Filters

10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Zeer tevreden, ik hoop dat ik veel rijplezier heb van mijn 2de hands auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige ervaring

We kwamen na lang zoeken bij deze garage terecht omdat we daar de auto stond die we zochten. Bij de afspraak om de auto te bekijken waren we meteen verkocht en zijn meteen koppen met spijkers gaan slaan. Na het proefrijden een zeer goede deal kunnen maken. En nu 2 weken later super blij met de auto. Top garage met zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service, kon erop wachten tijdens mijn onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hier voel je je nog klant

Uitstekend geholpen door Sander en collega’s van Broekhuis de Bilt met de aanschaf van een occasion. Auto werd geheel volgens afspraak keurig afgeleverd. Ook over de details is goed nagedacht waardoor je je een gewaardeerde klant voelt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel, vriendelijk bedrijf

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en goede service

We kochten een zeer nette gebruikte Ford bij Broekhuis de Bilt. Het contact hierover verliep uiterst vriendelijk. Eigenlijk zoals we gewend zijn van Broekhuis (al jaren). Kortom een zeer tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Weer gedaan wat afgesproken is en weer lekker op tijd klaar…top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Uitstekende service, vriendelijk personeel en denken met mij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en kundig

Bij onderhoud afspraak altijd vriendelijk geholpen en binnen een redelijke termijn een afspraak kunnen maken. Ook wordt er bij een kleinigheidje direct aktie ondernomen - bv verlichting _

  • Aanbevelen? Ja
10

Van eerste afspraak tot aflevering: PERFECT!

Een online afspraak was makkelijk gemaakt. Ook is eenvoudig aan te geven waar extra op gelet moet worden. Daags voor de servicebeurt een herinneringsmailtje. Op de afgesproken dag stond er zelfs een serviceauto voor mij gereed, die ik overigens niet gevraagd had. En ongeveer 3 uur na de grote servicebeurt met (gratis) APK weer een mailtje dat ik mijn auto weer kon ophalen. Dit is voor mij klantgerichtheid ten top. Broekhuis Ford De Bilt verdient voor mij een dikke 10!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Van te voren een belletje geen verassing achteraf. Gewoon goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Optimale service gegarandeerd

Voor het vierde jaar op rij een niet aflatende topservice bij Ford De Bilt. Vriendelijke ontvangst, goede uitleg tijdens de werkzaamheden waardoor je niet achteraf voor voldongen feiten wordt gesteld. Het is een uurtje rijden naar De Bilt maar absoluut de moeite waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect gerepareed

Een perfecte garage goede monteurs en baliemedewer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurige zaken

Wat een fijne Ford dealer. De 4e Ford dealer die ik bezoek om een auto in te ruilen en tot nu toe de beste. Hier is gewoon goed zaken te doen. Onwijs goede inruilprijs op mijn auto gekregen tov andere dealerschappen. Kleine probleempjes aan de auto worden aangepakt voordat ik de auto kom ophalen. Een kleinigheidje mag ik op kosten van de dealer nog zelf oplossen. Stukje service omtrent de auto ontbreekt ook niet wanneer ik op het laatst wat reclame eraf wil hebben. Een ding kan Ford in Nederland nog steeds simpelweg niet goed, en dat is het schoon en netjes afleveren van een auto. Simpel wasstraatje, geen waxbeurt gehad. Interieur had beter gekund, het voorraam was nog vet en de frisdrankspetters zitten rondom de bekerhouders en het plafondlampje. Allemaal niet schokkend maar ik zou zo graag eens 1 keer een Ford afgeleverd willen krijgen zoals het echt hoort en dat is me tot op heden bij geen dealer goed gelukt. Wellicht ben ik ook te kritisch. Al met al zou ik ondanks de afstand toch weer hierheen komen voor een volgende auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijke vestiging

Zeer klantvriendelijk, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Onze ervaring met Broekhuis is al jaren helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Weltevreden 12

3731 AL De Bilt

030-2210060

[email protected]

Over Broekhuis Ford De Bilt

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.