Via deze website vonden wij een makelaar die ons meer dan uitstekend geholpen heeft.

Wij wilden een wonig verkopen in een stad waar wij niet bekend zijn. Via zoeken op internet kwamen wij op deze website. Naar aanleiding van wat wij opgaven kregen wij vijf makelaars aangeboden. Daarvan hebben wij er drie gebeld en twee gesproken. De makelaar die wij gekozen hebben heeft ons prima geholpen. Succes dus : zonder VerkoopmakelaarOffertes.nl hadden wij deze makelaar waarschijnlijk nooit gevonden.

Snelle reactie met offertes

Vond het echt een uitkomst niet zelf te hoeven zoeken naar de makelaars.

Snelle reacties

Snelle reacties van makelaars!

uitstekende ervaring

De verhuizing laten verzorgen - hoe? Via internet de verkoopmakelaarOffertes gevonden. Binnen 2 dagen melden zich diverse makelaars, waarvan ik met de 4 afspraak heb gemaakt en uiteindelijk een gekozen. Het ging soepel en aangenaam.

Al heel snel krijg ik 3 makelaars aan de telefoon

Prima en handige site

Goed advies eerlijke verkopers

Zou de volgende keer dezelfde nemen

Heel handig dat ik de namen van 3 makelaars had anders zou ik niet geweten hebben waar te beginnen

Er zijn twee makelaars geweest en degene die ik gekozen heb was prima.

Prima ervaring en een goede makelaar gevonden

Via dit platform ontving ik verschillende offertes en maakte ik afspraken met drie zeer geschikte makelaars. Het enige "nadeel" was dat ik hierdoor bijna niet kon kiezen! Ik heb uiteindelijk mijn keuze gemaakt op basis van gevoel en de mate waarin de makelaars zich hadden voorbereid en transparant waren. Dit leverde een zeer betrokken makelaar op, die zelfs met me meeging naar de overdracht.

snel, accuraat, prettig en professioneel

snel, accuraat, prettig en professioneel

Zeer doeltreffende manier om snel een goede makelaar te vinden

Via deze site kreeg ik een aantal offertes van makelaars en kon ik zelf vergelijken welke het meest geschikt was qua service en prijs.

Wij hebben n goede makelaar kunnen vinden.

Blij met m'n keuze

Ik heb drie makelaars vergeleken en op basis daarvan een fijne keuze gemaakt. De makelaar heeft zich echt ingezet voor een zo'n hoog mogelijke verkoopprijs.

Binnen 1 dag contact met 3 makelaars

Binnen 1 dag werden we benaderd door 3 makelaars, waarvan we er 1 hebben gekozen.

Voldoende

Veriendelijk en snel geholpen

Uitermate prettig persoonlijk contact met iemand die echt met je meedenkt

Prima advies, is heel deskundig en neemt de tijd

Ik heb een uitstekende ervaring met de gekozen makelaar.

Na het eerste gesprek had ik direct een goed gevoel bij hem. Hij is betrouwbaar en geeft uitstekend advies. Ik heb mijn woning zeer goed verkocht. Ook nadat de woning verkocht was heeft hij mij goed geholpen bij een situatie die ontstond met de koper van mijn woning. Ik kan niet anders zeggen dan zeer tevreden te zijn over het werk dat de makelaar geleverd heeft.

Het stappenplan is een goed en handig ontwerp.

Om de juiste makelaar te vinden in de directe omgeving, met de juiste passie voor ons huis, die bij ons past is het invullen van het 3-stappenformulier een goed begin. Onze wensen invullen is vrij eenvoudig, de gegevens invullen wordt al iets moeilijker en persoonlijker en vervolgens het opvragen van de offertes bij een aantal onbekende makelaars maakt het spannend. Uiteindelijk moet je na het bekend worden van de offertes zelf je huiswerk doen en de relevante referenties opvragen of opzoeken van de betreffende makelaars. N.a.v. die resultaten, hun aanbod en het persoonlijk contact bij de huisbezichtiging maak je je keus. Het stappenplan is een goed en handig ontwerp.

Snel reacties van prima makelaars die reageerden op mijn oproep via VerkoopmakelaarOffertes.nl

Snel reacties van makelaars via deze site. De drie die uitnodigden voor kennismaking waren alle drie deskundig en plezierig in het contact.

Van betreffende makelaar kundig en zeer to the point advies en voorstel gekregen.

Voorgestelde makelaar was goed op de hoogte van de marktontwikkelingen. Kregen tijdens het gesprek met hem relevante informatie. Was allemaal zeer waardevol.

Correcte taxatie om het doel te behalen

Zeer positief over de makelaar

Prima makelaar

Er werden 4 makelaars gegeven snel en duidelijk

We zochten een makelaar en kregen 4 adressen door. Alle 4 waren professioneel en hebben keurige offertes gegeven waarmee wij een keuze konden maken en natuurlijk een prijsvergelijking. Dat hielp op zichzelf al bij de verkoop.

Goede communicatie

De heldere communicatie omtrent de bezichtiging en goede advies omtrent de verkoop waren heel prettig. Bovendien was ik erg blij met de betrokkenheid van de makelaar vooral omdat t huis betrof van mijn overleden vader!

Clear, fast and helpful service

I have submitted a request to obtain a valuation for our apartment and received a call within 2 days and appointment a couple days later. Everyone was very clear and quick in their communication, so we managed to obtain a great service exactly the way we expected.

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.