Heel goed en netjes bedrijf! Ben heel goed geholpen

Goede nette service

Betaalbare nette service.

De haal- en brengservice is een absolute pré, boven de klantvriendelijkheid en technische deskundigheid!

Heel tevreden

Prima ervaring, zo geregeld, goede communicatie

Goed geholpen. Snel terug

Prettige geholpen

Zoals ik gewend ben, op tijd geïnformeerd over de uit te voeren onderhoudsbeurt.

Netjes geïnformeerd uit te voeren onderhoudsbeurt.

De service is in één woord Fantastisch.

Fantastisch bedrijf. Staan altijd voor je klaar.

Pima onderhandeld bij koop van auto

Ziet er goed en verzorgd uit.

Professioneel en klantvriendelijk

goed alleen erg druk en vergeet wel een te bellen maar kwaliteit en prijs oke

Very good service

Very friendly staff. Clean place of business.Reasonable rates.Knowledgeable and willing to show you rhe problem, also explain what can happen if not repaired. I have been with the for 3 yrs and haven't been done bad. Always recommend them to people I know.

Behulpzaam

Ik ben al jaren bij deze garage en word altijd goed geholpen met goede service. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam en denken eerlijk met je mee. Een aanrader als je op zoek bent naar een betrouwbare garage

Fijne communicatie, duidelijk wat te verwachten en snel handelen. Ik ben super tevreden!

Zeer tevreden met de goede service en zorg

Top service en zeer snel!

Goed!

Vriendelijk, deskundig en meedenkend!

Laatst een storing in mijn “nieuwe” tweede hands auto. Werd snel en goed geholpen. Nu dus opnieuw geweest voor de apk, ook dit keer alles naar wens!

Auto gebracht voor vakantie check. Snel geholpen en goede advies gegeven.

top service en snelle reparaties

Begin van de week een groot probleem met de werkbus. Snel opgepakt, leenbus tot mijn beschikking en snel gerepareerd. toch belangrijk in deze drukke tijd. Super allemaal

Heel tevreden met de service

Uitstekend goed geholpen met APK keuring en banden wissel !

Professioneel en netjes

Bij APK denken ze altijd met je mee. Bijzonderheden worden doorgegeven en overlegd wat het beste is. Vriendelijk en professioneel

Top service en afspraken nagekomen!

Geholpen om de auto toch nog weer dezelfde dag terug te krijgen wat in eerste instantie niet zou lukken. Meer service wat ik verwacht had en netjes gebeld over de kosten. Auto keurig conform afspraak opgehaald en weer teruggebracht.

goed & redelijk nauwkeurig

Alleen ... Er werd een klein bedrag in rekening gebracht voor de ruitenwisservloeistof, terwijl deze net vervangen was. Maakt niet uit, de garage helpt ook zeer vriendelijk bij kleine gebreken zonder afspraak

Super geholpen

Mijn camper van 35 jaar oud kan weer veilig op de weg met nieuw koplamp, nieuwe bandjes en beter afgestelde remmen. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Perfecte service

Een mankement met de auto, ik kon direct komen. Probleem vastgesteld en direct op korte termijn een afspraak kunnen maken. Op de dag van reparatie goeie service door me 'even' thuis af te zetten. Daarom zeg ik perfecte service, top bedrijf.

Top service...

Fijn dat mijn auto na werktijd, toch nog (af)gemaakt werd, omdat ik hem de volgende dag weer nodig had ivm mijn werk...

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen