Ford met fabrieksgarantie. Merk je, nadat je de auto 2 dagen in bezit hebt, dat de handrem los zit Geen probleem, werkplaats bellen voor een afspraak. Of ik meteen maar even wil langskomen, dan lossen ze het gelijk op. Erg prettig die service!

Uitstekende garage

Vorige week een nieuwe ford Puma opgehaald bij Broekhuis de Bilt. Vanaf het eerste contact tot ophalen een goed en leuk contact met Wilko. Alle vragen die er waren werden snel en goed beantwoord. Het gaf ons een goed en vertrouwd gevoel.

Erg vriendelijk personeel en goed geholpen

Fijne ervaring,

Zochten op korte termijn een nieuwe auto. Er werd goed naar onze wensen geluisterd.

Tot heden alles is oke.

top

top, goede voorlichting. jammer dat de navigatie niet werkt. dit is een flinke tegenvaller.

Ik ben zeer tevreden over deze autodealer.

Ik ben ruim 20 jaar klant bij Broekhuis Ford De Bilt en ben zeer tevreden. De service is uitstekend. Het personeel is deskundig. Ik word altijd uitstekend geholpen.

Een garage waar je welkom bent

Mijn ervaring met Broekhuis de Bilt (en dat is mijn eerste), is alleen maar positief. Het is geen top locatie, maar het zeer vriendelijke en attente personeel maakt veel goed. Prima service (ook met de vraag over het toevoegen van accessoires). Prima aflevering van de auto ( met eigen zuil bij aflevering)

Heb daar mijn “oude” Ford Focus ingeruild voor een prachtige performance blue gekleurde pure Ford Focus ST uit 2019. Dromen komen dus toch uit , ondanks wat tegenstribbelingen van de vrouw ;). Aardige verkoper. Ondanks een , overigens onvoorziene , vertraging is alles soepeltjes en in een uiterst relaxte sfeer verlopen.

Weltevreden 12

3731 AL De Bilt