Zeer goed en vriendelijk geholpen!

Zeer goed en vriendelijk geholpen!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Mijn ervaring met de garage was uitstekend ben goed geholpen top

Auto voor onderhoudsbeurt gebracht zou een leen auto mee krijgen maar dat was een bedrijfswagen en omdat mijn vrouw moest rijden heb ik gevraagd of ze andere wagen mee kon krijgen en dat gebeurde ook. Ik mocht niet rijden omdat ik mijn pols in het gips loopt, daarna heb ik gevraagd om de auto thuis te laten brengen en dat gebeurde ook en nam de leen wagen mee terug, bedankt top service Mvg Bert van der Linden.

Helemaal tevreden

Ik ben helemaal tevreden met het laatste bezoek. Mijn auto moest gekeurd worden en ik heb een bodemplaat geplaatst gekregen zoals bij het vorige bezoek afgesproken was. Verder werd de auto netjes opgehaald en weer thuis gebracht omdat ik na een operatie nog niet in staat was om zelf te rijden. Kortom helemaal tevreden deze keer.

Een eerlijk en betrouwbaar personeel

Duidelijke uitleg. Fijne benadering( niet hooghartig). Klantvriendelijk. Rustige uitstraling dus tijd nemend voor een gesprek, en een luisterend oor biedend. Begripvol wat betreft beslissing van mijn kant. Heerlijke wachtruimte met drink gelegenheid en lectuur. Werken op tijds afspraak.

banden vernieuwd

was nodig om alle banden te vernieuwen ze hebben in gesneden nogmaals bedankt daarom 9

Vriendelijk, correct en zeer behulpzaam.

Als ik bel voor vragen of voor een afspraak wordt ik altijd zeer goed behandeld. Alsof ik een zeer goede klant ben. Dat ben ik ook, want zij zijn altijd eerlijk in advisering en daarnaast ook zeer behulpzaam en daarom vind ik dit een TOP-bedrijf waar ik graag klant ben.

Zeer klantvriendelijk

Goede sfeer, deskundig en vriendelijk!

Sterk klantgericht

Sinds jaar en dag ben ik volledig tevreden over de Citroën-garage in Gorinchem, eerst bij de familie Maas, later bij Auto-Visser en nu bij Auto-Mulder. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik strikt eerlijk behandeld werd, en de kwaliteit van het werk is gewoon goed.

geweldig

super fijn geholpen door de mensen van Mulder Gorkum en de auo weer nagezien Top

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goed service.

Auto word na het onderhoud ook gelijk netjes gewassen 'TOP' Dat zie je niet veel.

Goed en beleeft personeel

Goed beleeft personeel

Altijd uitstekend

Niets is aan de service aan te merken. Meestal is deze meer dan je verwacht

De auto ging naar de garage omdat ik dacht dat de airco bijgevuld moest worden. Helaas is de airco kapot. Ze hebben de airco niet bijgevuld en goed advies + eerst offerte gegeven voordat ze verder gingen. Mooie en duidelijke offerte. Aangezien mijn zoon met de auto naar de garage was gegaan heb ik daarna nog telefonisch contact met de garage gehad. Samen goed overleg gehad wat te doen en nieuwe afspraak ingepland. Ik kom al meer dan 20 jaar bij deze garage en wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Denken in oplossingen en nooit in problemen.

Super vriendelijk

Ze denken mee en zijn zeer klantgericht.

Gewoon goed team

Ben zeer goed en naar tevredenheid geholpen. Vriendelijk en uitnodigend. Zeer goede voorlichting en service.

Positieve ervaring

Vlak voor mijn vakantie wat problemen met mijn auto gehad. Ondanks een volle agenda in de werkaats, toch tijd vrij kunnen maken om mijn probleem op te lossen. Bij veel dealers is dit soort service niet meer vanzelfsprekend helaas.

Goed en snel geholpen.

xx

Zo als altijd weer super geholpen, bedankt!

Zo als altijd weer super geholpen, bedankt!

Goed geholpen, prima service

Door gezichtsverlies had ik een extra spiegel nodig aan de linkerkant van de auto. Ze hebben me geholpen met het uitzoeken van de goede spiegel en die gratis voor mij gemonteerd.

Geweldige service

Kan niet anders zeggen dan perfect

Ondertussen kom ik al zolang bij jullie in de garage en moet ik zeggen dat ik bij geen enkele andere garage daarvoor dit heb meegemaakt. Er word duidelijk gecommuniceerd over alles wat gedaan moet worden, er word meegedacht over de kosten als het ff teveel is, zijn er andere problemen word er altijd met de klant meegedacht en een oplossing gevonden waar ik me prettig bij voel. Simpelweg kan ik zeggen dat mijn ervaringen met deze mensen geweldig te noemen zijn, bedankt daarvoor. Groetjes John Aanen

Prima als vanouds

Vriendelijk, meedenkend. en ook nog een goede doorwerkplek voor de laptop

Zoals altijd weer uitstekend geholpen.

Vriendelijjk en deskundig personeel. Goede service!

Vaart 1

4206 CC Gorinchem