vaste klant :-)

Fijne service en een leenautootje was echt top!

goede service voor een redelijke prijs

wordt snel en vriendelijk geholpen men stelt zich dienstbaar op voelt goed om zo geholpen te worden .

Mijn auto werd meteen na gekeken toen ik meldde eenvtikkend geluid te horen. Na het verhelpen van de boosdoener, werd de auto keurig thuisbezorgd

Goede prijs/service verhouding

Een garage die voor z'n klanten een servicepunt is.

prima contact en alles tot in de puntjesgeregeld en nagekomen

prima contact met apk echt een aanrader

Super vriendelijk

Onverwacht stond ik op de stoep met te weinig olie in de motor. Dat werd gelijk verholpen met wat olie voor de motor. Dus weer super blij op pad.

Vakkundig!

Ze zijn altijd behulpzaam, vriendelijk en vakkundig!

Snelle service!!

Snelle service en duidelijk communicatie!

Vriendelijk en professioneel

Goede service en ze kwamen me zelfs tegemoet bij een terugkerend probleem.

Keurig en vakkundig

goede ervaring.

goede ervaring.10.

Vriendelijk en behulpzaam

Altid vriendelijk houden rekening met mijn leeftijd kwa service

Hier voel ik mij thuis, en ben prima bediend!!

Er word prima en geheel klantgericht gewerkt!

Prima mensen,

Ben zo tevreden dat ik vandaag een jonge auto bij APK heb gekocht.

Spontaan geholpen door de baliemedewerker . Begrijpelijk uitgelegd wat er mankeerde aan de auto. Snel klaar

Topservice

De service die ze leveren is uitermate goed. Ze houden zich aan de afspraak en je wordt op de hoigte gehouden als de prijs anders is dan afgesproken.

Voor service moet je hier zijn!

Vanaf het begin dat ik kom, zijn de jongens bij Apk altijd bereid om even te luisteren naar een vraag/ probleem en niet te beroerd om bij acute problemen direct hulp te bieden. Top!

Uitstekende kwaliteit

Goede

Prima geholpen

Fijn geholpen en alles snel en volgens afspraak gedaan

Snel, flexibel en vriendelijk

Goed geregeld

Na een telefoontje met de vraag om banden te wisselen terwijl het druk is toch een moment vinden om dit er tussendoor te doen….

Toegankelijk en behulpzaam

Netjes geïnformeerd vooraf over de reparatie kosten. Wat een aanmerking is, dat het misschien niet altijd uitkomt om de kosten direct te moeten betalen.

Eerlijk

altijd goed geholpen

Perfecte garage meedenkend en zeer te vrede al jaren zit ik al bij APK en als het je vrede bent waarom naar een ander.

Zeer goed!

Konden snel terecht voor de beurt, altijd netjes in communicatie en altijd ruim op tijd weer klaar. Prima.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen