Supervriendelijke en professionele bejegening

Prettig. Fijne auto. Plezierige toegift dat de auto daags na afloop voor 8 u pas ingeleverd hoefde.

Prima auto en uitstekende service

Een prima, nette auto zoals gereserveerd. Goed geholpen door de medewerker, alles duidelijk en efficiënt afgehandeld. Na inlevering van de auto ook weer snel en klantvriendelijk geholpen.

Perfect!

Ik heb nu een paar keer een auto gehuurd bij Huurmij in Haarlem en ben daar heel enthousiast over. Sympathieke en professionele aanpak. Flexibel en reactief, lekker autootje, goede prijs, wat wil je nog meer!

Zoals al vele malen, alles tiptop in orde

Alles klopt, als je hier een voertuig huurt

Zeer klantvriendelijk

Soepel huursysteem

Vriendelijke bejegening. Goede uitleg en eerlijke behandeling van je huurobject. Kom er graag weer terug. Bakwagen gehuurd en goed bevallen.

Prima geregeld allemaal!

Bus gehuurd voor een heel weekend, in verband met de verhuizing van mijn moeder. We waren al binnen een dag klaar, dus bus eerder teruggebracht. Dat was geen probleem en we hoefden maar 1 dag huur af te rekenen. Fijne service.

Doen wat je verwacht.

Keurig geregeld.

Prima service, zoals ik al jaren gewend ben

Prima service. Goede auto. Is al jaren zo.

Top, helder in de afspraken en komen die na.

Tot nu toe alleen maar positieve ervaring.

Heel goed!

Werd rustig en vriendelijk geholpen en te woord gestaan in filiaal Haarlem. Kreeg een mooie, praktisch nieuwe auto mee. Na inlevering werd mijn borg binnen korte tijd weer op mijn rekening teruggestort. Goede en snelle afhandeling! Voor nou en nog s. Goede autoverhuurder!

Betrouwbaar, vriendelijk en vlot

Klantvriendelijk, uitstekende personenbus gehuurd, vlot afgehandeld, ook financieel.

Keurige auto en bestelbus verhuurder

Snelle administratieve afhandeling bij aanvang. Netjes auto voor de deur met uitleg omtrent auto en rondje voor eventuele schades, ter voorkoming van misverstanden bij retour. Prima, nette voertuigen. Aanrader voor het probleemloos huren van een auto/bus.

Snelle, duidelijke en kwalitatieve service

Voor langere periode een B klasse gehuurd naar volledige tevredenheid. Vriendelijk geholpen en duidelijke informatie via de mail. Zeker aan te raden.

services

een bedrijf die met je meedenkt, en buitengewoon klant vriendelijk is

Als gebruikelijk uitstekend

Meerdere keren een auto/busje gehuurd en nooit gedoe of iets altijd goed en duidelijk ! Goede prijs en duidelijke factuur. Super te vreden om bij Huurmij een auto/bus te huren tot de volgende keer maar weer

perfect

goede service en geweldige medewerkers

prima service, vriendelijke mensen

de door mij gevraagde bestelbus was niet beschikbaar. Ik kreeg gratis een upgrade. Prima meegedacht!

Aardige klantgerichte medewerkers ! Een aanrader

Vriendelijk ontvangen en prima service. Zeker een aanrader

Heel fijn!!

Ik kreeg een upgrade! Ipv hyundai i10 kreeg ik een citroen C3. Heerlijke ervaring!

warme goede service en fijne werknemers

wagenpark is goed en schoon altijd. medewerkers vriendelijk kundig en betrokken.

Medwerker enorm onbeschoft

Medwerker had geen geduld begon onbeschoft praten ik had de bus op die dag erg nodig doordoor had ik geduld met hem voor de rest ging alles goed

Prima netjes en keurig geholpen

Meer dan goed

Prima service en een fijne auto.

Online kunnen boeken en snel antwoord gekregen. Nette service, alles werd goed uitgelegd. Auto was compleet en netjes. Afhandeling ging prima. Kom graag nog eens terug om een auto te huren.

Prima service en goede auto's

Goede prijs kwaliteitverhouding. Wat mij betreft prima verhuurbedrijf, snel, flexibel, goede service, goede auto's.

Koudenhorn 24-30

2011 JD Haarlem