Beter als dit kan niet .

Klantvriendelijk, service gericht, open en eerlijk naar de klant mbt de benodigde reparatie dus geen verrassingen. Prima team.

duidelijk, helder en meedenkend met de klant

Ik had mijn Peugeot voor een beurt gebracht, nadat ik deze vorig jaar ergens anders had gekocht. Bij de reservering had ik een aantal zaken aangevinkt, maar de medewerker van Mulder wees mij erop dat een onderhoudsbeurt nog niet nodig was, dat scheelde behoorlijk in de kosten. Over enkele aangedragen (kleine) verstoringen werd duidelijk gecommuniceerd wat de kosten zouden worden als dit opgelost moest zijn. Al met al een positieve eerste indruk van de service van deze garage.

Goed team. Denkt altijd mee in goede en juiste oplossingen.

Top bedrijf!

Top bedrijf!

uitstekend, niets te klagen

Ik ben al ruim 40 jaar klant bij dit concern, langste tijd bij Visscher en de laatste tijd bij Mulder. De service en de klantvriendelijkheid bij Visscher is door Mulder voortgezet en dat waardeer ik hooglijk. Visscher heeft me heel veel nieuwe auto's geleverd, maar dat is nu al enige tijd niet meer het geval. Ik ben een man van 91 jaar en ik rijd niet veel meer. Mijn contacten met Mulder beperken zich nu alleen tot het onderhoud van een oud beestje, maar het nog goed doet. Ik had jarenlang goede contacten met Henk Visscher en Gerard de Gans en de laatste tijd is dat met Dirkjan Hoekmeijer. Graag één verzoek, ik krijg telkens als ik in de garage geweest ben een verzoek om mijn bevindingen door te geven. Dit kost me veel moeite omdat ik niet handig ben op de laptop. Kunt u mij hiervan a.u.b. voortaan vrijstellen? Bij voorbaat mijn dank! De hierna vermelde punten 2 en 3 zijn voor mij als leek eigenlijk moeilijk te beantwoorden.

Super service en personeel

Super service en personeel

Uitstekend!

Voortreffelijk geholpen en de kosten zo laag mogelijk gehouden

vriendelijk en snel van reactie

na het zelf constateren van een laag oliepeil snel geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Alles prima volgens afspraak verlopen

Er werd duidelijk gecommuniceerd wat het probleem bij de auto was. Bij onderzoek werd een oorzaak gevonden die anders was dan in eerste instantie gedacht. Hierover werd steeds contact gezocht en er werd goed meegedacht wat de oplossing zou moeten zijn. Vervolgens alles snel gerepareerd.

Zeer klantgericht en meedenkend. Flexibility wanneer het moet.

Zo herinner ik mij een aanrijding, buiten mijn schuld, waarbij op zaterdagmiddag kort voor vertrek naar vakantieadres ik toch nog adhoc geholpen werd door de werkplaats met een tijdelijke oplossing. Hierdoor konden ik en mijn gezin zonder zorgen met vakantie.

Fijne klantervaring, duidelijke en goede afspraken gemaakt. Alle afspraken nagekomen.

Al het contact is via Ralph verlopen, duidelijke en fijne manier van communiceren. Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen.

Ik kwam op zaterdagmiddag met een kapotte accu langs en ben buiten kantooruren toch voortreffelijk geholpen. Een half uur later reed ik met een nieuwe accu weg. Veel dan en vooral aan Mustafa, die mij hielp, terwijl zijn vrije weekend al begonnen was.

prima service

ik word altijd prima geholpen.

Vriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geweldig personeel vakmatig en vriendelijk

ook goed

Altijd service en klantvriendelijkheid

Ik ervaar altijd klantvriendelijkheid en service . Ik raad dit bedrijf altijd aan en zelf kom ik er al jaren met plezier ..

SUPER team

Het voelt altijd als vertrouwd ,bij Mulder Gorinchem, eerlijke adviezen, keurige ,betrouwbare afspraken en onderhoud , nog steeds erg blij mee. Bedankt en mvg.aad [email protected]

Super klantvriendelijke medewekers

Medewerkers zijn super vriendelijk. Staan altijd voor je klaar. Kopje koffie en een werkplek ook goed geregeld en alles is zeer schoon.

Zoals altijd vriendelijk, kennis van zaken en vlotte afhandeling

Alles tiptop geregeld en vertrouwd

Klantvriendelijk personeel

Ik word altijd goed en snel geholpen.

vriendelijk personeel en goede service

ik ben zeer goed op de afgesproken tijd geholpen

fANTASTISCH

Klachten werden zeer serieus genomen. Alle mogelijke hulp werd geboden.

Vaart 1

4206 CC Gorinchem