Weer top service!

Bedankt

Prima !!!

Kundig personeel. Goed geholpen.

Snel en correct

Super tevreden, klant vriendelijk en goede kwaliteit tegen een zeer nette prijs.. TOP

grote beurt zal goed gedaan zijn in werkplaats

Normaal was het op rekening. Nu gelijk pinnen, een beetje apart. Bij mij was het meer dan 500 euro. Dan vindt ik dat het wel op rekening moet kunnen.

Super dienstverlening, echte professionals

Occasion gekocht bij APK Kampen. Vanaf begin tot eind met respect en volledig vertrouwen benaderd. Zeer professioneel, klantgericht en vriendelijk. Auto is precies zoals geadverteerd. Een prima koop voor een reëele prijs. Een aanrader om bij hen een auto te kopen.

Ze bellen van te voren om te vertellen wat de kosten zijn en handelen alles snel en goed af. Oftewel een topservice leveren ze

Gewoon super service al jaren klant echt een aanrader

Leuke groep spontane gozers die weten wat ze doen en staan voor hun vak al jaren klant en op na nog meerdere jaren succes op de nieuwe lokatie toppers!!!

Een goed hardwerkend, sociaal en professioneel bedrijf!

APK Altijd Professionele Kwaliteit Kampen Word altijd goed geholpen. Prettig om daar zaken mee te doen, een bedrijf met veel ambitie en een gezonde dosis ondernemerschap!

Snel een afspraak kunnen regelen.

1e keer bij APK, maar als prettig ervaren. De auto een kleine beurt en APK gehad.

Prima!

Apk gekeurd en massa gerepareerd, Auto had ook een dag later gebracht kunnen worden…verder ok!

Wederom een prettige ervaring

Ik ben nu ruim 3 jaar klant en kan oprecht zeggen dat het een prima werkplaats is. Ze komen afspraken na, zijn meedenkend en flexibel.

Hele goede ervaring

Kundige mensen en een goede service.

Snel geholpen

Gedoe met de auto was snel verholpen en fijn dat we een leenauto tot onze beschikking hadden.

Mooi autootje kunnen regelen voor een goeie prijs. erg blij met de services en de werknemers zijn erg vriendelijk :)

Goeie service

Snelle service, koelvloeistof lekkage verholpen en olie ververst! Zeker aan te bevelen! Laag drempelig tegen verantwoorde prijzen.

Ondanks dat de auto te laat klaar was voor apk Een leen auto geregeld en volgende dag weer klaar

Helemaal top

Perfecte afhandeling en service

Snelle service

Al jaren vaste klant. Snelle service en goede commincatie. Erg tevreden!

Zeer tevreden.

Ik ervaar de service als erg prettig, alles word gedaan zoals vooraf afgesproken.

Goed, snel en service gericht

Prima !

Altijd goed

Altijd goed snel en vakkundig top!

Zeer goede service

Zeer goede service

Leveren goed werk

Persoonlijke benadering en goede afspraken.

Geweldige en snelle service

Net een auto bij een andere handelaar gekocht in Zwolle en op de terugweg naar huis gaat na circa 10 kilometer het motorstoringslampje branden en hoor ik ineens ook een raar geluid bij de wielen, die ik bij de proefrit niet hoorde. Maar ja, garantie tot aan de deur, dus op aanraden van mijn zoon naar Apk Kampen. Direct de volgende ochtend (op zaterdag) kon ik komen om er even naar te laten kijken. Wiellager kapot en iets met een lamdasonde. Ik kon de auto maandagavond brengen en kreeg een leenauto mee om naar mijn werk te kunnen. Dinsdag einde middag was de auto alweer klaar! Super vriendelijk geholpen, er werden geen kosten gerekend voor het gebruik van de leenauto (behalve eigen benzine uiteraard) en mijn auto loopt weer als een zonnetje! Topservice dus, voortaan altijd naar Apk Kampen. Aanrader dus!!!

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen