Top geregeld

Goede service, zeer vriendelijk en goed bekwaam personeel. Zou het bedrijf dat op een mooie lokatie is gevestigd bij iedereen willen aanbevelen.

Goede garantie service

Problemen met auto na aankoop heel netjes verholpen. Terwijl enkel vliegwiel defect was hebben ze ook koppelingsplaten vervangen. En dat binnen enkele dagen. Sneller dan verwacht. Alles onder garantie. Top service!

Perfecte service

Zeer vriendelijk geholpen , en exact op de afgesproken tijd geholpen , zeker een aanrader

Fijne service

Goed werk afgeleverd en erg prettige benadering van de klant

Weer top

Zeer vriendelijk en behulpsaam

Snel en vriendelijk

Wederom prima geholpen bij APK. Snel een afspraak ingepland, vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, afspraken nagekomen en ook prijstechnisch niks te klagen!

Altijd vriendelijk, sociaal, meedenkend, advies waar nodig. We komen hier al jaren, en willen niet meer anders. Zeker een aanrader voor klein en groot reparatie, voor apk, of gewoon voor advies. Je gaat hier altijd met een glimlach de deur uit!

Apk Kampen geeft uitstekende service. Zowel de haal- en brengservice als de pechservice.

Goede ervaring

De monteurs zijn ervaren .en lossen de problemen snel op

Snelle en goede service

Snelle service, werd gelijk geholpen! Top personeel

Geen klachten over het onderhoud .alleen om mijn auto weer terug te vinden buiten was lastig.

Heel prettig in omgang

Al duurde de reparatie al met al wel veel te lang

Perfect bedrijf

Helemaal oké

Vriendelijk en behulpzaam personeel en niet duur.

Betrouwbaar

Betrouwbaar bedrijf, echte vakmannen, goede communicatie.

In al die jaren dat wij klant zijn voortreffelijk geholpen.!!!!!

Fijne garage klant vriendelijk en fijn personeel Ook mooie auto"s

prima vriendelijke service!

Snelle hulp bij accuvervaning. Billijke prijs!

Betrouwbaar en service gericht

Netjes gebeld door medewerker over kleine reparaties en hoe die werden gedaan. Herhaalde reparatie werd niet berekend. Prijsverhouding prima. Ik rij weer tevreden verder.

Prima! Goede service!

Altijd goede service en prima advies! Al jaren klant bij deze garage.

Best goed

Na de reparatie (distributieriem) reed ik ong. 40 km. toen er vanuit de radiator plotseling een oranje melding kwam voor de kans op oververhitting. Gelukkig had ik vanuit een vroegere ervaring geleerd dat ik zelf radiatorvloeistof bij kon vullen. Gedaan en daarna geen probleem meer. Er zou bij aflevering alleen wel gewaarschuwd moeten worden dat zoiets gebeuren kan, zodat je daarop voorbereid kunt zijn. Echter bij Apk garage heb ik nooit een klacht over reparaties gehad, integendeel, reparaties werden altijd vakkundig en snel uitgevoerd. Heel kleine reparaties konden zelfs zonder afspraak verholpen worden. Verder vriendelijk personeel.

Altijd goede en snelle service!

Altijd vriendelijk en goede en eerlijke prijzen. Zal APK Kampen zeker aanbevelen.

Fijne betrouwbare garage met vriendelijke behulpzaam personeel

Top garage! Niks op aan te merken.

Eerlijk advies, van tevoren duidelijke communicatie over wat er moest gebeuren aan de auto. Ondanks de relatief hoge prijs voor deze kleine beurt tevreden over de geboden service en uitvoering van het werk.

prima, snel een afspraak kunnen maken.

voor de keuring, snel en goed gedaan. Ik kon snel terecht, vriendelijke mensen.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen