Toppers

Staan altijd klaar komen beslagen ten ijs bij eerste gesprek waardoor het voor ons onmiddelijk vertrouwd aan voelde ,en daar ook niet in zijn teleurgesteld ,zelfs na verkoop en enige vervelende zaken met koper stonden ze klaar , Dus ik kan geen beter makelaarskantoor aanraden dan deze makelaar Bij deze nogmaals dank jullie wel voor alles Mvg R Fernhout.

Kon niet beter.

Fantastisch geholpen door deze makelaar op alle mogelijke fronten. Heel erg aan te bevelen

Uitstekende dienstverlening!

De dienstverening was uitstekend!

Snelle en goede reactie

Hoeft niets aan te worden toegevoegd

goede communicatie en zeer ter zake kundig voor zowel ons als verkoper als voor de koper.

De Makelaar heeft ons op fantastische wijze begeleid in de verkoop van het huis van mijn overleden broer.

Wat ons werd belooft kwam niet helemaal uit

Vraagprijs die was aangegeven dat deze makkelijk verkocht zou worden. Bijna alles word overbodig. Na vele bezichtingen moest de vraagprijs 25000 naar beneden. Toch verkocht voor de mindere prijs. Bij aankoop ander huis moesten we kleine 35000 meer betalen dan vraagprijs. DAT IS DUS EEN VERSCHIL VAN 60000 EURO. .DAT VIEL ONS WEL TEGEN .

Marcel is kundig, snel, duidelijk, luistert en komt zijn afspraken na

Marcel is kundig, snel, duidelijk, luistert en komt zijn afspraken na en is een fijn persoon in de omgang

Uitstekend!

Aangemeld via internet en al vrij snel werd er contact opgenomen met mij.Ik had de keuze uit 3 makelaarskantoren,gelukkig zat er 1 bij die prima bij ons paste.

Goede site

Ik was op zoek naar een makelaar en kwam eigenlijk bij toeval op deze site. Nadat ik mijn gegevens had ingevuld, kreeg ik al heel snel reacties binnen van een paar makelaars. Ik werd zelfs gebeld door een makelaar, terwijl ik een andere aan de lijn had. Ik heb uiteindelijk een keuze gemaakt, al vond ik beide makelaars heel sympathiek en was de keuze best lastig.

De contacten en afhandelingen zijn als zeer klantvriendelijk ervaren en de deskundigheid is super!

De reden van de noodzakelijke verkoop is gelegen in het feit in het plotseling overlijden van mijn broer. Rekening houdend met alle emoties en zaken die geregeld moeten worden hebben wij de tussenkomst van het makelaarskantoor als zeer professioneel, menselijk en deskundig ervaren, ondanks de ontstane situaties. Een aanrader voor iedereen die waar voor zijn geld wil! Kortom alle vertrouwen in dit makelaarskantoor. Dank en groet Peter uit Den Haag.

Makelaar gevonden

Via deze site een aanvraag gedaan. Twee van de drie reageerden dezelfde dag en uiteindelijk is het een van deze twee geworden. Mijn huis tot volle tevredenheid verkocht!

Erg handig als je in het woud van makelaars een geschikte zoekt!!

De toch al lastige zoektocht wordt door deze site een stuk eenvoudiger gemaakt.

Duidelijk wij hebben snel de geschikte makelaar gevonden.

Wij hebben snel en eenvoudig de geschikte makelaar gevonden.

Slim om te vergelijken

Bent u op zoek naar een (verkoop) makelaar en weet u niet wie het meest geschikt is, maak dan gebruik van Verkoopmakelaar offerte. Wij hebben dat gedaan en konden uit 4 makelaars kiezen. Uiteindelijk met een van hen snel ons huis kunnen verkopen.

Duidelijke website

Door deze website hebben wij een makelaar gevonden waar we zeer tevreden over zijn.

Snel geholpen.

Heb juiste makelaar contact gehad en mijn huis was snel verkocht.

Top geholpen door VerkoopmakelaarOffertes.nl

Een fantastisch hulpmiddel als je een woning moet verkopen in een voor jezelf onbekende omgeving en de plaatselijke makelaars niet ken. Na aanbeveling van 3 makelaars en gesprekken, de beste keuze kunnen maken. Het was een hele goeie match.

verkoopmakelaaroffertes.nl maakt een goed vergelijk tussen verkoopmakelaars mogelijk en brengen je e

Door contact met 3 makelaars voor de verkoop van mijn woning is het mogelijk geworden deze makelaars te vergelijken en een selectie van een makelaar te maken uitgaande van de specifieke eisen bij de verkoop van mijn woning.

Gewoon goed.

Gewoon goed. Alles goed en duidelijk overgekomen.

Snel en effectief!

Wij zijn zeer tevreden over het verloop van de verkoop van ons huis...

Onze ervaring is zeer positief.. onze makelaar heeft er alles aan gedaan om ons huis voor 'n aanvaardbare prijs te verkopen aan mensen waarvoor ons huis perfect geschikt is...

Een makkelijke Tool

Een huis verkopen was voor ons niet een dagelijkse bezigheid. Via je voorkeuren een selectie van makelaars ontvangen die bij je in de buurt actief zijn was voor makkelijk. Hieruit hebben wij onze makelaar gekozen.

Vriendelijke makelaar die mij uitstekend heeft geholpen.

Zijn nagekomen wat ze hebben beloofd

Duidelijk,eenvoudig,de juiste kies je zo.

Je huis verkopen dat wil je zeker met goede hulp doen wat bij je past. Dat doe je dus met deze verkoopmakelaarofferte! Bedankt dat jullie erzijn!

Snel en behulpzaam

Snelle en behulpzame hulp!

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.