Snel en netjes geholpen

Accuraat

....

Super snel en duidelijk

Snel en direct zonder poes pas

Snelle en correcte service.

Top bedrijf.

Klantvriendelijk, snel en vakkundig

Klantvriendelijk, snel en vakkundig

geweldig

altijd vriendelijk en behulpzaam

Goed en netjes

Eerlijk en netjes en overleggen als het anders wordt ik ben een zeer tevreden klant

Super, onze auto rijdt weer als nieuw.

De persoonlijke bejegening voelt prettig. Heb altijd het gevoel dat mijn auto door vakkundige mensen beoordeeld en gerepareerd wordt. Iedereen die er werkt maken van deze garage een Top bedrijf. Kortom het voelt veilig bij APK. Een aanrader voor iedereen. Ben van de Bunt

Perfecte service

Deze week bij APK geweest voor reparatie aan het koelsysteem. Meedenken in de kosten, daardoor zijn de kosten te overzien. Ook met de zakelijk auto goed gehplpen. Grote beurt ++

Snel, deskundig en eerlijk

Door allerlei redenen vergeten de auto op tijd te laten keuren. APK heeft er alles aan gedaan om “een gaatje in de planning te vinden” keurig geholpen aan de telefoon, een keurige ontvangst ondanks dat ze zelf ook volop aan het verhuizen zijn en supersnel gekeurd. Top service, kan ik iedereen aanraden!

Netjes en sne gerepareerd.

Ben gebeld dat de auto weer klaar was, had een goede vervangende auto mee. Was top geregeld. Klasse. Apk. Kampen ga zo door.

Altijd weer vriendelijk en goede service!

Snel weer voor elkaar.

Fijne garage. Aardige mensen. Vooraf prijsopgave.

2 keer auto voor APK en onderhoud gehad. Iets oudere auto met wat reparaties. Duidelijke afspraken. Geen verrassingen achteraf. Zelfde dag weer klaar.

Prima en behulpzaam

Snel een afspraak kunnen maken en alles volgens afspraak in goed overleg.

Zeer goede garage

Altijd goed en vriendelijk geholpen en de service is gewoon top.

Snel, vriendelijk en eerlijk

Personeel zijn vriendelijk, willen je graag helpen en wat ik ook belangrijk vind is dat ze eerlijk zijn.

Fijn bedrijf

Vriendelijke mannen op de werkplaats, denken mee. Staan altijd voor mij klaar, ook bij pech onderweg. Alleen maar positieve ervaringen

Goed geholpen.

Zeer klantgericht, klantvriendelijk en goede kwaliteit van dienstverlening

Net als al mijn eerdere ervaringen, was ook dit keer weer een ontzettend goede ervaring. De kwaliteit is hoog. Klantgericht- en klantvriendelijkheid ervaar ik als heel erg goed. Ik ben ontzetend tevreden, kom graag bij Apk Kampen en kan hen aan iedereen aanbevelen!

Prima service en prijs prestatie

Vriendelijke ontvangst en uitstekend vervangend vervoer Er wordt goed meegedacht over onderhoud maar ook netjes qua prijs Kom hier graag terug !

Fijne garage

Nvt

zeer flexibel en vakkundig.

ondanks de verbouw uitbreiding heerst er een aangename sfeer.

Aantal jaren klant goede ervaring met dit bedrijf

Komen de afgemaakte afspraken goed na goede prijs opgave

Goed!

Goed!