Goede communicatie over de mogelijkheden en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Het is zelfs mogelijk om zondags een auto te huren. Daar maak ik veel gebruik van i.v.m. familiebezoek.

Snel en goedkoopste

Goede snelle service en goedkope schone auto

Goeden diensten & En goeien personeel

Ik ben goed geholpen en netjes af geleverd

Herl goed

Goedd service vriendelijke medewerkers en auto's in prima staat

Gewoon service zoals je overal hoopt te krijgen!!!

Vriendelijk, betrouwbaar, goed altijd nette of nieuwe auto’s. Doe altijd hun best ook last minute!!!

Alles klopt hier en snelle, vriendelijke dienstverlening

OK

Al jaren zeer klantvriendelijk en wordt maximaal rekening gehouden met wensen klant

Professioneel en klantgericht

Fijne nieuwe en schone autos. Je rijdt zo weg

Huurmij Haarlem is een geweldige autoverhuurbedrijf! De autos zijn splinternieuw en brandschoon. Het proces van ophalen en inleveren verliep soepel en efficiënt. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik ga zeker weer bij Huurmij Haarlem huren. Een fantastische ervaring.

Kleine vrachtwagen gehuurd

Super geregeld.

Alles duidelijk, geen verborgen kosten, alle afspraken tot nu toe correct nagekomen.

Aardig en kundig personeel!

Goed geholpen!

Dik in orde

Goede service en prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk een busje gehuurd, automaat en gloednieuw! Perfect volgende keer weer.

Altijd goed advies en snel geregeld

Altijd goed advies en snel geregeld. Professionele medewerkers

Goed geregeld en prima auto

Prettige ontvangst. Goede uitleg. Snelle reactie op reservering. En restant borg snel retour gekregen.

Mooie wagen goede service

Ik werd goed geholpen.maar bij het terug brengen van de bus 's avonds was er geen plaats om hem neer te zetten dus ben ik maar naar huis gegaan. maar voor de rest was alles goed Gr j.j.van de meule

Betaalbaar en flexibel

Altijd als ik een auto nodig heb is er 1 beschikbaar. Als je plannen wijzigen (annuleren of je hebt de auto langer nodig) gaan ze daar flexibel mee om. Ook fijn dat je na sluitingstijd de auto kan inleveren en de sleutel in de kluis kan doen. Al jaren vaste klant.

Fijne autoverhuur

Ik kom hier nu sinds een jaar en vind het een prettig bedrijf. Professionele mensen, flexibel, prima prijzen, zowel online als per telefoon te boeken en goede beschikbaarheid van auto’s. Een goede oplossing als je slechts sporadisch een auto nodig hebt.

goede service, prima prijzen

Bij elk prijsvergelijk komt Huurmij als beste uit de bus. Brede range aan auto's en vriendelijke medewerkers. Jammer dat ze niet op meerdere plekken zitten in Haarlem.

Super snel en duidelijk!

Super snel en duidelijk!

Efficiënt

Snel, vakkundig en soepel qua inleveren. Geen poespas of gedoe met krasjes of deukjes die er al of niet al waren.p

Netjes en snel

Na aanvraag te hebben gedaan voor het huren van een busje ben ik direct benaderd om de reservering te bevestigen. Bij het ophalen vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Busje was in keurige staat; schoon en netjes. Weinig tot geen schade. Afhandeling was zeer adequaat. Busje was modern en reed prima. Bij inleveren wederom snel geholpen. Super service en fijne bus.

Goedkoop en betrouwbaar

Huur hier al jaren een auto. Goedkoopste in de buurt, altijd vriendelijk geholpen en nooit gedoe gehad.

Uitsluitend

Goede service!