Klantgericht en vriendelijk

Kom hier alzo lang dus ik weet dat het goed is

Geweldige service

We hadden pech met de uitlaat, konden direct komen en zelfs na officiele sluitingstijd hebben ze het probleem direct opgelost. Proficiat voor het team.

Bij Mulder Gorinchem ben ik steeds uiterst correct behandeld. Zo behouden ze mij als klant.

Mulder is een goede opvolger van AutoMaas en Autobedrijf Visser, met dezelfde goede kwaliteit en service. Dit is echte klantenbinding.

Fantastisch!

Mijn navigatie moest een update krijgen. Een afspraak gemaakt en vervangende auto geregeld. Werd ik de avond ervoor gebeld of ze hem in de ochtend konden halen en in de middag weer terug konden brengen . En dit zonder kosten. FANTASTISCH! En zeer vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijk personeel.

Ik ben loyaal aan vriendelijkheid en service.

snel en oplossingsgericht

dag voor grote trip, serieus probleem met de motor van mijn 5008 ontdekt, snel opgelost zodat ik zaterdag toch kon vertrekken

duidelijk en vriendelijk

Duidelijk en vriendelijk

goed en snel

nvt

Zeer serviceverlenend en deskundig team! Goede uitleg over het uit te voeren onderhoudsbeurt. Prima uitleg na afronding van de onderhoudsbeurt. Er wordt te allen tijde vervangend vervoer aangeboden. Ik stel dan ook voor deze medewerkers een eindejaarsbonus te geven. Dik verdiend!

Prima service en goed advies bij de bandenwissel.

Het werd weer tijd voor de bandenwissel. Vanwege mijn overstap naar garage Mulder (mijn vertrouwde Peugeot-garage sloot begin dit jaar zijn deuren) bracht ik de velgen met de zomerbanden dit keer zelf mee. Ik had al gezien dat de levensduur daarvan op zijn einde liep, wat ook al gold voor de gemonteerde winter-set. De vriendelijke medewerker adviseerde om de zomerbanden deze zomer nog op te rijden en daarna wellicht over te stappen op “all season” banden. Een prima advies vond ik, wat ook de opslagkosten uitspaart. De winterbanden met velgen werden zonder kosten afgevoerd.

Zeer prettig

Tim Konemann heeft het hele traject van de inruil van mijn oude auto en de aankoop van de nieuwe op een zeer prettige manier begeleidt. De levertijd was langer dan normaal en hij heeft me steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ook na de afname van de auto heeft hij nog contact gezocht of alles naar wens en duidelijk was.

Vriendelijk

Het te vervangen onderdeel was snel binnen, zodat de reparatie sneller klaar was!

Snel en correct geholpen. Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg wat er gedaan werd, reparatie eerder klaar dan verwacht. Kortom zeer tevreden!

Fijne verkoper

We misten alleen de bos bloemen bij de aflevering :)

Deskundig .vriendelijk,heel professioneel

Vriendelijk,deskundig ze weten waar ze over hebben (de techniek)ze nemen de tijd voor je .zoeken dingen voor je uit als dat nodig is . En afspraak is afspraak. Je word goed geïnformeerd. By far the best team in mijn bijna 50 jarige ervaring als klant van garages. Ze

heelmgoed

Voor mij de eerste kennismaking met dit bedrijf. Op de receptie werd ik direct ontvangen en prettig geholpen. ik woon in Meerkerk en werd door een personeelslid thuis gebracht en na de reparatie weer opgehaald (kosteloos). Kortom eem tien is dik verdiend.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Alles was duidelijk en snel .

Een paraplu en een fiets korting bon waar ik in ieder persoonlijk geval veel aan heb. (Dure fiets zaak), ik vond het wel tegenvallen bij een auto van een half ton waard. Ik heb 4 jaar geleden bij een andere dealer dezelfde auto besteld, daar kreek ik een mooi groot bos bloemen en had het doek zelf van de auto eraf moeten halen dat was leuker. Verder de persoon die mij heeft geholpen weet waar die over praat heeft mooi allee duidelijk kunnen uitleggen.

Geweldige service

Één dag voor onze vakantie naar Italië wilde de motor van de auto niet meer starten met allerlei verschillende meldingen over de oorzaak. Van de receptie in Gorinchem het advies gekregen contact op te nemen met Peugeot Assistance (PA) voor verdere hulp. Via PA werd de ANWB gealarmeerd die binnen een half uur ter plekke was. Geconstateerd werd dat het probleem werd veroorzaakt door de accu. Vervolgens via de receptie in Gorinchem geregeld dat ik de volgende morgen terecht kon voor het vervangen van de accu. Diezelfde dag konden wij met een gerust hart op vakantie. CHAPEAU!!!!

Fijne medewerkers, ze denken mee. Gezellige koffiehoek, niks op aan te merken

Snelle service, vriendelijk personeel! Bedankt

heel goed

ik ben nog nooit zo goed behandelt thuis gebrecht en weer gehaald

Uitstekende service van het hele team

Ik kwam op bezoek voor het wisselen van de banden. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen, er zijn uitstekende flex werkplekken voor de klanten die willen wachten. Uiteraard een grote leestafel met een wand vol lectuur, een koffie en thee apparaat waaruit de klant gratis een keuze kan maken. Geen plastic of kartonnen bekers maar hotel servies kopjes. De banden wissel en een kleine reparatie was binnen anderhalf uur gedaan en de auto stond instap klaar voor de receptie. Ik geef een vette 10 met een pluim!

Zonderafspraak perfect geholpen

Vriendelijk en deskundig

Onverwacht boven verwachting

De distributie riem was veel sneller aan vervanging toe als wij dachten. Maar door uw medewerker Koen is onze Peugeot 2008 geheel in aanmerking gekomen voor coulance. Hartelijk dank hiervoor.

Ik voel mij altijd welkom en gewaardeerd als klant.

Correcte behandeling en goede adviezen.

Vaart 1

4206 CC Gorinchem