Altijd goede ervaring,al 45 jaar

Goede auto's en snelle service, voor een aantrekkelijk tarief

Heel fijn dat er verschillende soorten tarieven zijn. Voor een incidentele rijder is HuurMij een prima optie!

Geweldig!!

Van de aanvraag/prijs van de huur, tot de snelheid van het proces, de klantenservice en het voertuig zelf. Helemaal fantastisch! Ik huur nergens anders meer. Ook de borg was binnen een dag teruggestort!

Super service!

Super service!

Coulance en snelle reactie

Tot 2 keer toe moesten wij door omstandigheden 2 dagen van te voren de huur annuleren. Dit kon zonder probleem. Het busje stond de derde keurig voor ons klaar.

Huur hier al jaren en laatste jaren geregeld. Altijd perfecte service en ondersteuning. Helemaal tevreden, elke keer weer !

Uitstekende service, superbus

Alles ging makkelijk en soepel. Van ophalen tot afleveren.

Quick, easy and professional

Friendly and easy rental process. Will come back again.

Prima service, heel erg tevreden.

Vriendelijke medewerkers. Mooie schone auto.

Goede uitleg, zakelijk, alles zoals t "hoort".

Ik heb t busje opgehaald, betaald, etc etc., ging goed. 's Avonds kon ik de bus stallen a t Spaarne en de sleutel in de box gooien. fijn dat dat zo laat ook kan

Goede service. Duidelijke afspraken. Nette auto. Vriendelijk behulpzaam personeel. Wel prijzig allemaal.

prijs-kwaliteitverhouding top

Snelle reactie op mijn aanvraag, vriendelijke intake en uitleg, keurige auto en de laagste prijs in de wijde omtrek, tegen goede voorwaarden

Snel en vriendelijk

Alles oke, alleen de terugbetaling liet de tweede keer even op zich wachten

Keurige service.

Alles naar wens.

Prima service. Nette bediening

Makkelijk via internet auto geboekt. Afrekening ook via mail. Prima

Vriendelijke en correcte service

Verschillende keren een bus gehuurd en altijd zeer vriendelijk behandeld. Kortom: een aanrader

prima service, vriendelijk personel en efficient proces

prima service, vriendelijk personel en efficient proces, goede wagens

Geweldig bedrijf

Topbedrijf, afspraken nakomen ,vriendelijk personeel ,goede autobusjes,genoeg keuze

Goede service, snelle inspectie auto en je kan rijden. Verbeterpunt: de borg moet echt sneller worden vrijgegeven van de credit card!

Goede service, snel en goed afgehandeld

Dag van te voren een auto aangevraagd. Telefonisch netjes opgevolgd. Auto stond op tijd klaar en binnen een dag de afrekening. Snel en betaalbaar!

Goed geholpen en goed afgehandeld

Goed geholpen en goed afgehandeld.

Alles is goed geregeld

Goede auto, geen klachten

Zeer vriendelijke medewerkers en keurig netjes geholpen. Vooral helder wat je te wachten staat.

Fijne mensen en super service.

Snel en goed geregeld.

Snel en goed geregeld zonder al te veel gedoe.

Koudenhorn 24-30

2011 JD Haarlem