Professioneel en persoonlijk gedurende het hele proces.

Punctueel Realistisch

In hectische tijden is Verkoopmakelaars offerte.nl een site die het zoeken voor je overneemt.

Uiteindelijk bepaal jezelf welke makelaar je neemt. Maar VerkoopmakelaasOffertes.nl neemt een hoop gezoek uit handen zodat het kiezen van de juiste makelaar eenvoudiger wordt. Chapeau.

deskundig

Reimon heeft verstand van zaken en neemt de tijd voor je.

Prettig om direct enkele makelaars langs te krijgen.

Kort en krachtig antwoord en dan bellen de makelaars en kan je zelf je keuze maken na de eerste kennismaking en vrijblijvend verkoop advies.

Het systeem werkt naar tevredenheid, zeker als je niet bekend bent met de situatie ter plaatse.

Er zouden vier makelaars contact opnemen. Een was kennelijk niet geïnteresseerd. De tweede nam pas na een week contact op. Nummer drie en vier namen de e.v. werkdag contact op.Beide makelaars zijn gekomen voor een bezichtiging en offerte. De waardeschatting van het huis was bij beiden nagenoeg gelijk; alsmede de courtage. Onze keus viel op onze makelaar en dat bleek achteraf en zeer goede keuze te zijn geweest. Het VerkoopmakelaarOfferte systeem heeft voor ons goed gewerkt.

fijne manier om de geschikte makelaar te vinden die bij mij past.

Door verkoopmakelaaroffertes.nl zijn er 3 makelaars vrijblijvend voor een gesprek bij mij thuis geweest. Elke makelaar heeft zijn/haar eigen manier van verkopen is elke makelaar als mens is weer anders. Op deze manier kon ik de geschikte makelaar kiezen die het meest bij mijn visie paste om mij huis te verkopen.

goede reacties

Ik snel diverse reacties gekregen en ben positief over de service

makkelijk in gebruik

na het opvragen werd er onmiddelijk gereageerd door diversen makelaars. Stuk voor stuk professionals. Ik ben zeer tevreden over de service van Verkoopmakelaaroffertes.nl en zal ook de volgende keer weer gebruik maken van deze dienst.

Een keer indienen en 4 offertes gekregen

Makkelijk en goede manier om een verkoopmakelaar te vinden

Persoonlijke aandacht en goed mee denkend

Ging allemaal heel snel en soepel. Prima geholpen.

Juiste keuze geweest en heel snel een makelaar gevonden die ons heel goed heeft geholpen in een moeilijk periode waarin veel beslissingen genomen moesten worden. Nogmaals bedankt voor de service.

In orde

door de drie keuzes de beste voor ons eruit kunnen halen

Alle drie gebeld en de situatie voorgelegd waarbij er 1 kantoor uitblonk door toe te geven dat deze persoon niet hierover ging maar dat een ander kantoorgenoot me terug zou bellen. Dat gesprek verliep professioneel en gedegen dus met die makelaar verder gegaan.

Geschikt voor alle woningen

VerkoopmakelaarOffertes.nl zoekt de makelaars die voor jou het dichts in de buurt zijn en daar kun je dan uitkiezen wie je bij je laat komen om een aanbod te doen. Wij hebben vier makelaars aangeboden gekregen en deze ook alle vier laten komen. Voor ons was het de eerste keer dat we een huis gingen verkopen en het was dan ook zeker zeer waardevol wat de makelaars allemaal te vertellen hadden. Uit deze vier hebben wij een makelaar gekozen die voor ons gevoel het dichtste bij ons stond en het beste aanbod had.

Alles is heel snel gegaan

Ik ging zoeken voor een makelaar om ons huis te verkopen. Binnen 1 minuut belde Mark al op

Prettig om benaderd te worden door enthousiaste makelaars!

Ik vond het heel prettig om op deze manier door verschillende makelaars te worden benaderd. Je kunt er meteen vanuit gaan dat zij zich voor jouw verkoop willen inzetten. Ik heb 3 reacties gehad, alledrie hebben offerte uitgebracht en daar heb ik de makelaar uit gekozen die het best bij onze ideeën aansloot. Dit heeft tot een zeer positieve samenwerking en mooi resultaat geleid.

Snel en simpel

Binnen 24 uur via deze site 4 reacties van makelaars die graag mijn huis wilden verkopen. Met alle vier een gesprek gehad en de makelaar gekozen waar we het beste gevoel bij hadden. Als ik opnieuw zou gaan verkopen zou ik zeker weer verkoopmakelaaroffertes.nl gebruiken!

Werkt snel en selecteert goeie makelaars.

Na het invullen van mijn gegevens kreeg ik binnen ca. 2 uur vier makelaars die zich aanboden voor een gesprek. Met drie had ik vervolgens in de 2 navolgende weken een helder gesprek en daarna ontving ik de offertes. Tot slot koos ik zelf voor de in mijn ogen beste van de drie.

Prima service en klant vriendelijke snelle verkoop

Makelaar heeft ons prima geholpen. Snelle verkoop. Fotos goed en opmeten ook. Service prima makelaar kwam sleutel halen voor de schouw en dat was erg fijn. Ik raad makelaar asn

Geweldig contact!!

Ik had een goed contact en snel contact met de mevrouw van de website. Ze stuurde diverse makelaars maar we goede gesprekken mee hebben gehad en onze keuze konden maken. Dank voor de geleverde diensten. Groet Henk Simon

1 keer kiezen. 2 woningen verkocht

Door gebruik te maken van de website hebben we niet 1, maar 2 woningen uiteindelijk via dezelfde makelaar verkocht. Gebruiksvriendelijke website!

Door jullie werd mijn keuze voor een makelaar d

Een stuk makkelijker.

Snelle offerte

Snelle en eerlijke offertes. Enkele eerlijk over de kosten. Geen percentage maar duidelijke afspraken .

Prima start van onze verkoop

Nog dezelfde dag hebben wij een afspraak kunnen maken met onze Makelaar die ook ons huis heeft verkocht. Al met al een goed en vrijblijvende ervaring met verkoopmakelaaroffertes.nl.

snelle reacties van makelaars

De verschillende makelaars namen binnen 2 uur contact op en een paar dagen later zaten de makelaar al bij ons thuis

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.