Erg fijn om meerdere makelaars te kunnen vergelijken!

Door uit meerdere makelaars te kunnen kiezen voor de verkoop van een huis hebben we kunnen vergelijken welke aanpak en persoon ons het meest aansprak, dat heeft uitstekend uitgepakt en ook geleid tot een wederzijdse goede samenwerking.

Prima ervaring.

Van de drie makelaars hebben er twee gereageerd. Beide offertes waren prima en deskundig. De makelaars voldeden beiden aan mijn verwachtingen. Mijn keuze is dan ook gemaakt op het prijsverschil in de aanschaf van een verkoopmakelaar. Met vriendelijke groet,

Prima makelaar gevonden

Fijne makelaar gevonden die mijn huis uitstekend verkocht heeft. Eerst vrijblijvend bij mij thuis kunnen uitnodigen voor een intake.

Komen met diverse makelaars

Kregen diverse makelaars aanbevolen, we hebben er 1 gekozen, nl. en de woning was in 2 dagen verkocht

Makelaar was uitmuntend

De andere makelaars absoluut geen klik allemaal Max 3 sterren. Deze makelaar stak er met kop en schouders boven uit. Zeer zeer menselijk.

Erg betrokken makelaar

Heeft bij de verkoop van onze woning, zich volledig ingezet.

De verkoopmakelaaroffertes gaf ons inzicht in het aanbod van makelaars in de regio van het door ons te koop geboden huis. Na een aantal gesprekken met de diverse makelaars hebben wij uiteindelijk gekozen voor deze makelaar. Het telefonisch contact met de betreffende makelaar kwam bij ons het beste over. In verband met het te lopen traject tijdens de verkoopprocedure is de communicatie met de juiste persoon het belangrijkste.

Goed om de visie van meerdere makelaars te vergelijken

Door meerdere makelaars offerte te laten uitbrengen krijg je feedback over je woning en inzicht in de verkoop methode en niet onbelangrijk : de vraagprijs.

Realistische makelaar, die zijn werk prima gedaan heeft

Vrijheid van keuze

Het is altijd heel prettig wanneer je een keuze kunt maken d.m.v. verschillende offertes zonder ons verplicht te voelen. Wij waren heel blij met deze mogelijkheid. Hebben inderdaad een keuze gemaakt en dat is ons uitstekend bevallen.

Eerlijk en duidelijk

Eerlijke makelaar, afspraak is afspraak. Ze is een leuke vrouw, snelle correcte verkoop.

Super handig!

Via verkoopmakelaaroffertes.nl heb ik een bezoek en offerte van 4 verschillende makelaars ontvangen. Dit was heel fijn om een goede keuze te kunnen maken. Het was makkelijk en snel te regelen, heel handig!

Makkelijk en gericht

Op een makkelijke manier krijg je meerdere reacties van makelaars, zonder dat je ze afzonderlijk hoeft te benaderen.

Zo zie je door de bomen het bos in makelaarsland!

Op deze manier kun je een goede afweging maken in makelaarsland

Effectieve en vriendelijke website met snel resultaat

Ik heb via de site snel 4 alternatieve makelaars aangeboden gekregen. Deze hebben zich snel gemeld. 3 prima kandidaten, 1 wat minder. Uiteindelijk een goed resultaat behaald bij 1 van de keuze makelaars.

Gewoon, wat je mag verwachten: correcte en adequat.

Zie zin hierboven.

ongedwongen en vrijblijvend makelaars ontvangen

Door bovenstaande gemakkelijk een keuze kunnen maken die voor mijn gevoel het beste klikte en daarbij ook nog een mooie vaste prijs berekende ongeacht waarvoor de woning verkocht werd.

Hele goede ervaring, boven verwachting.

De makelaar heeft een zeer goede prijs bedongen. Zeker wanneer het afzet tegen de verkoopprijzen van de 4 andere makelaars die we hebben laten komen, alvorens een keuze voor de juiste makelaar te maken. De andere vier zaten er E 121.000 - E 83.000 onder. Het ging ons bij de makelaar zeker niet alleen om het geld, maar vooral om de down to earth mentaliteit, gecombineerd met professionaliteit en menselijkheid. Bijvoorbeeld: net voordat we naar de Notaris moesten om de akte van levering te tekenen, waren we nog bezig om ons huis heeel erg netjes af te leven. Dirk Jan spoorde ons aan om op tijd te komen. Hij pakte de stofzuiger en bracht die naar de auto. Geweldig, door de verhuisstress, kon ik de boel moeilijk ' los' laten maar deze prof ' hielp' me een handje. Dat had ik net nodig om te realiseren dat je ook te ver kunt gaan voor een goede overdracht.

topmakelaars

mijn ervaring met de makelaar was top, geweldige man, gewoon eerlijk, is een aanrader

Sterke makelaar.

Makelaar die echt moeite doet.

Net en snel resultaat!

Was makkelijk en handig

Waarmaken wat ze zeggen.

Heb via internet met 3 makelaars te maken gehad. Het gevoel zei deze te nemen. Alle medewerkers kwamen geloofwaardig over en hebben waargemaakt wat ze beloofden. Geen seconde spijt van onze keuze gehad, een echte aanrader.

Snelle jongen en zeer snelle verkoop .

Snelle jongen, vriendelijk ,snelle verkoop en zeer scherpe prijs. Dus plaatje compleet. Zeker aan te raden!

Zeer goed.

Wij kregen 4 onafhankelijke makelaars via u aangeboden waarvan wij uiteindelijk van 1 makelaarsdienst gebruik hebben gemaakt bij de verkoop van ons huis. Wij vonden het prettig om via u deze keuze te hebben ontvangen.

Goede tot redelijk goede match gemaakt met 4 makelaars

Van de 4 geleverde makelaars waren er 2 die voldeden aan mijn vraag en 1 sprong er duidelijk uit, er is dan ook voor deze gekozen met een goed en snel resultaat.

Galvanistraat 1

6716 AE Ede

+31 318 668 333

Over VerkoopmakelaarOffertes.nl

Wij helpen woningeigenaren een geschikte makelaar te vinden voor de verkoop van een woning. Eerst matchen wij uw voorkeuren met de meest geschikte makelaars in uw gebied. Vervolgens informeren de makelaars u over de verkoopwaarde van uw woning, de beste verkoopstrategie en de bijbehorende makelaarstarieven. Vervolgens kunt u zelf bepalen welke makelaar het beste aanbod heeft.