Vriendelijk en grondig

APK keuring + airco service Alle bijkomende kosten werden duidelijk besproken ter goedkeuring. Ik ben vriendelijk geholpen door bekwame monteurs.

Betrouwbaar, proffesioneel en goedkoop

Ze komen afspraken na en gaan tot het uiterste om de beste en goedkoopste oplossing te vinden.

Super service

Vriendelijk en echte veel kennis over auto’s

Ze komen precies na wat is overlegd,

Als we keer wat anders willen dan komen we zeker bij APK Kampen terug.

Prima bedrijf, we werden goed geholpen.

De introductie van het bedrijf door de man met wie we ook de rest van het traject te maken hadden, gaf veel vertrouwen. Dat bleek ook in de dagen daarna, toen we over en weer mails hebben uitgewisseld. Alle vragen onzerzijds werden deskundig beantwoord. We zijn blij dit bedrijf gekozen te hebben.

Goeie service

Nette prijs komen afspraken na.

Afspraak is afspraak

Top!!

Zoals altijd top service!

Zeer snel geholpen

Zeer snel geholpen , dik te vreden

Zeer goed, en snel geholpen

Kon lastminut nog voor de apk..

Prima service !

Goede service en kwaliteit !

Zeer goed en snel geholpen. Fijne medewerkers

Goed overleg

In goed overleg worden actie en producten gekozen om de prijzen en de product kwaliteit toch een beetje over mee te beslissen.

Geweldige service en zeer klantvriendelijk en gericht. Apk viel duurder uit dan verwacht, afspraak gemaakt dat betalen in delen ook mogelijk was. Nemen contact op ivm werkzaamheden die verricht moeten worden. Gewoon echt top service

Uutstekend

Goede communicatie, heldere informatie en de auto rijdt weer prima. Voor herhaling vatbaar.

Een fijne, snelle en goede service

Mijn auto startte niet meer. Ze hebben de auto kosteloos thuis opgehaald en communiceerden fijn tijdens de reparatie. Binnen 24 uur had ik de auto terug en tussendoor kon ik gebruik maken van een leen auto.

tevreden

goede info en vriendelijke benadering

Ga prima zo door heren van APK Kampen.

Prima!

Prima geholpen. Alles snel en correct gerepareerd en afgehandeld.

Super geholpen door de mannen

Altijd snel , je wordt op de hoogte gehouden wat de reparaties ,top service

Geweldige service voor een prima prijs

Precies zoals hierboven aangegeven.

Super service

Altijd vriendelijk personeel, snel en met een nette service. Ik zou APK Kampen aan iedereen aanraden.

Industrieweg 15 B

8263 AA Kampen