Top aannemer!

Vader en zoon Kampert, dachten vanaf het begin af aan met ons mee! Ze zijn eerlijk, werken hard en netjes. Heel erg tevreden met het resultaat (in ons geval, een nieuw dak).

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekend werk tegen een schappelijke prijs.

Onze ervaring met Kampert was zeer positief. In ons geval hebben wij Kampert gevraagd om naar ons dak te kijken. Kampert heeft vervolgens goed naar ons dak gekeken en kwamen met werkbare oplossingen. Iets waar andere dakdekkers niet echt toe instaat waren. Niet alleen de dakpannen, maar ook de pan/tengellatten zijn meegenomen. Tevens is er ook een vochtwerende folie aangebracht. Dit onder het noemer beter gelijk goed doen, dan over een paar jaar later het te moeten laten restaureren. Andere dakdekkers waren kwa kosten gelijk (of iets duurder), maar wouden het zich gemakkelijk afbrengen door niet de pan/tengellatten en folie mee te nemen omdat ons dak wat afwijkt van het normale. Gelukkig gelooft Kampert wel in goede oplossingen tegen een eerlijke prijs. Het fijne aan Kampert is dat hij eerlijk is in waar hij wel en geen kennis van heeft. Weet Kampert het niet? Dan gaat hij het voor je uitzoeken. Kortom als Kampert zijn adviezen uitbrengt dan weet je dat dat hij daar persoonlijk achterstaat. Ik heb geen moment het idee gehad dat ik tegen een verkoper aan het praten was, maar meer met iemand die met je meedenkt om het best mogelijk te behalen. Tijdens de werkzaamheden kwam Kampert erachter dat onze oude latten toch dikker waren dan de standaardmaten, Kampert heeft zonder meerprijs extra hout geregeld om de klus goed af te maken. Tevens kwam Kampert tijdens de klus er ook achter dat op sommige plekken de nok niet in order was en een bredere planken moest komen. Dit is ook zonder meerprijs geregeld. In de achtertuin hebben wij nieuwe tegels die wij netjes wouden houden, dit was geen probleem en Kampert heeft een beschermlaag aangebracht voordat hij de stijger plaatste. Het fijne wat ik hiervan vind is dat voor elk probleem een oplossing is zonder dat daar gelijk de rekening exponentieel hoger hoeft te worden. Onze zoon was ook helemaal blij, want hij mocht met de pannenlift spelen! Kort om, zeker wel aan te ragen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Uitstekende hardwerkende goud eerlijke mensen.

Vader en zoon Kampert, werken samen met en denken mee met de klant. Ze zijn eerlijk en oprecht, werken keihard en denken continue in oplossingen. Ze zijn klantgericht. Ze hebben bij ons een uitbouw gerealiseerd, binnen de gestelde termijn en binnen de gestelde budget. Daar ik zelf de elektra wilde doen, gaven ze mij het gevoel om (tijdelijk) een onderdeel van hun team te zijn. Ook mocht ik van hun gereedschap gebruik maken, en gaven ze mij in alle rust goede en gerichte adviezen. Zij hebben niet alleen een prachtige uitbouw gerealiseerd, ik heb ook enorm veel van hun geleerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

SUPER MOOIE / STRAKKE VERBOUWING !!

Super blij met onze nieuwe badkamer en verbouwing van onze woonkamer met solar tubes, keuken en toilet. Denken mee vanaf 1e gesprek tot en met einde van de klus. Offerte is duidelijk gespecificeerd, Prijs / kwaliteit is uitstekend. Meerwerk is geen enkel probleem en wordt apart aangegeven op de facturen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Vloer, Badkamer, Beglazing en kozijnen

Vakmensen en vriendelijk

Tijdens het offertetraject meedenken naar budget afhankelijke mogelijkheden en een uitvoering volgens afspraak. Wij genieten nog dagelijks van de nieuwe badkamer, de bijgemaakte zolderkamers, het dakraam en overige verbeteringen aan onze destijds aangekochte hoekwoning. Zeer betrokken bij de wensen van de klant.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Badkamer

Uitstekend!

Ik zou Aannemers- en onderhoudsbedrijf Kampert bij iedereen aan willen bevelen die iets in-, aan-, of rond het huis wil verbouwen of herstellen. Dhr Kampert (en zoon) hebben bij ons de keuken klaar gemaakt voor een nieuwe inbouw, het toilet vervangen en de badkamer voorzien van nieuw toilet en ligbad. Men komt op de afgesproken tijd, werkt hard en serieus, en levert puik werk af. Bovendien is het bijzonder prettig communiceren met de heer Kampert. Hij is duidelijk en denkt mee over wat er moet gebeuren en draagt alternatieven aan als iets niet zo gemakkelijk gaat als we gedacht hadden. Zeer professioneel en bij elke toekomstige verbouwing aan het huis nemen we contact op met Kampert en zn.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer, Overige

Strakke wandafwerking met Designputz

We hebben Marchel gevraagd de muren van onze nieuwbouwwoning te stucen met designputz. De wanden zijn erg mooi geworden met een fijne structuur. Met het advies om dit product te gebruiken zijn we nog altijd blij. Marchel raadde ons aan om de putz direct in kleur te bestellen waardoor schilderen niet meer nodig was. Afspraken werden netjes nagekomen. Kortom een aannemer die we zeker aanbevelen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professioneel, voerde vakkundig onze wensen uit

Grote verbouwing was nodig bij ons nieuw gekochte appartement. Samen met Marchel Kampert onze wensen door genomen, overzichtelijke offerte ontvangen. Hield zich aan de gemaakte tijdsafspraken. Tussentijdse kleine aanpassingen werden doorgevoerd. Alle werkzaamheden werden onder verantwoordelijkheid van Marchel en zeer vakkundig uitgevoerd. Wij hebben Marchel en zijn zoon en alle onderaannemers als zeer bekwaam en zeer klantgericht ervaren . Daarom staan wij voor 100% achter hem en hopen dat nog velen van zijn kwaliteiten gebruik mogen maken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Parallelweg 92

3903 BE Veenendaal