Duidelijk inzicht in de voortgang en de status van de diverse acties.

Bij de verkoop van een huis komt er veel kijken. Mijn schoonouders (al op leeftijd) hadden mij gevraagd om te helpen. Het platform was een prima middel om op de hoogte te blijven van de voortgang en de status van de diverse acties. Een van de belangrijkste aspecten vond ik de actualiteit van de informatie.

Betrouwbaar en vriendelijk.

Zie bovenstaande opmerkingen.

Binnen enkele momenten een afspraak met 4 goede makelaars geregeld.

Na 4 interviews kozen wij de makelaar die het beste bij ons paste. Binnen 3 maanden had deze onze woning verkocht!

Goede hulp bij het vinden van een verkoopmakelaar

Ik heb via de site 3 makelaars benaderd voor een vrijblijvende offerte. Ik vond het gemakkelijk omdat ik niet veel tijd kwijt was aan het vinden van een geschikte makelaar

Kundige betrouwbare makelaar

Zeer vlotte verkoop van het appartement. De makelaar en het kantoorpersoneel zijn vriendelijk begripvol en kundig. Ik raad deze makelaar aan voor koop of verkoop van uw huis.

Dik tevreden. Het heeft me goed geholpen.

Bij mijn vraag op google 'Hoe verkoop ik een huis?' kwam ik op de site verkoopmakelaarsoffertes.nl terecht. Na het invullen van een paar gegevens had ik binnen no time bericht/ telefoon van makelaars. Hieruit heb ik mjjn verkoopmakelaar gekozen. Deze site werkt snel en goed!

Snelle reactie en overzichtelijk

Met veel lokale makelaars in buurt, en ieder gespecialiseerd in zijn stukje van de woningmarkt, zag ik door de bomen het bos niet meer. Via deze site mijn makelaar gevonden, die fantastisch werk heeft afgeleverd! Kreeg 3 goede offertes van 3 fijne makelaars, dus de keuze was nog steeds lastig, maar wist in ieder geval dat ik 3 goede had.

heeft mij goed geholpen naar een snelle en goede reactie

goede ervaring

Snel en serieus.

In een zeer korte tijdsperiode ontvang ik reacties van enkele makelaars in mijn woonomgeving. Met twee van hen een gesprek waarna ik een afgewogen keuze kon maken. Na aanvraag offerte is het gehele proces snel in gang gezet met positieve afloop.

Gevraagd om offertes en gekregen

Op internet gezocht naar makelaars en de site verkoopmakelaarOffertes.nl gevonden. Gratis, dus geprobeerd. Gekregen waar ik om vroeg, dus voor mij een aanrader.

Snel contact zowel via de mail, als telefonisch

Op het errste moment via internet, nam ik het juiste besluit. Om via Verkoopmakelaren een keuze te maken. Achteraf geen spijt. 3 makelaars via verkoopmakelaars contact gehad. En een keuze laten vallen.

Was goed geregeld

Snel en volledig om een goede keuze te kunnen maken.

Goed.

Perfect aan te bevelen mak de zoektocht naar eengoede makelar eenvoudig van avhter de keukentafel

Binnen kort tijd werd ik gebeld door doverse lokal e makelaars waarn ik met mederder een gesprek heb gehad Ik heb gekozen voor de makelaar waar het goedmee klikte en die qua courtrage redelijk was. En ditb leek een prima keuze te zijn zowel tijfens hst verkoopproces maar ook de aftersales was prima. Kortom zeer tevreden om via jullie site een makelaar te vinden. Het is aan te bevelen

Top gegaan met de verkoop van ons appartement

vlot, goede communicatie de "klik" met deze makelaar was zeer goed, wij waren diversen keren weg mat de camper en de sleutel had deze makelaar in de volste vertrouwen afgegeven.

Makkelijk en snel overzicht van beschikbare makelaars

Daarna erg handig kiezen tussen verschillende partijen.

Super handig binnen no time meerdere offertes

We kregen binnen no time contact met meerdere makelaars die allemaal hun offerte hadden opgemaakt. En de keuze was snel gemaakt.

Goede keuzes gemaakt voor mij.

Heel open keuzes gemaakt en heeft mij in ieder geval goed geholpen bij mij keuze.

Er kwamen snel 3 makelaars uit de buurt naar boven, waarbij ik snel er 1 vond die me erg aansprak!

Vlot en efficiënt

Ik ben hierbij zeer goed geholpen om de beste makelaar voor mijn situatie te vinden.

Ik moest het appartement van mijn ouders voor hun verkopen. Door hun hoge leeftijd waren zij niet meer capabel genoeg om dit zelf te regelen. Ik had totaal geen recente ervaringen met makelaars maar zocht er een die niet alleen mij goed op weg kon helpen maar een goede prijs kon adviseren. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een van de twee makelaars die het snelste reageerde op mijn zoektocht op deze site.

Prima voorstel gehad van 3 verschillende makelaars

3 makelaars op gesprek gehad., totaal verschillende mensen en verschil van aanpak. Degene die spontaan over kwam, gekozen.

Handig, maar ik had ook al een review geschreven op Funda...

Deze site is m.i. een beetje overbodig omdat ik mijn makelaar al op zijn eigen site èn op Funda heb beoordeeld....

Een makkelijke manier om te kunnen kiezen

Als je door de bomen het bos niet meer kunt zien, kun je natuurlijk een strandwandeling gaan maken, maar je kunt ook een deskundige vragen een paar bomen aan te wijzen. En zo simpel werkt het: je voert wat gegevens in bij VerkoopmakelaarOffertes.nl en op basis daarvan ontvang je 4 namen van lokale makelaars, die aansluiten bij wat jij wilt. Zo heb ik mijn ideale makelaar gevonden, waardoor ik mijn huis goed heb kunnen verkopen.

Deze makelaardij heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaan!!

Deze makelaardij is een betrouwbare punctuele makelaar die op basis van gedegen marktkennis de woning waardeert en vervolgens ook het verkooptraject op een gedegen wijze uitvoert en zijn afspraken nakomt.

Snelle reactie op vragen en mail

Dankzij deze behulpzame site in contact gekomen met deze makelaar te Winschoten die en reuze job voor ons verrichte. Bedankt

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.