De beste begeleiding en service die je kan krijgen

Ik ben vanaf het begin echt perfect behandeld. Altijd snelle reactie en hele lieve meisjes allemaal.

Excellent Midwifery

The midwives were so kind and paid attention to all my needs and concerns. They patiently took the time to answer every question, even when its after hours. I am so glad I entrusted them with my pregnancy journey. They are the perfect people to go to for such a special and important part of our lives.

• Would you recommend us? Yes

Bij beide zwangerschappen ongelooflijk blij met Team Femme aan mijn zijde. Inmiddels flink gegroeid maar alle dames zijn even professioneel/ervaren als ook super fijn om door geholpen te worden.

Precies wat je hoopt te krijgen als je zwanger bent

Mijn ervaring met Femme is enkel positief. Van begin tot einde met veel zorg en liefde begeleid. Voor al mijn zorgen en vragen kon ik altijd terecht en ik heb me nooit afgewezen maar altijd gehoord gevoeld.

Goede, professionele zorg

Heel prettige begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling. Fijne ervaring!

Lieve persoonlijke begeleiding

Allemaal lieve, jonge, kundige verloskundigen. Ook hebben ze veel kennis en contact met gerelateerde zorgverleners die stuk voor stuk ook weer fantastisch hebben geholpen (lactatiekundige, versiekundige, bekkenbodemfysiotherapeut). Begeleiding bij de bevalling kan ik niet echt iets over noemen want medische bevalling, maar kan niet anders dan dat ze dat ook fantastisch doen. Wel prijzige pakketten maar ik vond het elke cent waard. Top praktijk.

Frans van Mierisstraat 50 A

1071RV Amsterdam