Alles was prima. Goede auto, goede communicatie en dienst.

Alles was prima. Goede auto, goede communicatie en dienst.

Als immer een prima ervaring!

Prima dienstverlening met goede voertuigen. Adequaat, klantgericht, betaalbaar en vriendelijk!

Heel klantvriendelijk!

Het hele huurproces : (aanvragen) offerte, het ophalen en uitleg ging snel, vakkundig en zeer klantvriendelijk. Ik ga hier zeker vaker een auto huren. En ook qua kosten veel beter dan een MyWheels.

prima geholpen en fijne schone bestelbus

fijne bestelbus voor een prima prijs.

Prima auto, prima geholpen.

Was voor mevr die mij hielp n beetje lastig, omdat ze erachter kwam dat de auto niet goed ingenomen was blijkbaar, hetgeen voor wat oponthoud zorgde. Maar zo snel mgl was t opgelost .

Klantvriendelijk, uitstekende auto

Al eerder een bestelbusje gehuurd en nu een prachtige Golf Variant die nauwelijks benzine verbruikt. Ik kom zeker terug.

Prima service en auto zonder gezeur

Ophalen van het voertuig ging soepel. Kregen een nette auto mee en schades worden samen doorgelopen op een rustige en vertrouwde manier. Terugbrengen was simpel door middel van de sleutelkluis. Borg binnen twee dagen teruggestort.

De ideale plek om een goede betaalbare auto te huren.

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar

Easy pickup/drop off, great car and wonderful customer service!

The location was close by our hotel. The customer service team was very professional. Only hiccup was the system was down when we rented so we had to come back later to complete our payment. Overall terrific experience.

• Would you recommend us? Yes

Fijne manier van omgang een alles prettig geregeld

Aanrader

Uitstekend materieel en een zeer prettig contact.

prima service en prijs

nette auto, goede service en prijs

goede service vriendelijke medewerkers

Goede autos en service is erg goed

toppers

Altijd een goede services zowel vooraf als achteraf wanneer er vragen zijn. Wel aardig prijzig maar daar tegenover een goede services en dat is ook wat waard.

uitstekend. Goede communicatie en service

Duidelijke communicatie vooraf bij reserveren. Goede afwikkeling bij inleveren.

Heldere afspraken en communicatie

Huur auto voor twee weken. Zowel wat betreft ophalen auto en inleveren sleutels en kosten duidelijke afspraken gemaakt. Communicatie via email. Ze zijn makkelijk telefonisch bereikbaar indien nodig. Snelle afhandeling.

Voldeed aan mijn verwachtingen.

Makkelijk en snel een bestelbus kunnen regelen

Zeer prettige, accurate medewerkers

Had op korte termijn huurauto nodig omdat onze wagen onverwachts naar de garage moest. Hier auto gehuurd, die ik voor contracteinde mocht retourneren.

Goede service , jammer van de weinig parkeer mogelijkheden aan de deur . Maar verder helemaal goed.

Auto stond klaar zoals afgesproken . Alle schades zijn duidelijk doorgenomen. Geen verrassingen . Vriendelijk personeel.

Altijd goede auto's

Vriendelijk personeel en perfecte service.

Alles was prima geregeld. Nette busjes.

Keurig geholpen en fijne auto.

Keurig geholpen en een fijne auto meegekregen.

Borg niet meer via credit card

Locatie Haarlem: Ten gevolge van een van de franchisevestigingen te zijn, geeft mij het gevoel dat er meer regels komen en niet allemaal in het gemak en dienstverlening voor de klant. Bijv. De borg dat niet meer schijnt te mogen met een creditcard, maar dat een fysieke pinbetaling moet plaatsvinden….. de dienstverlening lijkt af te nemen tgv het onderdeel zijn van de franchise, jammer

Koudenhorn 24-30

2011 JD Haarlem