Functioneel, mooi, makkelijk in gebruik

De OOQE WATCH CS PRO is zowel als sporthorloge als gezondheidshorloge te gebruiken. Je kunt het ook gewoon als een fashion item dragen. Het ziet er simpel maar uniek uit. De functies werken allemaal goed. De app is overzichtelijk en alle data wordt hier opgeslagen. Ik vind het ook lekker dragen. Oplaadkabeltje vind ik wel wat onhandig.

Ooqe Pro S9: Topspeaker met een zalige sound

Luxe ogende speaker met een nog beter geluid. Het heeft een klein formaat, maar de sound wat eruit komt is sterk. Mijn verwachting was best hoog, gezien de goede reviews en beoordelingen. De realiteit was nog beter zelfs. Het geeft een even goed geluid als speakers, waar je een paar honderd euro aan uitgeeft.

Allereerste OOQE smartwatch

Mijn allereerste OOQE smartwatch, de OOQE watch pro 7 al een paar dagen binnen. Het is nog te vroeg voor een review maar ik ben er erg enthousiast over. Het gebruik is super makkelijk. Het lijkt veel op een normale horloge en is stijlvol. Daarnaast zit het heel fijn om mijn pols, ik heb relatief dunne polsen. Er zitten diverse beweegopties op. Na een paar dagen staat er nog steeds genoeg batterijvermogen op. Heel handig.

Prima soundbar!

Eergisteren geleverd (Soundbar PRO Q6). Aansluiten super eenvoudig. Handboekje was zelfs overbodig. Geluid is erg goed, mede dankzij de subwoofers die in de soundbar zelf zitten. Daarnaast is het een mooi vormgegeven soundbar van een niet al te groot formaat.

Anc oordopjes van dit merk gekocht en zeer tevreden: ooqe flow max

Super fijne draadloze oordopjes. Met een keur opladen gaan ze erg lang mee. Maar let op met telefoneren is de batterijduur wel een stuk korter. Het geluid is prima. De oordopjes zitten goed en vallen nooit uit mijn oren. Je kunt het buitengeluid ook daadwerkelijk buiten laten als je ANC mode inschakelt.

OOQE PRO Q9: Top soundbar en een grote upgrade van TV speakers

Voor iedereen die een thuis bioscoop wilt ervaren met elke film en serie is deze soundbar een aanrader. De TV beleving wordt echt vele malen beter. Het is ook geschikt voor mensen met een kleine ruimte, omdat je niet allerlei losse speakers en subwoofers nodig hebt. Ook is het geschikt voor grotere ruimtes omdat het volume heel hoog kant en het Watt vermogen sterk is. Het heeft ingebouwde subwoofers en nog eens extra reflex systemen en geloof me dat verschil merk je wel! Het geluid is mooi en helder. Bas is sterk, je voelt het dan ook door de hele kamer. Je kunt het ook met je telefoon koppelen en lekker naar muziek luisteren. Super zuiver geluid. Maar pas op dat je het volume niet te hoog doen, want de buren zullen daar last van krijgen :D

Ervaring OOQE PRO X9: geluid, draagcomfort, batterijduur

Ik heb de oordopjes OOQE pro X9 nu al een tijdje in bezit. Wil dan ook mening met de plus en minpuntjes delen. Allereerst het geluid: Het geluid is zuiver. Zowel de lage als hoge tonen zijn zuiver. Dus je kunt genieten van elk soort muziek. De nadruk ligt niet op hoge of lage tonen, maar deze is gewoon goed gebalanceerd. De batterijduur is echt super lang. De aangegeven 80 uur red ikzelf niet maar het is zo lang dat je het bijna nooit hoeft op te laden. Prima dus. Draagcomfort: Ik heb altijd problemen gehad met het dragen van oordopjes. De een zat te los, waardoor deze van mijn oren viel, terwijl de ander juist pijn deed aan mijn oren. Deze zitten perfect. Ik kan ze ook langdurig blijven gebruiken. Nadelen: Ik heb deze voor €110 gekocht. Dit is niet niks. Toch een beetje aan de dure kant. Een ander nadeel is dat het meegeleverde oplaadkabeltje een iets wat kort is. Conclusie: Uiteindelijk kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met de kwaliteit en functionaliteiten van deze oordopjes.

OOQE WATCH PRO 7: MAKKELIJK INGEBRUIK EN MOOI

Super mooi en strak horloge...Is heel gemakkelijk te koppelen met mijn telefoon...Gebruik is verder ook erg gemakkelijk...Ik heb deze gekocht voor de belfunctie, gezondheidsmetingen en ook dagelijkse metingen zoals stappenteller en het aantal verbrande calorieën...Doet het perfect op alle fronten...Zeer tevreden dus

Topkwaliteit soundbar model: Ooqe pro Q6

Als muziekliefhebber vind ik dat ik een aardige oor heb voor geluid. Vanwege mijn eerdere positieve ervaringen op het gebied van geluid met Ooqe, heb ik ook de soundbar hier gekocht. Mijn verwachtingen waren hoog, ook gezien de hoge prijs van 250Euro. Het voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het is een goed gebalanceerd soundbar. Het geluid kan heel hard, mocht je ook een grotere woonkamer hebben. De lage tonen zijn bijzonder goed en ook helder. Het geluid is trouwens over het algemeen ook heel helder. Het mag dan wel een hoge prijs hebben, maar ik ben er erg blij mee.

Super klantenservice

Helaas werkt mijn smart watch na een maandje niet meer, na contact te hebben gehad met Alex van de klantenservice is er een nieuwe opgestuurd en is het heel snel en goed opgelost.

Uitstekend horloge met excellente service na verkoop

Ik had een week na ontvangst problemen met de feedback in de knop van het horloge. Na contact met de klantenservice heb ik een nieuw horloge mogen ontvangen. Top service van een top bedrijF

Smartwatch PRO 6

De prijs van €100 voor de watch pro 6 van OOQE was eigenlijk iets over mijn budget. Ik zocht een smartwatch voor €60- €80. Mijn eerste indruk was eigenlijk meteen al goed. Kwalitatief voelt het goed aan en het zit goed aan mijn pols. Het bandje is lekker zacht. Je voelt eigenlijk nauwelijks dat je om hebt. De ingebouwde functies en mogelijkheden zijn erg veel. De batterijduur is lang. In principe hoef je het maar 1 keertje per week op te laden.

OOQE Watch Pro 6 tevredenheid

Ik had eerst een smartwatch van een ander merk. Het was tijd voor een nieuwe smartwatch. Ik heb voor de OOQE Watch pro 6 gekozen, vanwege de vele lovende reviews. Je kunt ontzettend veel met dit horloge. Berichten, appjes, e-mails en nieuws kun je op de smartwatch ontvangen. Is ook makkelijk te koppelen met je telefoon. Al heb je er niet zoveel verstand van. Voor de gezondheid apps heb je genoeg keuze. Hartslagmeter, bloeddrukmeter en saturatiemeter. De metingen verlopen vrij snel. Wat een groot voordeel is van dit horloge is dat de metingen ook worden opgeslagen. Deze kun je makkelijk terugvinden. Zo zie je ook welke periode je het goed doet en wanneer het wat minder gaat. Erg handig.

OOQE PRO Q6 soundbar is een TOP soundbar

De OOQE PRO Q6 soundbar is een geweldige upgrade van het gevoelloze blikkerige geluid wat uit de TV komt. Wat een heerlijk vol geluid komt uit deze soundbar. De ingebouwde subwoofers verhogen de bas beleving aanzienlijk. Het volume kan nu super luid, al is dit vaak niet eens nodig. Films en muziek komen echt tot leven met deze soundbar. Kortom een goede aankoop met een zeer goede uitstraling ook.

prijs kwaliteit de beste keuze

mijn beste aankoop sinds jaren. De watch doet wat hij moet doen, en is daarbij nog mooi en goedkoop ook. Om de een of andere reden begaf de batterij het na 6 maanden, maar ik kreeg prompt een nieuwe watch toegestuurd. Topservice !!

Zeer goede aftersales garantie

Een jaar na aankoop kon ik mijn horloge niet meer laden. Ik kreeg een nieuw horloge opgestuurd . Top!

OOQE powercharge 3 powerbank = handig

Heb hem nu een tijdje en ben zeer tevreden. Het ligt standaard in mijn auto, zodat ik altijd genoeg vermogen heb om mijn telefoon op te laden. Heb het een aantal keren per ongeluk laten vallen. Het kan tegen een stootje :D Opladen is snel gedaan. Kan minimaal 6 keer mijn telefoon opladen.

Zeer blij met de aankoop van mijn OOQE Watch CS PRO

Fijn horloge die naar behoren werkt. Ziet er erg goed uit, precies hetzelfde als op de afbeelding. Wat ik zo fijn vind aan dit horloge is dat alles zo is gemaakt dat het makkelijk in te stellen is en ook zeer makkelijk in gebruik. Je kunt er echt heel veel mee. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

watch pro 7 van ooqe

Op tijd geleverd, goed van kwaliteit, makkelijk in gebruik. Het horloge doet meer dan alleen het tijd bijhouden: hartslag meting, bloeddruk meting, dagelijkse aantal stappen, calorie verbruik etc. Je kunt er ook mee bellen en berichtjes zoals e-mails, whatsapp berichtjes en social media berichtjes mee ontvangen. Het is erg makkelijk te bedienen. Ook voor mensen die niet zoveel verstand hebben van smartwatches zoals de wat oudere mensen.

Zeer goeie bluetooth oordopjes

Mijn OOQE FLOW MAX ervaring tot nu toe is erg positief. Fantastische oordopjes. Ik ben erg blij met het geluid wat eruit komt. Voor buitengebruik is het ook super handig. Het valt niet uit mijn oren. Je kunt het buitengeluid ook blokkeren als je dat wilt. Gewoon een paar keer op de oortjes drukken en je kan wisselen tussen de verschillende luistermodi. Top apparaatje!

Geweldige service!

Ik was heel blij met mijn OOQE ProX9, totdat mijn rechter oordop geen geluid meer gaf. Ik heb een mail naar servicedienst gestuurd en kreeg heel snel een reactie met tips waar het aan zou kunnen liggen. Uitgeprobeerd, maar helaas bleef mijn rechter oordop stil... Dus teruggemaild dat het nog steeds niet werkte en en waarop ik bericht kreeg dat ze een nieuwe set opgestuurd hadden ( die ik inmiddels heb ontvangen) Prima service dus, echt persoonlijk!

OOQE watch pro 7!

Dit is de beste smartwatch binnen de prijs categorie, denk niet dat ik een betere had kunnen vinden. Super strak design, mooi. Heel licht waardoor je nauwelijks merkt dat je het om hebt. Het irriteert de pols ook niet. Belkwaliteit is uitstekend. Trilfunctie is handig, wanneer je berichtjes binnenkrijgt enzo. Deze kan je ook uitzetten. Met berichten kan je zelf een selectie maken van welke programma's je wel of geen berichten wilt ontvangen op de smartwatch. Zo kun je zelfs e-mails binnenkrijgen. Opties voor wijzerplaten zijn ontelbaar. Letterlijk honderden wijzerplaten waar je een keuze uit kunt maken. Voor ieders wil is er wel wat, klassiek of sportief. Je kunt het ook passend maken voor elk soorten kleding wat je aan hebt. Ik raad deze smartwatch zeker aan, mooie uitstraling en heel veel interessante functies.

ooqe watch pro 7 perfect

Heel fijn deze smartwatch. Ik ben niet zo handig met technologische apparaten, maar moet zeggen dat deze erg makkelijk te leren en bedienen is. Redelijk accurate meetwaarden voor hartslag en bloeddruk. Lees mijn berichtjes niet meer op mijn telefoon maar direct op mijn horloge. De batterijduur is ook erg lang. Minimaal zo'n 7 dagen.

OOQE PRO HX9: Bijzonder goede koptelefoon voor het geld

Hele fijne koptelefoon met een erg goede audio. Verbind snel met TV en telefoon. Voor beide apparaten is de audio goed tot zeer goed. Het zit ook goed op je hoofd. Geen last van harde kussentjes ofzo.

Goede smartwatch met veel functies

Ik heb een smartwatch van dit merk, de OOQE Watch Pro 7 gekocht. Na lang zoeken tussen verschillende merken toch voor deze gegaan, omdat het toch wat voordeliger was qua prijs, maar ook door de verschillende specs. Tot nu toe ben ik er erg blij mee. Het heeft zeer veel functies. Zowel de smartwatch zelf als de bijbehorende app kan veel. Berichten en belopties zijn goed. Je kunt zelfs e-mails ontvangen. Daarnaast kun je je meest gebelde nummers importeren en direct bellen via de smartwatch. Verder heeft het een duidelijke opzet. Je krijgt alle functies in 1 opslag te zien. De menuweergave kun je ook gewoon zelf bepalen. Hierbij heb je keuze uit verschillende weergaves. Verder heeft het veel gezondheid en sport functies voor de liefhebber.

Over OOQE

OOQE is een Nederlands elektronica bedrijf dat momenteel actief is in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Polen en Oostenrijk. Wij spreken dezelfde taal en zijn altijd bereikbaar. De service van OOQE is persoonlijk. Je krijgt altijd binnen 24 uur antwoord op jouw vragen en wij lossen elk probleem op. Wij zijn als bedrijf rechtstreeks betrokken bij het design, de marketing en de productie van onze producten. Het productieproces wordt gecontroleerd door OOQE. Hierdoor kunnen wij een hoge kwaliteit waarborgen en jouw problemen snel oplossen. Zo staan wij garant voor de kwaliteit van onze producten.