Goed advies, fijne begeleiding, goed op de hoogte gehouden, fijn contact

Contact met makelaar verloopt aangenaam. We worden goed op de hoogte gehouden. Hele proces is mede door de begeleiding van onze makelaar op een prettige manier verlopen.

Goed keuze platform

Niet tevreden met een eerdere makelaar hielp het ons om in contact te komen met een makelaar waar we meer vertrouwen in hadden. Heeft ons dus prima geholpen

Prima ervaring

Nadat ik aangeklikt had dat ik offertes wilde van makelaars, kreeg ik zeer snel reacties van diverse makelaars. Kon dus makkelijk een keuze maken.

Top makelaar

Denkt met je mee, communiceert goed en correct en ontzorgt.

Super snelle reactie van makelaars

Door via jullie platform een makelaar te vinden was erg fijn! Makelaars reageerden direct en zo konden de volgende stappen ook gezet worden.

Als je een goede makelaar wilt vinden, en geld wil besparen, dan is dit de plek om te beginnen.

Nooit geweten dat er zo'n verschil tussen makelaars is. In prijs en kwaliteit. Blij dat ik hier ooit ben begonnen.

Hele handige tool

Ik vind het fijn dat ik verschillende aanbiedingen van makelaars kreeg, die bij mijn profiel pasten.

Deze dienst is een prima werkende manier om een geschikte makelaar te vinden

Snel na mijn aanvraag kreeg aanbiedingen van drie makelaars bij mij in de buurt. Met behulp van de meegeleverde informatie heb ik er hier een van gekozen die uiteindelijk met succes mijn huis verkocht.

Vertrouwd en duidelijk!

De makelaar kwam direct duidelijk en vertrouwd over. Ook de bereikbaarheid voor vragen was uitstekend. Geen overschatte verwachtingen maar realistisch. Vriendelijkheid ook prima.

Zo goed geholpen, van begin tot het eind regelmatig contact gehad. Alles werd van te voren besproken en uitgelegd. Als ik weer een huis zou moeten verkopen zou ik zeker weer naar Dupree gaan. Super

Snel, makkelijk en efficiënt

Via deze weg hebben wij op een snelle manier diverse offertes gekregen van makelaars in de buurt en uiteindelijk een goede makelaar gevonden voor een scherpe prijs. Aanrader!

Goede keuze uit de door U aanbevolen makelaars kunnen maken.

Ik heb met drie van de door U aangeboden makelaars contact gezocht en ben met Alpina in zee gegaan, tot volle tevredenheid.

Kundige makelaars

Wij hadden twee makelaars,beide erg vriendelijk en kwamen ook heel integer en Enthousiast over. Je kan er maar één kiezen en dat was Stap makelaars.Hebben wel de andere makelaar bedankt voor haar inzet,was ook heel vriendelijk.

Fijne website voor het vinden van een goede makelaar

Fijne makelaar gevonden via Verkoopmakelaaroffertes.nl. Zelf was ik daar nooit bij uitgekomen. Wij zijn zeer goed geholpen, dankjewel!

Goede makelaars vanuit de zoekopdracht

Vanuit mijn zoekopdracht had ik snel reacties van verschillende enthousiaste makelaars die een goede inzicht in de markt en het soort kopers voor ons huis hadden.

Na 20 seconden had ik al de eerste makelaar aan de lijn. Daarna volgden er nog 3. Ik werd daar even door overvallen. Moest even bedenken dat ik niet direct ja hoefde te zeggen. Ik heb de mensen die belden om informatie gevraagd en op grond daarvan mijn keus gemaakt.

Goed , snelle reacties, aanbevelend

Zeer goed makelaars kantoor . Snelle reacties op verkoper / koper (s) Prachtige presentatie via mooie foto’s van ons appartement ! Zeer goed en aangenaam contact met in deze 1 van de 4 makelaars .

Helemaal top

Helemaal top.

Via de site ben ik toch bij een goede makelaar gekomen.

De keuze die ik heb gemaakt was voor 3 makelaar te gaan, zodat ik kon uitzoeken wat het beste bij mij past!

Makkelijk en overzichtelijk

Het was voor mij erg onduidelijk hoe ik een (geschikte) verkoopmakelaar kon vinden, die aansloot op wat ik belangrijk vind. Via deze website had ik een snel en makkelijk overzicht, waarmee ik een selectie heb kunnen maken. Vanuit die selectie koos ik de uiteindelijke makelaar. Al met al super dat deze site overzicht brengt in de wirwar van aanbieders!

Fantastisch!

Mijn ervaring met de makelaar is zeer positief. De medewerkers zijn professioneel, communicatief vaardig, zeer betrokken en zakelijk daar waar nodig.

Uitstekend en simpel: alles in 1

Mijn ervaring met deze website was zeer positief. Op basis van mijn zoekopdracht ben ik benaderd door meerdere makelaars, waaruit ik uiteindelijk een keuze heb gemaakt en mijn huis op een goede wijze heb kunnen verkopen. De website zorgde ervoor dat ik slechts 1 actie hoefde te ondernemen in plaats van zelf alles te moeten regelen, bellen en dergelijke. Zeker met een drukke baan was dit een simpele en uitstekende optie.

behulpzaam, vriendelijk

het zijn 2 vriendelijke mannen, die hun volledig inzetten om u te helpen bij al de papieren die de verkoop met zich meebrengt

Snelle service

Kreeg heel snel een reactie van een makelaar

De makelaar heeft ons fantastisch geholpen bij het opstellen en uitvoeren van de verkoop offerte.

Verder is de begeleiding zeer intensief geweest en ons veel werk uit de hand genomen , bij de opstelling en uitvoering van voorlopig en definitief verkoop contract . Veel dank en wens jullie verder veel succes. groeten Hans Meeuwsen

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.