geen snel en uitstekend

prima service

Duidelijk en adequaat.

Prima manier voor snelle en strategische actie

Ik wilde een waardebepaling omdat ik al een bod had op mijn woning..... Er werd door VerkoopmakelaarOffertes heel snel gereageerd en een makelaar deed een goede inschatting.

Twee makelaars geselecteerd waarvan 1 direct contact heeft opgenomen

Prima!

De makelaar was vriendelijk, hij nam de tijd, en schetste een reëel beeld.

Makkelijke manier om in contact te komen met geschikte makelaars.

Door het invullen van een paar gegevens, wordt je aanvraag direct verzonden naar geschikte makelaars. Binnen 2 minuten had ik de eerste makelaar al aan de telefoon.

Mijn geheugen laat me enigszins in de steek.

Het is ook al bijna een jaar geleden. Drie van de vier makelaars hebben gereageerd op mijn aanvraag. Daar heb ik er één van gekozen, op basis van een duidelijk verhaal van hoe ze het gingen aanpakken, de verkoop strategie en waardebepaling van het huis.

een geweldig team dat goed op elkaar is ingespeeld en alles doet om het de klant naar de zin te make

vorig jaar onze woning e koop aangeboden via dit geweldige makelaarskantoor. geen moeite was teveel en hebben alles op alles gezet om onze woning binnen vijf dagen zeer goed te verkopen. Top

Prima,heel positief

ik zag toevallig de optie om meerdere makelaars een offerte te laten maken, ik heb daarop gereageerd en kreeg 4 makelaars aangeraden, alle vier een positieve ervaring mee, maar bij de een voel je je beter "thuis" dan bij de ander. Hoewel je het jezelf misschien extra moeilijk maakt om te kiezen,door 4 makelaars uit te nodigen, was het uiteindelijk kiezen uit twee die me het meest aanspraken, heb ik gekozen voor het familiebedrijf in Schiedam.

Goede keuze, prima geholpen, uitstekend resultaat

Prachtige brochure van woning gemaakt en ingezet voor verkoop. Als ik weer appartement in Haarlem wil dan kies ik nogmaals voor deze makelaar.

Uitstekende manier om de juiste makelaar te vinden!

Nadat ik de gegevens van ons huis op de website had ingevuld, en wat de bedoeling van onze zoektocht naar een geschikte makelaar was, kregen we snel bericht aan welke vier makelaarskantoren onze informatie was doorgestuurd. En spoedig daarna kregen we vanuit deze vier een bericht/afspraak, waarbij eenieder zich persoonlijk kwam voorstellen, het huis bekijken, bespreken wat de bedoeling was, etc. Daarna volgde vanuit elke makelaar een offerte voor hun dienstverlening. Het was vooral erg prettig om persoonlijk kennis te maken met de vier kandidaat makelaars, want een persoonlijke klik is voor ons belangrijk. Het verkooptraject is vervolgens met de door ons gekozen makelaar ook erg prettig en succesvol verlopen.

Handig voor het overzicht

Het Grote Makelaarsland is als een groot onoverzichtelijk bos met vele vele elfjes erin. Iemand die je soms een beetje wegwijs maakt en wat bewegwijzering aanbrengt is dan zeer welkom. De site VerkoopmakelaarOffertes.nl dient dat doel uitstekend.

No nonsense

Mij sprak het motto no cure no pay aan. Daarnaast is de makelaar recht door zee en eerlijk wat je kansen zijn op de huizenmarkt.

De makelaar was een goede keus

Mijn ervaring met de makelaar was heel erg goed. Mijn persoonlijke makelaar BV had een luisterend oor en wist wat mijn plannen waren. Hij heeft de verkoop van mijn woning uitstekend gedaan.

Perfect !

Zeer goed geadviseerd. Beveel Verkoopmakelaar Offertes.NL van Harte aan!

Duidelijk en snel

De site was duidelijk en ik had snel een keuze uit een aantal makelaars die langs wilden komen. Heel fijn platform.

Lekker overzichtelijk

Het scheelt tijd als je een lijstje krijgt met makelaars en je dan enkel hoeft te kijken naar de dichtstbijzijnde en de reviews .

goede informatie, duidelijkheid en juiste verwerking voor transaktie

mooi kantoor met kwalitatieve zeer goede medewerkers, die ter zake kundig zijn , de rest laat zich raden.

Goede prijs, perfecte service

Goede prijs, perfecte service

Door Verkoopmakelaars hebben wij de juiste makelaar gevonden

De makelaar die ons aanbevolen is door Verkoopmakelaars is ons heel goed bevallen en heeft ons huis voor de juiste prijs kunnen verkopen

Goede, adequate en vriendelijke makelaar.

Mijn woning moest snel worden verkocht. Ik heb een mail gestuurd via prijsvergelijking. Dezelfde avond heeft de makelaar al gereageerd. Hij was vriendelijk en alles uitgelegd aan de telefoon. Voor de volgende dag een afspraak gemaakt en in zee gegaan met deze makelaar. Binnen 3 maanden was mijn huis verkocht door adequate handeling van de makelaar. De eerste kopers konden de financiering niet rond krijgen. De makelaar heeft gelijk de andere kopers gebeld die ook een bod hadden gedaan. Deze kopers hebben mijn huis gekocht.

Dankzij deze site een prima makelaar gevonden

Door de site in contact gekomen met een prettige en betrouwbare makelaar met de broodnodige lokale marktkennis. Huis uitstekend kunnen verkopen.

zeer prettige ervaring

In 2019 besloot ik NL te verlaten. Daarom wilde ik mijn woning redelijk snel verkopen. Via verkoopmakelaaroffertes.nl zocht ik contact met enkele makelaars in mijn omgeving. Er werden enkele makelaars voorgesteld die verschillende 'aanpakken' hadden. Hierdoor kon ik kiezen voor een makelaar die goed bij mij aansloot. Dit leidde er uiteindelijk toe dat ik mijn woning binnen ca 10 weken had verkocht voor een prima prijs. Op naar het buitenland.

Beloofd is beloofd, afspraak = afspraak.

Vriendelijk, attent, prima kwaliteit...

Via VerkoopmakelaarOffertes snel de juiste makelaar gevonden

Omdat wij niet bekend waren met makelaars in Breda, leek het ons een goed idee om een goede makelaar via VerkoopmakelaarsOffertes te gaan zoeken. Wij hebben 5 makelaars uitgenodigd voor een gesprek en hoewel er meerdere makelaars geschikt leken, zijn wij uitstekend tevreden geweest met onze uiteindelijke keuze.

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.