Prima makelaars aanbevolen gekregen

Goed dat de makelaars verschilden van elkaar. Van de drie aanbevolen makelaars 2 uitgenodigd. Een wat oudere makelaar, meer gericht op dorp en lokale omgeving. Een andere, jonger en ambitieus en wat breder gericht meer van stad tot omliggende dorpen. De keuze was gauw gemaakt en het resultaat was boven verwachting. De aanvankelijk verkoopmakelaar is uiteindelijk ook de aankoopmakelaar geworden. Hoe mooi wil je het hebben!

Zou iedereen deze verkoopmakelaar aanraden .

Zou iedereen deze verkoopmakelaar aanraden .

Makelijke manier om een aantal offertes vrijblijvend te ontvangen. Kan deze site aanraden.

Dankzij VerkoopmakelaarOffertes.nl kon ik een goede vergelijking maken.

Er werd snel gereageerd door diverse makelaars en zodoende kon ik al vlug een vergelijking/afweging maken om vervolgens gesprekken te voeren met diverse gegadigden die mijn voorlopige voorkeur hadden. Het heeft mij zeer geholpen om uiteindelijk een keuze te maken.

Goede makelaar waarbij je weet waar je aan toe bent

Is duidelijk komt zijn afspraken na en houd ook contact. Hij laat weten wat je eventueel zelf moet of kunt regelen . Heel erg tevreden met hem

Ik was heel blij dat ik via VerkoopmakelaarOffertes.nl een goede makelaar heb gevonden. Het is een ingrijpend gebeuren om na 50 jaar je huis te verkopen.

Werkt heel snel!

Na aanmelding direkt/binnen dag/gebeld door 4 makelaars.

Geweldig geregeld.

Meteen toen onze makelaar bij ons kwam kijken naar de woning een heel goed gevoel erbij. Dus nogmaals bedankt. Sjan de Bree.

Goed geregeld

Ik deed een aanvraag bij VerkoopmakelaarOffertes.nl en 4 makelaars stuurden me een bericht en hebben een waardebepaling van mijn huis gedaan. Ik heb voor mij de meest gunstige uitgekozen voor de verkoop van mijn huis.

Bij de verkoop van mijn huis, kreeg ik 3 makelaars als keuze. Alle drie hebben een prima offerte uitgebracht en met alle drie heb ik een gesprek meegevoerd. Uiteindelijk heb ik gekozen voor degene die mij het meeste aansprak

topper

wij hadden ons ingeschreven op u site en onze makelaar reageerde direct en dat liep gelijk al voorspoedig geen spijt

Positief!

Het was fijn om met verschillende makelaars contact te hebben zodat je kunt ervaren met wie je een click hebt, dat werkt het beste

Mooie manier om uit de grote keuzes van makelaars een te kiezen die bij je past

Zoveel makelaars en dan kiezen welke het beste bij je past is lastig en zeker als je geen ervaring hebt. Via dit kanaal hebben we een aantal offertes gehad, meestal eerst een telefoontje. Zelfs dan kun je al een aantal uitsluiten. Je selecteert, maakt een afspraak en bij ons is dat zeer goed uitgevallen. Top.

Weinig respons op de aanvraag

Ik heb van 3 makelaars maar een offerte gehad

Zeer goed.

Via deze site bij de juiste makelaar gekomen. Duidelijk en goed.

Zij is de beste

goede vergelijkingsite,

ik had een paar goede makelaars

Ik had mij aangemeld via de site en binnen een uur had ik al 3 makelaars gesproken en afspraken gemaakt, erg fijn en super snel geregeld!

makkelijke hulp voor het zoeken naar een goede makelaar

via deze site kwamen wij in de gelegenheid om een aantal makelaars uit te nodigen om hun visie en verkoopwijze aan ons te presenteren. na hun presentatie hebben wij een fijne en deskundige makelaar geselecteerd en die de opdracht verstrekt om onze woning te verkopen. en ook dat is geheel naar onze zin verlopen.

Werkt makkelijk en simpel

Werkt makkelijk en simpel en heel doeltreffend. Zeer tevreden.

Positief, vriendelijk en adequaat.

Wat je van een makelaar mag verwachten. Heldere communicatie, mooie presentatie.

Makkelijk en snel in contact met makelaars

Door de website kom je snel in contact met diverse makelaars. Je kunt dan ook makkelijk je wensen bespreken en de verschillende offertes vergelijken. Je kiest dan de makelaar die bij je past.

Prima organisatie!

Ik kreeg snel verschillende makelaars doorgemaild en binnen drie dagen had ik van verschillende makelaars een offerte ontvangen.

Goede keuzes aangedragen!

Handig zo’n site waar je kunt kiezen en vrijblijvend offertes kunt aanvragen.

Super handig

Ze zoeken een aantal makelaars voor je. En heb gemerkt dat ze allemaal wel uit de buurt komen of de buurt kennen. Het is makkelijk dat je ook je wensen op kan geven qua prijs en dat ze dit uitzoeken voor je. Dus ben je op zoek wordt dit al deels voor je gedaan. Het enige wat je zelf dus moet doen is de goede makelaar aannemen waar u zich zelf prettig bij voelt, die keuze is aan u. Maar dit is een zeer handige site die voor u al wat voor werk heeft gedaan tussen de diverse makelaars.

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.