Professioneel, betrouwbaar, eerlijk

Inmiddels een paar jaar klant bij Autofirst van der Vliet. Het bedrijf doet er alles aan om de klant snel en goed te helpen. En.....ze zijn gewoon goudeerlijk als het gaat om diagnosestelling en advies. Bovendien worden de reparaties snel en vakkundig uitgevoerd. Kortom, een bedrijf wat trots op zichzelf mag zijn!

• Prijs/Kwaliteit

Hele goeie service en nadenken met de klant

Mijn vorige auto ging kapot in juni 2021 en ik gaf Arco de opdracht om een goede Mitsubishi Carisma op te zoeken. Na 2 dagen hebben we er 1 gevonden na een tip van mij. Arco is toen gaan kijken en heeft toen de wagen meegenomen. Zelfde middag een proefrit gemaakt en gekocht. Tis nu half januari, en tot op heden geen problemen gehad met mijn bolide.

Toppertjes

Snel, correct, professioneel

Snelle service, vriendelijk, keurig verzorging en prijs kwaliteit prima

Top garagebedrijf!

Altijd een vriendelijke ontvangst, professionele instelling, en de werkzaamheden goed uitgevoerd, kortom, een klasse autobedrijf!

Julianaweg 78

3248 AN Melissant