Prima service.

Snelle reparatie en eerlijk advies.

Mooi vlot geregeld

Konden snel terecht voor APK, snel uitgevoerd zonder dat er dingen 'gevonden' werden

Goed onderhoud voor een uitstekende prijs.

Klasse

Toffe gasten bij APK Kampen met kennis en ervaring. Ze zorgen goed voor mijn auto en maken altijd even een praatje. Auto wordt netjes afgeleverd. Zeer tevreden over de service, deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers.

fantastisch

zoals altijd uitstekende service, men denkt met je mee over te verrichten werkzaamheden, en die worden met precisie goed uitgevoerd.

Snel en zorgvuldig geholpen.

Goed bedrijf ev vriendelijke mensen

Je wordt er snel en goed geholpen

alles volgens afspraak geregeld

de reparatie is volgens de afspraak gedaan en de auto rijd weer als een zonnetje.

Zonder afspraak werd er gekeken naar een storing in het systeem en kon op korte termijn terecht voor reparatie. Werd van te voren geïnformeerd over de kosten. Leenauto werd beschikbaar gesteld tot auto was gerepareerd.

Snelle en goede service.

Altijd snelle en goede service, erg tevreden.

Prima, duidelijk in kosten e.d.

Prima, duidelijk in kosten e.d., iets meer duidelijkheid geven over het tijdsbestek waarin de werkzaamheden(APK-keuring en kleine beurt)+/- zijn afgerond, auto 8.30 uur gebracht, om 15.45 uur nog geen bericht van ophalen!

Hele goede service

Goed geholpen, geadviseerd en afgeleverd

Uitstekend geholpen

Kleine reparatie tussendoor even verholpen.

Ze kunnen mijn 20 jaar oude auto altijd weer in orde krijgen. Vriendelijke en goede serviceo

Ze genieten mijn volste vertrouwen en denken goed met je mee.

Uitstekend behandeld en in overleg kan veel

Al heel wat jaren klant. En er wordt altijd mee gedacht naar een oplossing.

Super bedrijf

Service op en top.kwaliteit en klantvriendelijkheid staat hier hoog aangeschreven.

Sinds enkele jaren breng ik onze auto naar dit bedrijf. De mensen zijn klantvriendelijk en flexibel. Een mooi voorbeeld is van afgelopen grote beurt. Ik had de planning een week te vroeg, 25-04 ipv 02-05 wat ik via de site had ingevoerd. Ondanks alle drukte werd mijn auto onderhouden omdat wij anders in de problemen kwamen met onze vakantie naar Oostenrijk. Dit is service waar ik naar op zoek ben.

Top auto service

Ik laat mijn auto en camper altijd bij APK Kampen keuren voor de APK en het vervangen van onderdelen en hier ben ik erg tevreden over. Ik kan ze aan iedereen aanraden.

Heel netjes behandeld en correct afgeleverd top

Nette service en vriendelijk personeel

Prima geregeld

Prima geregeld

Vriendelijk, goede prijs kwaliteit.

Geen reden om geen gebruik te maken van deze garage.

Wat een goede service.

Mijn accu leeg.Helemaal in paniek. Boodschappen met diepvries spullen in de autu. Mijn zoon heeft gebeld. Binnen 5 minuten waren ze er. Een nieuwe accu in de garage gelijk erin gezet. Helemaal top.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen