echte klantgerichtheid

Een verademing om de servicebeurt te laten doen. Vriendelijk en respectvol contact en heldere communicatie en overleg.

ik wordt altijd goed geholpen er is kennis aanwezig goed geholpen en ze helpen altijd op een goede manier netjes en er bestaan geen domme vragen ze nemen je altijd serieus

Ben zeer goed geholpen, ik had een afspraak gemaakt voor de terugroepactie van Peugeot en andere dingen waar geen afspraak voor was is ook gecontroleerd. Een pluim voor mulder Peugeot. In het zuiden kunnen ze hier nog van leren. Gr John

Snelle service

Goede snelle service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima service, duidelijke uitleg, antwoord op al je vragen, snelle planning, fijne koffiehoek waar je tijdens het wachten goed kan werken aan laptop.

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen.

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen.

Uitstekende en klantvriendelijke behandeling, zoals gebruikelijk.

Altijd vriendelijk en deskundig.

Van receptie tm werkplaats: prima

Van receptie tm werkplaats: prima

Altijd prettig. Fijn team.

Snel, accuraat en klantvriendelijk

Al jaren super vriendelijk, en persoonlijk maar ook ter zake door deskundig personeel behandeld.

Ben al 35 jaar klant van Peugeot Gorinchem, nooit geen klachten word altijd vriendelijk geholpen. Zorgen altijd voor een goede oplossing.

Een fijne garage.

Afspraken worden goed nagekomen, plezierige medewerkers aan de servicebalie. Fiets ter beschikking gesteld. Uitleg bij de factuur.

Goede en snelle service

Weer snel en vriendelijk geholpen bij afspraak en uitvoering van de jaarlijkse onderhoudsbeurt van onze Peugeot.

Bekwaam en correct

Bij navraag over de problemen met de distributie riem bij het type motor in mijn auto, een duidelijke uitleg gekregen. Gelukkig geen problemen met mijn auto trouwens.

Super team

Al vele jaren kom ik bij deze dealer in Gorinchem, ik ben er buitengewoon tevreden over 'zowel ontvangst / receptie / advies/controle vóóraf ,op papier vastgelegd, dan bespreken en daarna de adviezen uit laten voeren : geen cowboys aan mijn auto alleen mijn dealer!! Blijkt het voordeligste en voel me het veiligst en tijdens het wachten heerlijk koffie drinken in de showroom kortom deze dealer krijgt van mij een dikke 10 Dit bericht mag van mij , zonder enig belang , gedeeld worden , [email protected]

Professioneel, Vriendelijk - Alle medewerkers !

Binnenkomst bij de receptie, werkplaats, schoonmaak en commerciële afdeling: Vriendelijk en prettig in omgang ! Uitstraling is rust en zakelijk !

100% betrouwbaar.

Ik kom al jaren bij deze garage met mijn toch al gedateerde auto. De ontvangst is altijd hartelijk en vertrouwd. Ze denken altijd met mij mee als ik een beslissing moet nemen over een eventuele reparatie etc. Echt een top team!!

altijd vriendelijk

goede uitleg vagoede n werkzaamheden

Zeer klantvriendelijk.

Zeer klantvriendelijk.

Vriendelijk en kundig.

Vriendelijk en kundig.

Goede informatie over de eventuele extra kosten.

Van tevoren gesproken over de extra kosten en de bandenwissel van de komende winter.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Denken me met de klant naar de juiste oplossing al zal het op korte termijn duurde zijn maar weet uit ervaring op langere zeker niet zelfs nog goedkoper en dat is ook niet onbelangrijk

zoals altijd goeie service en klantvriendelijkj

Zeer goed geholpen en personeel is heel klantvriendelijk

Vaart 1

4206 CC Gorinchem