Prettige en persoonlijke begeleiding

Een fijne praktijk die heel persoonlijk aanvoelt. Elke afspraak verliep vriendelijk en professioneel. Ook de bevalling heel prettig ervaren door de begeleiding vanuit Femme.

Fijne praktijk en persoonlijke begeleiding

Beide zwangerschappen waren wij bij Femme onder zorg. Zeer fijne begeleiding. De praktijkassistenten zijn ook altijd enorm behulpzaam, ook bij het verzetten en maken van afspraken. Voor ons was dit een enorme pre met ons werk. Wij willen in het bijzonder Judith, Jolijn, Mandeepika en Marieke bedanken voor de persoonlijke benadering en de goede zorg.

Geen betere zorg kunnen wensen!

Vanaf moment 1 blij geweest met de meiden van Femme! De echo’s waren prachtig en altijd leuke plaatjes en video’s naar mn telefoon die ik makkelijk kon doorsturen zodat ik onze familie ook kon laten meegenieten van de ontwikkelingen van ons kindje. De checks bij de verloskundigen na de echo waren ook fijn en vaak ook gezellig! De acupunctuur kan ik ook zeker aanraden! Ik heb in ieder geval een hele voorspoedige bevalling gehad terwijl alle vrouwen in mijn familie niet goed bevallen waren! Kortom top allemaal!

Geen betere zorg kunnen wensen!

Wat een super fijne verloskundige praktijk!!

Al vanaf het eerste moment werden we goed begeleid bij Femme. Iedereen is heel meelevend en super lief. Ik kan het niet anders omschrijven als een top praktijk met topvrouwen aan het werk! Fijne voorbereiding op alles en regelen alles voor je als iets nodig is. Jammer dat we de bevalling niet samen hebben gedaan maar wie weet de volgende keer wel!

Wat een super fijne verloskundige praktijk!!

Geen betere zorg kunnen wensen!

Uitstekende ondersteuning en begeleiding tijdens een belangrijke periode in je leven

Tijdens al mijn zwangerschappen ben ik onder begeleiding geweest van Femme Amsterdam. Het fijne is dat ze alle zorg rondom zwangerschap onder één dak hebben. Het zijn allemaal stuk voor stuk kundige en aardige vrouwen. Ik kan Femme aan iedereen aanraden.

Hele fijne ervaring, must go als je in verwachting bent!

Hele goede ervaring en onwijs lieve dames, één voor één is iedereen geïnteresseerd, attent en er echt voor je. Aanrader voor iedereen die in verwachting is en je wordt enorm goed begeleidt voor al je vragen. Mijn ervaring met de verloskundige is heel fijn, dierbaar en nog steeds goed contact mee.

Great service

The Femme team took very good care of us during my pregnancy. They are all lovely and very helping. I would chose them again. Thank you, Femme.

Excellent patient care

For someone not used to the Dutch medical system, Femme was a great experience. Every single midwife knew my file and were very mindful of my particular issues. Everyone always responded very kindly and objectively.

Zeer vertrouwde en fijne plek

Femme is een geweldige verloskundige praktijk. We hebben zeer intensieve begeleiding gehad. Kijk met een hele positieve blik terug op deze zwangerschap en zou hier nog een keer naar terug gaan. Ook hebben ze een uitgebreid aanbod qua cursussen en paramedische zorg.

Persoonlijk en professioneel

Vanaf dag 1 een positieve ervaring met Team Femme!

Goede lieve hulpzame verloskundigen en echoscopisten

Mijn tijd bij Femme heb ik als heel erg fijn ervaren. Tijdens de echo’s werd er goed verteld wat er werd gemeten en wat wat is en of alles binnen in verhouding is. Bij eventuele twijfel wordt er een extra echo ingepland. De verloskundigen zijn stuk voor stuk hele lieve en leuke gezellige meiden. Die mij tijdens de zwangerschap met alles hielpen en antwoorden gaven op vragen die ik had. Tijdens mijn bevalling door Brenda en Marieke super goed geholpen! Zij vertelde precies wat ik moest doen en hebben er echt voor gezorgd dat alles goed verliep. Hier door kijk ik terug op een hele fijne ( snelle) bevalling.

Frans van Mierisstraat 50 A

1071RV Amsterdam