Competent goed personeel, duidelijk en overzichtelijke website en goede auto's.

Competent goed personeel, duidelijk en overzichtelijke website en goede auto's.

Prima plek om een auto te huren

Vlotte afwikkeling, nette huurauto's

excellent service and great company

I had a very good experience with huurmij, the person who attended me was very professional and friendly, explained everything to me and also walked me through all the process. In the end i was very happy and will for sure recommend inqar/huurmij without any hesitation

zoals altijd goed en zonder problemen

Het was de 5e of 6e keer dat ik een bestelbus heb gehuurd bij HuurMij Haarlem. Ophalen ging gemakkelijk en er werd met je om de bestelbus heen gelopen om naar al voorhanden schade te kijken. Bij het inleveren van de auto ontstonden nog nooit problemen (heb ook nog nooit schade gereden). Heel plezierige ervaring (zoals altijd)

Super vriendelijk

Ik heb vaker bij hun een busje gehuurd. Ze zijn super vriendelijk en meedenkend. Heel fijn!

tevreden klant

meedenkend

perfect

GEWELDIG

Prima reservering en afhandeling

Als boven vermeld.

Klantvriendelijk & prijs/kwaliteit

Vriendelijk en behulpzaam. Goede verhouding prijs/kwaliteit.

Uitstekend geregeld daar, heb daar al regelmatig een auto gehuurd door de jaren heen.n.

Prima sevice, erg tevreden over deze zaak in Haarlem.

prima club met uitstekende jonge auto

Niets op aan te merken. Prima en zuinige auto.

betrouwbaar, goede auto, prijs = prijs

Fantastic

Very nice people to deal with! Had a nice near new little automatic car. I will definitely go back there!

Vriendelijk personeel, goede prijzen, snelle afhandeling

Het personeel is vriendelijk en helder in de voorwaarden. De prijzen zijn zeer goed. En na afloop wordt alles snel en correct verrekend. Fijn ook dat je de auto ook kunt inleveren op een moment dat HuurMIj gesloten is. Kortom, aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

uitstekende service

zeer betrouwbaar

altijd vriendelijk en perfecte service.

Ik huur al jaren diverse auto's en dat bevalt me prima. Er is altijd een auto of bus beschikbaar anders regelen ze er wel een. Het zijn jonge auto's met veel comfort en zuinig. Iedereen is altijd vriendelijk. Ik kan niets anders zeggen een perfecte service en ja ook nog schappelijk in prijs. Super En voor mij ideaal omdat ze op loop afstand in het centrum zitten.

Snel, flexibel, goede kwaliteit auto

Een legitimatie bewijs houdt in een paspoort, geen rijbewijs. Ondanks niet bij me hebben toch kunnen regelen dat busje meegenomen kon worden. Efficiënt huur proces dat heel grondig is.

uitstekend

verhuiswagen gehuurd van 22kubiek meter schoon en een prima wagen. De service is uitstekend en U heeft nergens omkijken naar. De borg wordt direct op de rekening terug voldaan,

Super fijne communicatie en prima auto!

Duidelijke uitleg, goede communicatie over gebruik van de auto. Al bestaande schade beoordeeld. Bij inleveren ook geen probleem

Bus stond optijd klaar en was precies wat ik nodig had. Vriendelijke service en top geregeld.

Dikke duim omhoog!!!

Te veel betaald

Ik kreeg een duurdere bus dan de gerserveerde.

Flexibel en correct.

Altijd fijn om bij te huren, zijn de moeilijkste niet. Vriendelijk en correct.

Altijd weer prima service en mooie en schone auto’s

Prettig booken, goede uitleg bij ophalen en fijne mooie en schone voertuigen.

We belden om een auto te huren en binnen een uurtje waren we op weg naar ons vakantieadres.

Al bijna 50 jr is (voorheen) Sloothaak DE autoverhuurder voor mij.

Ik rijd auto sinds 1968 en die tijd (56 jaar) moest ik af en toe een auto huren bij Sloothaak op het Spaarne, bijvoorbeeld als ik een andere auto zocht....laatste keer (2 weken geleden) was dit weer het geval, ik kreeg een KYA of Hyundai (?) mee met een 3 cylinder motor, die op de snelweg steeds naar links of rechts stuurde....bleek achteraf dat hij Lane Assist had, als rijder met 2e hands auto's (uit de jaren 2000) had ik daar nog niet eerder mee te maken gehad. Dan merk je pas hoeveel de auto's zijn veranderd de laatste pakweg 12 jaar. Maar verder was alles weer keurig in orde met Slo^% ehh Huurmij, zal zeker weer bij ze terugkomen als ik weer eens een auto moet huren.

Koudenhorn 24-30

2011 JD Haarlem