toegankelijke en vertrouwde garage

Al jaren mijn auto in onderhoud bij deze garage. Er is goed overleg indien nodig en de rekening valt gelukkig meestal mee.

Behulpzaam en vriendelijk

Wordt altijd op een zeer vriendelijk en behulpzaam manier geholpen. Kom er graag!

Zeer tevreden.

Prima zorg. Snel en goed!

Uiterst klantvriendelijk (Patrick en Chris), eerlijk advies en gunstige tarieven. Was en blijf klant!

Top garage

Niks mis meer wordt altijd netjes gebeld voor de kosten

Altijd goed behulpzaam en de service is ook altijd goed

En nog veel succes met de nieuwe garage

Goed snel apk gedaan

Netjes en goed

Goede service, fijne mensen.

Snelle service

Top geregeld

Super vriendelijk behulpzaam bedrijf

Je kan er altijd terecht voor hulp en wordt altijd zeer vriendelijk geholpen

Supersnel, supervriendelijk

Auto 's ochtends gebracht voor een APK en voor de lunch alweer klaar. Topwerk.

Netjes opgelost van te voren de kosten doorgekregen

Weer goed geholpen om de auto weer door de apk te krijgen

Zeer tevreden doen wat ze beloven kom zeker terug

Netjes ontvangen bellen van te voren wat de kosten zijn wat ook best wel prettig is goede monteurs en de heren achter de receptie staan je netjes te woord zeer fijne ervaring met apk kampen thanks mannen

goed en vakkundig geholpen

Afspraken werden nauwkeurig nageleefd, ik ben goed geholpen

snel en goed

Sinds een jaar of heb ik mijn inmiddels 16 jaar oude Ford Fiesta bij de garage in onderhoud. Alle reparaties zijn goed uitgevoerd en afspraken worden nagekomen. Prijzen worden vooraf duidelijk gemaakt (richtprijzen). Tot nu toe kan ik zeggen dat ik een tevreden klant ben.

APK Kampen is een zegen en krijgt van mij daarvoor een negen

Ik ben helemaal tevreden over de wijze waarop ik ben geholpen.

Supersnel, superhelder en supervriendelijk!

In de ochtend mijn auto gebracht voor een APK. Voor de lunch alweer klaar. Bedankt!

Er kan nog veel verbeterd worden.

Een bandenwissel kan volgens de website ‘redelijk snel’. Het duurde in totaal een kleine 2 uur! De achterbank was voorzien van een paar zwarte vlekken, door het terugplaatsen van de zomerbanden. Ik wacht op een afspraak om dit te laten reinigen. Het dekseltje van de bus voor de bouten was vrijwel verdwenen….

snel en goed

Sinds een jaar of vijf laat ik onderhoud uitvoeren van mijn inmiddels 16 jaar oude ford fiesta en tot nu toe gaat dit tot volle tevredenheid. Afspraken worden nagekomen en nooit hoeven terugkomen omdat iets niet goed gerepareerd zou zijn en bij tijd en wijle geadviseerd om technische problemen te voorkomen.

APK Kampen is een zegen, APK Kampen verdient een negen

Gewoon klantvriendelijk, zoals het hoort. Afspraak is afspraak, ook zoals het hoort. Keurig geholpen, ook zoals het hoort. En toch, alle donders, doet APK Kampen iets bijzonders. Hans Smedema

Goede service.

Goede service. Kom zeker weer.

Mooie jonge occasion

Super service mooie bedrijfswagen snel afgeleverd.

Top Service

Staan altijd voor je klaar!

Snelle service

Meedenken. Na 10 jaar eindelijk een werkende radio!

Super klantvriendelijk

Heel klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend. De derde auto die ik bij ze koop en in onderhoud heb.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen