Helder

Ik heb een aanvraag ingediend en binnen één dag waren er drie geschikte Makelaars. Het was moeilijk kiezen omdat ze alle drie professioneel overkomen, waardoor ik in zee ven gegaan met de makelaar waar ik een persoonlijke klik mee had.

Ik maakte mijn keuze voor een verkoopmakelaar via deze site

Bij de keuze voor een verkoopmakelaar heb ik gebruik gemaakt van deze website. Ik werd gebeld door verschillende makelaars. Hierbij kwam naar voren wat zij ons te bieden hadden bij de verkoop van onze woning. Belangrijk voor ons waren de kosten die zij rekenden. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een geschikte makelaar. Dat was voor ons, ujens het verkoopproces en achteraf gezien, een prima keus.

Overzichtelijk en faire kansen

Snel correct en prettige contacten. Kiezen tussen 3 goede !

Waren positief

Het is een gemakkelijke manier om zo direct contact met makelaars te hebben. Er zijn veel makelaars. Het is op dit moment ook een lucratief vak. Wat is toch moeilijk vond is dat je niet weet welke makelaar past. Je gaat af op een min of meer bekende naam, of een makelaar die in de buurt werkte. Maar om echt te kunnen kiezen uit aspecten die mij zouden passen, kon ik niet. Die aspecten zijn nl. Onbekend. Als je een makelaar gekozen hebt is het ook moeilijk uit te leggen waarom je je juist die makelaar koos. Toch vaak een gevoelskwestie.

Eens Jaap, altijd Jaap

Als senior heb ik in het verleden meerdere makelaars ontmoet. Jaap was voor ons directe toegang tot de voor bestemde info.

Snelle reactie terug

Ik kreeg vanuit jullie site 3 makelaars, en 1 vastgoed makelaar aangeboden. Allen heb ik langs laten komen. Met 1 van de makelaars zat een goede klik. Deze heeft van ons de opdracht gekregen ons huis te verkopen. Na invullen van jullie vragenlijst, had ik in de avond al 4 makelaars aangeboden gekregen. Jullie reageerde dus vrij snel op ons verzoek. Super.

Goede matches gevonden

Mooie combi van makelaars gekregen waar en 1 uitsprong en deze mocht ons huis gaan verkopen. Het is nu onder voorwaarden onder bod dus dat zou zo maar verkocht kunnen zijn.....

hendiks is een top makelaar

echt een aanrader ga zo door hendriks

Die was weliswaar slechts kort, maar daarom niet minder doeltreffend

Na de diverse offertes te hebben bestudeerd volgde een kort kennismakingsgesprek met de diverse makelaars, welke interesse hadden in de verkoop. Gaandeweg beseften wij dat de keuze moeilijk zou worden omdat elk gesprek plaatsvond op een uiterst zowel vriendelijke maar ook inhoudelijk op correctie wijze, dus informatief en ook wel vertrouwenwekkend. Het totale beeld aan de aanbodkant was compleet en positief; voor ons des te moeilijker om een keuze te maken. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor her kantoor dat in afstand het dichts gelegen was bij het te verkopen pand. Deze keus was dus niet gebaseerd op verschil in behandeling of kwaliteit van advisering. De keuze moest nu eenmaal gemaakt worden.

De juiste makelaar middels een "one stop shop" voor snelle verkoop!

In de hoedanigheid als executeur was ik belast met de afwikkeling van een nalatenschap waar tevens een woonhuis deel van uit maakte. Aangezien ik in het geheel geen werk/woon relatie onderhield, laat staan ooit genoten heb, met de plaats waar het onroerend goed zich bevond, was ik volkomen onbekend met de beschikbare dienstverleners die mij in de verkoop hiervan konden bijstaan. Via het internet ben ik in aanraking gekomen met verkoopmakelaaroffertes.nl welke mij, met minimale inspanning mijnerzijds, hebben voorzien van een lokale makelaar welke het beste aansloot bij mijn situatie alsmede het te verkopen type woonhuis. Het geheel heeft zich derhalve in een voorspoedige verkoop geresulteerd met uiterste dienstverlening. Een aanrader!

Ik had snelle reacties. De afspraken waren snel gepland en de makelaars waren erg aardig. Alle vragen zijn nu beantwoord en nu kan ik beter plannen maken.

Gemak

Het was de bedoeling om verschillende makelaars met elkaar te vergelijken. Dat is gelukt via jullie site! De makelaars had ik zelf ook wel kunnen bereiken, maar via jullie ging dat sneller

Ik kreeg serieuze en nuttige reacties. Zeer de moeite waard.

Na aanvraag al de volgende dag reacties van makelaars.

Snelle en nette service.

Vlotte afhandeling

Vlotte reactie op mijn digitale vraag.

Goed geholpen en snel verkocht

Goede makelaar verstand van zaken, snel verkocht goede prijs

Contact met de makelaars maakte dat ik een juiste keuze kon maken

Zoveel makelaars zoveel verkooppraatjes. Maar een klik voelen t.a.v. het verkoop van mijn pand maakte dat ik in vertrouwen de verkoop uit handen kon geven....met het beloofde resultaat.

bij de eerste kennismaking al een heel goed gevoel!alles is naar wens verlopen.contacten waren tijde

ervaring was zeker een 9 waard!

Binnen 1 etmaal 2 reacties van makelaars

Wij probeerden al zeer geruime tijd met behulp van verschillende makelaars een moeilijk verkoopbaar object te verkopen, zonder resultaat. We hebben via uw site uiteindelijk offertes aangevraagd van makelaars in de regio. Het resultaat van onze aanvraag leverde binnen een etmaal 2 makelaars op die goed gekwalificeerd waren voor de verkoopopdracht. Onze keus viel op deze makelaar. Zij hebben het huis binnen 3 maanden verkocht voor een zeer bevredigend bedrag.

De beste verkoopstrategie begint bij het kiezen van de juiste makelaar

Je kent het wel, je kan door de bomen het bos niet meer zien en dat gaat ook op als je een verkoopmakelaar wilt vinden. Met VerkoopmakelaarOffertes.nl is die keuze een stuk makkelijker gemaakt. Ik wist niet dat tussen makelaars zoveel verschil kon zitten, en dat bleek wel nadat ik de offertes naast elkaar kon leggen; dan ben je blij dat je maar uit 4 hoeft te kiezen en niet uit 100! Ik ben blij dat de voorselectie al gedaan was.

Huis verkopen? Geen stress, Bvo zorgt voor de eerste stappen.

vriendelijke en vlotte afhandeling

Duidelijke antwoorden op mijn vragen

Prima hulpmiddel

Binnen twee uur na aanmeldimg namen alle drie de makelaars al contact op.

Prima ervaring met VerkoopmakelaarOffertes.nl

Na mijn inschrijving bij VerkoopmakelaarOffertes.nl werd ik binnen een uur gebeld door één van de 5 voorgestelde makelaars. Met deze makelaar ben ik ook verkooptraject ingegaan tot volle tevredenheid.

Prima, meedenkend makelaar.

Altijd te bereiken.

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.