Filters

9

Top bedrijf

Zeer aardige sales

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer leuk en vriendelijk geholpen.

Wij zijn heel leuk ontvangen en zijn zeer tevreden met onze mooie mustang.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top garage

Bedankt voor de snelle service, wat is het toch goed bij jullie, ik kom binnen omdat er een lampje stuk is en het wordt gelijk gerepareerd binnen 10 minuten was ik weer weg en dat voor 0,00 euro, top. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Toppie

Druk jaar geweest met jullie Eerst Mercedes GLA 250 4matic, deze ingeruild voor Ford Mustang, na 3 wkn ivm parkeerproblemen ter plekke een BMW X2 S DRIVE 20I. al met al heeft dit goud geld gekost, maar het team Broekhuis de Bilt heeft dit coulant opgelost! heb nog géén kerstpakket gehad helaas (ha ha)

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon een fijn bedrijf met oog voor de klant!

Geweest voor een onderhoudsbeurt, winterbanden en een terugroepactie, alles weer goed en blot geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Bij de jaarlijkse APK en kleine beurt bleek mijn gereserveerde huurauto niet klaar te staan. Twee verschillende administraties. In de ene wel en in de andere niet. “Ik ga wel even een kop koffie drinken”, zei ik. Die had ik nog niet op toen ik de sleutel van de huurauto kreeg. ‘s Middags gebeld over extra werk en kort daarna het telefoontje dat mijn auto klaar staat. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Bij de jaarlijkse APK en kleine beurt bleek mijn gereserveerde huurauto niet klaar te staan. Twee verschillende administraties. In de ene wel en in de andere niet. “Ik ga wel even een kop koffie drinken”, zei ik. Die had ik nog niet op toen ik de sleutel van de huurauto kreeg. ‘s Middags gebeld over extra werk en kort daarna het telefoontje dat mijn auto klaar staat. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Bij de jaarlijkse APK en kleine beurt bleek mijn gereserveerde huurauto niet klaar te staan. Twee verschillende administraties. In de ene wel en in de andere niet. “Ik ga wel even een kop koffie drinken”, zei ik. Die had ik nog niet op toen ik de sleutel van de huurauto kreeg. ‘s Middags gebeld over extra werk en kort daarna het telefoontje dat mijn auto klaar staat. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Bij de jaarlijkse APK en kleine beurt bleek mijn gereserveerde huurauto niet klaar te staan. Twee verschillende administraties. In de ene wel en in de andere niet. “Ik ga wel even een kop koffie drinken”, zei ik. Die had ik nog niet op toen ik de sleutel van de huurauto kreeg. ‘s Middags gebeld over extra werk en kort daarna het telefoontje dat mijn auto klaar staat. Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima apk en onderhoudsbeurt maar niets meer

Ik had een afspraak voor apk staan en daar kon de benodigde onderhoudsbeurt gelukkig wel bij. Alleen meer dan dat was t ook niet terwijl ik best wel weer wat geld neer mocht leggen voor alleen airco schoonmaken en olie verversen enz. Niet de auto gewassen of gezogen van binnen. Vroeger kreeg ik mijn auto wel helemaal schoon terug en vind dat dat voor bijna 500 euro ook wel als service erbij mag. Verder echt altijd wel tevreden over de service en contact bij de balie! Wordt altijd super geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en correct

ik had een afspraak met de werkplaats vanwege blokkerende remmen van mijn Ford Fiesta . Na aankomst werd ik verwelkomt door de receptoniste en op de copie van haar werkorder stond banden nakijken hetgeen niet klopte. Na overleg met haar chef werd de werkorder onmiddellijk gecorrigeerd en werd ik naar de coffeecorner geleid waar ik een paar lekkere kopjes koffie heb genuttigd. .Ik heb ook nog gesproken met de monteur die dacht dat de blokkade waarschijnlijk kwam door lichte roestvorming vanwege het slechte weer en het feit dat ik slechts monjesmaat van mijn auto gebruik maak. Bij de receptie zwaaide de receptioniste al met mijn sleutels en met de service van de zaak. Het personeel van Broekhuis geeft je een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Zeer tevreden, ik hoop dat ik veel rijplezier heb van mijn 2de hands auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige ervaring

We kwamen na lang zoeken bij deze garage terecht omdat we daar de auto stond die we zochten. Bij de afspraak om de auto te bekijken waren we meteen verkocht en zijn meteen koppen met spijkers gaan slaan. Na het proefrijden een zeer goede deal kunnen maken. En nu 2 weken later super blij met de auto. Top garage met zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Weltevreden 12

3731 AL De Bilt

030-2210060

[email protected]

Over Broekhuis Ford De Bilt

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.