Een betere keuze had ik echt niet kunnen maken

Ook als er geschillen waren werd ik zowel gesteund als ook geholpen kon elk moment op hun rekenen . Mijn aanbeveling zeker hier langs gaan als je van plan bent te kopen of te verkopen

Prima site , duidelijk en ik heb er een erg fijne makelaar gevonden

De makerlaar bemiddelde op een erg prettige wijze de verkoop van onze boerderij in Laren!

Duidelijke afspraken, steeds een snelle terugkoppeling na bezichtigingen en een verrassend snelle verkoop van onze boerderij in Laren.

Goede hulp; waardevolle site

De meest geschikte makelaars kon ik snel overzien en ik heb mijn keuze ook gemaakt dankzij VerkoopmakelaarOffertes. Het bleek een zeer goede keuze om niet in zee te gaan met de dure en bekende makelaars. Deze site helpt echt.

Handige web site als je het huis van je vader/moeder moet verkopen

Deze site was heel handig om een overzicht te krijgen van een aantal betrouwbare makelaars in een stad war ik zelf niet woon. Dat kan bijvoorbeeld zijn als je vader of moeder overlijd of naar een verpleeghuis gaat.

Heel erg prettig ervaren. Kan het iedereen aanbevele op deze manier een makelaar te vinden.h

Wat een professionele begeleiding

Als je een makelaar wilt hebben, die met je meedenkt en de voordelen die je als verkoper niet gezien heb. Zit je hier bij de juiste personen. Het is een team waar het nooit teveel is en hulp tot in de kleine uurtjes. Nee dit is een team waar je in vertrouwen je zaakjes aan over kunt laten. Zakelijk, eerlijk en oprecht zowel naar koper als verkoper. Zorg wel dat alle lichtpunten werken, want hij wil je huis verlicht laten zien ook in deze donkere coronatijd.

Het was een fantastische ervaring met deze makelaar

Jochem heeft ons ontzettend op ons gemak gesteld met het eerste gesprek over verkopen van ons appartement voelde beide ik mijn man dat het goed zat want natuurlijk ben je beetje nerveus wie er binnen komt stappen kort maar krachtig appartement was heeeel snel verkocht dikke pluim dus als ik weer een makelaar zoek is dit de eerste waar wij naar toe zouden gaan fantastisch geen woorden voor zooooo goed

De aangeboden makerlaars waren allen enthousiast.

Na de keuze is onze positieve ervaring zeker bevestigd

Handige site om snel offertes van makelaars te krijgen.

Door deze site had ik snel afspraken met 4 makelaars. Binnen 1 week hadden we een keuze gemaakt.

Snel en gemakkelijk !

Kreeg vanzelf bericht van aantal makelaars waarvan een niet reageerde maar geen probleem bleven er genoeg over ! Waarvan ik 1 meer dan voortreffelijk vond !

In korte tijd 4 serieuze reacties van makelaars

In korte tijd 4 serieuze reacties van makelaars uit de directe omgeving welke de markt goed kennen. De makelaar kwam er voor ons uit als de meest geschikte makelaar om ons huis te verkopen, maar ook de andere makelaars hadden een goed verhaal. Zeker weten aan te bevelen als je een makelaar zoekt!

snelle reactie

site ingevuld binnen no time reacties van 3 makelaars

aanbevelenswaardig

Uitermate snelle en deskundige hulp bij het vinden van een competente makelaar

Snel schakelen, goede begeleiding!

Ze doen wat ze beloven. Klein team, super service. Houden goed telefonisch contact erg fijn, een absolute aanrader.

Snelle service

Snel diverse makelaars toegestuurd gekregen

Zeer klant gerichte makelaar.

Zeer goede makelaar en klant vriendelijk.

Perfect.

Het verkooptraject is boven verwachting verlopen.

Top makelaar en dus aan te bevelen bij transacties.

Bijzonder vriendelijke en terzake kundige makelaar die het hart op de juiste plaats heeft voor zijn klienten.

Zo fijn dat we al heel snel door diverse makelaars werden benadert.

Snelle reactie.

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.