Zeer doelgericht, snel en efficient resultaat ontvangen! Dienstverlening van het hoogste niveau!

Goede ervaring, snelle reactie van de geselecteerde makelaars.

Goede ervaring, snelle reactie van de geselecteerde makelaars.

een serieuze en goed begleidende Maklaardij

het geven van goed advies, taxatie en een goed voorkomen

Fijn meegedacht

Zoveel makelaars kantoren . Er zijn er 3 makelaars kantoren geselecteerd waar je een keuze uit kan maken. Alle drie even aardig . Hieruit een fijn makelaars kantoor gevonden. Contact was goed, vraagprijs huis was goed. Kortom tevreden.

Prima begeleid

Prima geregeld allemaal

Goede ervaring

Goede ervaring met verkoopmakelaaroffertes.nl! Top makelaar gevonden om mijn huis te verkopen.

Heel snelle service door aanvraag op deze website

We hebben naar aanleiding van onze aanvraag enkele makelaars op bezoek gehad en hebben hierdoor keuze gemaakt die niet voor de hand lag. We zijn dus erg blij met deze website!

Via verkoopmakelaars.nl zijn we snel in direct contact gekomen met zeer geschikte makelaars.

Aangezien huizen verkopen maar een keer in de zoveel tijd gebeurd is het zeer waardevol om de hulp te hebben van deze website.

Snel en makkelijk geregeld

Gegevens ingevuld en binnen een dag meerdere afspraken om te vergelijken waar je een goed gevoel bij hebt en natuurlijk de strategie vertrouwd

Perfect en handig zonder enige vertraging

Ik heb hier gebruik van gemaakt omdat ik het vanuit huis kon regelen achter de computer. Daarnaast gekozen voor het maximum aan makelaars voor het opstellen van een offerte en deze makelaars hebben mij vrij snel benaderd en er zijn direct afspraken gemaakt op locatie. Uit deze offertes heb ik rustig en goed een eigen keus kunnen maken die het beste aansloot op de wensen die ik had.

juist afspraken met goede condities die werden nagekomen

positieve contacten waarbij alle afspraken correct werden nagekomen

Wij kregen 4 makelaars door waarvan 2 reageerden.

Alles is vlot verlopen.

zeer deskundig en fijne mensen om mee te werken

vanaf het eerste moment een klik en dat heeft zich gedurende het verkoopproces, alleen maar verder bewezen. terdege marktkennis. ik werd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden van de genomen stappen in de tijd.

De makelaar heeft zich uitstekend ingezet.

De makelaar heeft zich uitstekend ingezet.

Binnen een dag 4 reacties!

Een dag nadat we een vergelijking hadden aangevraagd op de site, kregen we 4 telefoontjes van makelaars die aan onze vraag voldeden. En korte tijd later was ons huis verkocht

Ik zou deze makelaar aanbevelen

De makelaar heeft ons perfect begeleid en adviseert tijdens de verkoop. Top service! Ik kan hem als makelaar alleen aanbevelen!

Goed en netjes behandeld.

Geen opmerkingen over jullie.

ik ben 80jaar en kon heel gemakkelijk op jullie side de juiste makelaar vinden.

snel en duidelijk.

Overzichtelijk, snel en professionele wijze voor de verkoop van je huis

Op zoek zijnde naar een goede makelaar kwamen ik deze website tegen. Zij geven je de mogelijkheid contact te leggen met vijf verschillende makelaars uit je omgeving. Ik heb hier voor gekozen en heb hier zeker geen spijt van gehad. Binnen korte tijd had ik vijf afspraken waarvan 1 zelfs de volgende dag. Het is fijn om diverse makelaars te laten komen want dan voel je zelf het beste met wie je een juiste klik voelt en krijg je inzicht hoeveel je huis mogelijk waard is en wie de persoon is die jouw huis het beste kan verkopen. Ik heb mijn huis binnen een week tegen een heel goede prijs kunnen verkopen. Ik kan anderen deze site zeker aanbevelen.

Beveel ik een ieder aan om te doen.

Door een afspraak te maken met drie Makelaars krijg je een beeld van diegene die het best bij jou past.En dat is naar volle tevredenheid gebeurd.Ik heb onze makelaar gekozen door haar manier van aanpak en geen gouden bergen te beloven.De vraagprijs konden wij ons beide in vinden en achteraf heeft zij zich perfect aan de afspraken gehouden. Geen minpunt en een zeer tevreden verkoper. Met vriendelijke groet, Fokko van Biessum.

Betrouwbare eerlijke warme service....en PERSOONLIJK

Onderbuikgevoelens bij het eerste telefoon gesprek bleek te kloppen Geen afspraak gemist en persoonlijke tips En MEER dan dat ...... V

Handig om vlot offertes te ontvangen

Ik vind het reuze handig dat je met weinig moeite een aantal offertes kan ontvangen die ook al flink uitgewerkt zijn. Daardoor is na fysieke ontmoeting met de makelaars snel een beslissing te nemen,

4 afspraken met een makelaar binnen 1 dag!

1 u na aanmelding eerste afspraak gemaakt voor kennismaking met een makelaar. Na 1 dag waren 4 kennismakingsgesprekken gepland. Alle gegadigden hebben een goede offerte uitgebracht. Zeer tevreden over gang van zaken.

Snel, duidelijk en een goede prijs!

Eerste indruk, was goed voorbereid en wist waar hij het over had, top makelaardij.

Positief

Was blij met de reacties van makelaars en konden daaruit een voor ons geschikte makelaar vinden.

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.